Gå til innhold

Utroskap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En venninnne av meg bedrar mannen sin, noe jeg vet ettersom hun har fortalt meg alt. Jeg skulle virkelig ønske han fikk vite dette ettersom dette ikke er første gangen hun gjør det. Og han fortjener bedre!Spørsmålet mitt er vel egentlig hvordan kan jeg få formidlet dette til han, på en måte der det ikke kommer frem jeg står bak,når jeg er den eneste som vet noe om dette?

Anonym poster: 3af339b2b6d7352a0986f7be968237f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninnne av meg bedrar mannen sin, noe jeg vet ettersom hun har fortalt meg alt. Jeg skulle virkelig ønske han fikk vite dette ettersom dette ikke er første gangen hun gjør det. Og han fortjener bedre!Spørsmålet mitt er vel egentlig hvordan kan jeg få formidlet dette til han, på en måte der det ikke kommer frem jeg står bak,når jeg er den eneste som vet noe om dette?

Anonym poster: 3af339b2b6d7352a0986f7be968237f5

Hvis hun ikke har fortalt noen andre er det umulig... Du kan fortelle henne at om hun ikke sier det selv, så kommer du til å gjøre det, men siden hun allerede har bevist at hun er ei hore, så kommer du nok til å miste henne som venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carolinka

Huff, så vanskelig situasjon. Er du venn med mannen hennes? Uansett, så skjønner jeg godt at du ønsker at han skal få vite det. Det er helt forferdelig å bli bedratt. :\ Du kan jo prøve å snakke med venninnen din? Har du fortalt henne hva du synes om dette? Du kan jo spørre henne om hun virkelig synes det er riktig at dem fortsatt er et par, når hun ikke har nok med ham og må bedra ham. Du kan jo prøve å få henne til å innse at hun burde si det selv. Om du til slutt velger å si det til ham, så må du også kunne stå for dette under din venninnes påfølgende konfrontasjon og reaksjon, og være klar over at du setter sannheten for denne mannen over vennskapet til venninnen din. Det klarer du nok helt fint om du bare er bestemt nok for hva du føler og mener.

Jeg kan ikke si hva du skal gjøre, men hadde jeg vært gode venner med begge parter, og at venninnen mins utroskap rev meg sund innvendig pga skyldfølelse overfor den bedratte mannen, så ville jeg kanskje sagt til henne at jeg vil fortelle ham det, om ikke hun gjorde det selv. Jeg tror det er tyngre å holde på en slik løgn og bedrageri, enn å slippe det fri - sélv om man mister en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...