AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Del Skrevet 24. juli 2012 Trenger av ulike årsaker å ta opp kortsiktig lån, og fikk ikke innvilget lån i den størrelsen jeg trengte så alternativet ble da å søke om to litt mindre lån. Det ene forbrukslånet er fra DNB, hvor jeg har en brukskonto, og det andre fra en annen bank. Sjekket i dag og lånet fra den andre banken har allerede blitt betalt inn på min DNB-konto.... Vil DNB sjekke kontoen min før de betaler ut sitt lån til meg, og eventuelt bestemme seg for å avslå siden de ser at jeg har fått utbetalt et annet lån også`? Eller er ikke det vanlig å gjøre? Har jo fått innvilget lån fra DNB, skrevet under og sendt inn avtalen, og ringte i dag for sikkerhets skyld for å spørre om alt var i orden, og det var det. Fikk beskjed om at kontoen "opprettes" sannsynligvis i morgen og at jeg at jeg da får lånet på konto på torsdag eller fredag. Klarer ikke slappe helt av. Noen som vet hvordan bankene gjør dette? Anonym poster: 72073add181e61d559869caf95a2ca2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #2 Del Skrevet 24. juli 2012 Sjekke kontoen din? De har da ikke noe innsyn i det. Anonym poster: 26bbec7eec4d0e2297dd425b23fe004d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #3 Del Skrevet 24. juli 2012 Åh, nå leste jeg alt. nei, du får utbetalt som du skal Anonym poster: 26bbec7eec4d0e2297dd425b23fe004d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 25. juli 2012 #4 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg jobber i bank og nei vi merker ikke det, men anbefaler deg å respektere bankens grenser da de er der for en grunn. Alt for mange låner mer enn de har råd til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå