Majott Skrevet 25. juli 2012 #81 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Når jeg leser innlegget ditt, Majott, så kommer jeg fram til at vi egentlig er ganske enige? Mener at det er kvinner media presser mest, ja Mulig jeg har over gjennomsnittet sikre kompiser, men de har alltid vært enige i at jenter opplever sykt mye mer press. Greia her er vel at det kanskje skiller mer for menn. De fleste lar seg lite påvirke, mens noen lar seg helt knekke. Kvinner er jo ofte litt mer følsomme, og kanskje vi alle påvirkes mer eller mindre? Ja, vi er nok ganske enige. Men jeg tror også de fleste menn føler presset, og vel så mye som oss kvinner. Men kanskje på en annen måte. Endret 25. juli 2012 av Majott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. juli 2012 #82 Del Skrevet 25. juli 2012 Det har forøvrig aldri krevd noen avvisning fra min side da man på slike filmkvelder vil ha mest mulig TV ut av kvelden og år kvelden er slutt så har vi vanligvis ikke overskudd til sex. Men hvorfor, Katten, skal noen form for mennesklige følelser være ute på viddene? Jeg skjønner jo at jeg på området dette området er umoden og politisk ukorrekt akkurat som TS. Har lagt merke til at du, selv om du er ganske frisk og freidig i dine uttalelser, er temmelig redd for å vise svakhet og politisk ukorrekthet. Hvorfor skal jeg bry meg om meningene mine er politisk korrekt eller ei - det er mine meninger. Jeg finner det trist når mennesker lar sjalusi styre livet sitt i slik grad at man f.eks. nekter ens kjære sex, utelukket fordi vedkommende kan ha vært seksuelt tiltrukket av noen andre enn deg selv i løpet av dagen. Rent slik sett vil du aldri få kontroll over tankene hans, og hvordan skal du forsikre deg at han ikke utelukket tenker på stramme overnaturlig perfekte jenter når han får lov til å ha sex med deg? Vi menn er faktisk i stand til å både bruke fantasi samt huske diverse ting over større tid enn bare én dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 25. juli 2012 #83 Del Skrevet 25. juli 2012 Hvorfor skal jeg bry meg om meningene mine er politisk korrekt eller ei - det er mine meninger. Jeg finner det trist når mennesker lar sjalusi styre livet sitt i slik grad at man f.eks. nekter ens kjære sex, utelukket fordi vedkommende kan ha vært seksuelt tiltrukket av noen andre enn deg selv i løpet av dagen. Rent slik sett vil du aldri få kontroll over tankene hans, og hvordan skal du forsikre deg at han ikke utelukket tenker på stramme overnaturlig perfekte jenter når han får lov til å ha sex med deg? Vi menn er faktisk i stand til å både bruke fantasi samt huske diverse ting over større tid enn bare én dag. Dersom jeg skulle tenkt på at du kanskje har rett så vil jeg vel aldri ha lyst på sex. Dersom man er den sjalu typen så vil man ikke vite. Og jeg og min mann har faktisk et bra sexliv, tro det eller ei. Vi tar intiativ til dette på en hvilken som helst tid ellers på dagen - særlig nå i ferien. Han er flink med hendene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. juli 2012 #84 Del Skrevet 25. juli 2012 Dersom jeg skulle tenkt på at du kanskje har rett så vil jeg vel aldri ha lyst på sex. Dersom man er den sjalu typen så vil man ikke vite. Og jeg og min mann har faktisk et bra sexliv, tro det eller ei. Vi tar intiativ til dette på en hvilken som helst tid ellers på dagen - særlig nå i ferien. Han er flink med hendene! Nå må du slutte å være så politisk korrekt, dette kan da umulig være dine egentlige meninger og fullstendig sant. Poenget er at du ikke kan styre tankene til partneren din, og jeg kommer aldri til å skjønne de som faktisk vil gjøre noe slikt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 25. juli 2012 #85 Del Skrevet 25. juli 2012 Hvorfor skal jeg bry meg om meningene mine er politisk korrekt eller ei - det er mine meninger. Jeg finner det trist når mennesker lar sjalusi styre livet sitt i slik grad at man f.eks. nekter ens kjære sex, utelukket fordi vedkommende kan ha vært seksuelt tiltrukket av noen andre enn deg selv i løpet av dagen. Rent slik sett vil du aldri få kontroll over tankene hans, og hvordan skal du forsikre deg at han ikke utelukket tenker på stramme overnaturlig perfekte jenter når han får lov til å ha sex med deg? Vi menn er faktisk i stand til å både bruke fantasi samt huske diverse ting over større tid enn bare én dag. Blir selv mindre og mindre tent av menn med de små snurrebassene sine som går rundt og drømmer om ungjenter og glamourmodeller. Har i det siste heller fantasert om en Bigfoot, skikkelig mannfolk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. juli 2012 #86 Del Skrevet 25. juli 2012 Blir selv mindre og mindre tent av menn med de små snurrebassene sine som går rundt og drømmer om ungjenter og glamourmodeller. Har i det siste heller fantasert om en Bigfoot, skikkelig mannfolk det. Hvordan vet du at ikke mannen din også tenker på slike ungjenter? Du kan ikke kontrollere tankene til partneren din. Det at partneren din har valgt deg, er med deg, har sex med deg og vil være med deg, bør være bevis nok. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 25. juli 2012 #87 Del Skrevet 25. juli 2012 Hvordan vet du at ikke mannen din også tenker på slike ungjenter? Du kan ikke kontrollere tankene til partneren din. Det at partneren din har valgt deg, er med deg, har sex med deg og vil være med deg, bør være bevis nok. Ja ifølge menn på KG så gjør visst alle menn det. Hvorfor skal det være så veldig fantastisk for oss kvinner? Hvorfor skal det være noe jeg skal banke inn i hodet mitt? Jeg vil selvfølgelig heller leve i den tro at han ikke gjør det selv om du og dine like her på forumet skal bruke ropert for å psyke oss kvinner ned. Jeg vet garantert ikke alt om mannen min. Han vet heller ikke at jeg fantaserer om gigantpeniser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. juli 2012 #88 Del Skrevet 25. juli 2012 Han vet heller ikke at jeg fantaserer om gigantpeniser. Ah, så på seg selv kjenner man andre! Du leser ordene mine som du selv vil lese dem. Poenget mitt er at du har lyst til å være tankepoliti, men det kan du aldri gjennomføre. Det du derimot kan være, er kjærlig, omsorgsfull og faktisk stole på mannen din. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #89 Del Skrevet 25. juli 2012 Du skulle hatt bruker, Maneater. For jeg vil plusse på innleggene dine! Menn får lov til å fantasere om glamourmodeller og ungjenter... men jeg syns helt klart at det er fryktelig turn-off. Men igjen, er vel smak og behag. Anonym poster: e57b2df7106e92e0b37d961ffc43cf83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2012 #90 Del Skrevet 25. juli 2012 Blir selv mindre og mindre tent av menn med de små snurrebassene sine som går rundt og drømmer om ungjenter og glamourmodeller. Har i det siste heller fantasert om en Bigfoot, skikkelig mannfolk det. Små snurrebasser? Awwwww, så søt du er! Men sånn helt seriøst, er du virkelig så usikker? Man blir ikke blind og hjernedød av å være i et forhold. Jeg kan synes mannen jeg er sammen med er verdens beste og mest fantastiske, og fortsatt se en mann på tv, eller, Lord and behold, på gata, og synes at han er attraktiv. Forskjellen er at jeg ikke blir avslørt av at deler av kroppen min blir hard. Om en mann var så usikker at han ikke ville ha sex med meg fordi jeg så en fin mann på tv, så hadde det vært så ekstremt turn off at jeg hadde sagt takk og farvel. Det handler ikke om å være politisk korrekt, men om at dine ønsker og behov i denne saken er fullstendig urealistiske. Du kan være den han elsker, den han vil være med og den beste for ham. Men den eneste i hele vide verden han synes er attraktiv, og den eneste han fantaserer om? Det skjer ikke. Har du det inntrykket, så er bare mannen din flink til å skjule det for deg. Og personlig synes jeg det er litt trist at noen i det hele tatt har behov for å kontrollere tankene til et annet menneske på den måten. Du bør konsentrere deg om å se på handlingene og valgene hans, ikke straffe ham for tanker du synes er feil. Og det var sannheten. You welcome! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 25. juli 2012 #91 Del Skrevet 25. juli 2012 Blir selv mindre og mindre tent av menn med de små snurrebassene sine som går rundt og drømmer om ungjenter og glamourmodeller. Har i det siste heller fantasert om en Bigfoot, skikkelig mannfolk det. Gjør de det da? Jeg har inntrykk av at de fleste menn lever i den virkelige verden, og ikke drømmer mer om glamourmodeller eller ungjenter enn vi damer gjør om tilsvarende. Er det jeg som er helt på jordet her? Jeg har et godt samliv med min mann. Jeg ser hans glede i øynene når han ser på meg, når han synes jeg er søt og når han synes jeg er sexy, og når han bare av hele seg viser at han er glad i meg. Han har det godt med meg, og viser det. Men kanskje han drømmer om glamourjenter? Det har jeg jammen ikke tenkt på! Da må jeg snarest begynne å nekte sex, bli en sjalu dramaqueen eller noe, så han slutter å drømme om dem. Tenker jeg snart ser at lyset i øynene hans forsvinner også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #92 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg og kjæresten min hadde akkuratt hatt sex. En time senere ligger vi i sengen å ser film. På filmen er det akkurat en blondine som prøver seg på en mann. Hun prater forførende og gnir mannen på buksa. Dette foregår kanskje i 2-3 minutter. Plutselig ser jeg at kjæresten min ligger der med DEN boneren! Hva faen? Jeg ble nesten fornærmet. For det første; Er det vanlig å bli så fort kåt blandt menn 25 år ++? Og for det andre; Betyr det at han tente på henne i filmen da? Forklaringen hans var først at han ikke var kåt, at han måtte pisse. HAHA! Yeah right. Og så sa han plutselig at det var meg han var kåt på! Når vi satt å så film i pysjen.. Er virkelig mannen min så lett å tenne? Vi hadde da akkuratt hatt sex. Er dette tilfellet, så kommer jo fyren garantert til å være utro ved første anledning! Anonym poster: e09999f643b0313ed72e2b49d43c7b99 Jeg hadde gjort mye for å ha et mannfolk som får boner og er klar for mer 1 time etter sex. Slutt og vær så jævlig barnslig og sett heller pris på mannen din Anonym poster: 27cdea9d109a35d967ed5d59b314963f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 25. juli 2012 #93 Del Skrevet 25. juli 2012 Ja ifølge menn på KG så gjør visst alle menn det. Hvorfor skal det være så veldig fantastisk for oss kvinner? Hvorfor skal det være noe jeg skal banke inn i hodet mitt? Jeg vil selvfølgelig heller leve i den tro at han ikke gjør det selv om du og dine like her på forumet skal bruke ropert for å psyke oss kvinner ned. Jeg vet garantert ikke alt om mannen min. Han vet heller ikke at jeg fantaserer om gigantpeniser. Nekter han deg sex når han har mistanke av at du har tenkt på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 25. juli 2012 #94 Del Skrevet 25. juli 2012 Ja ifølge menn på KG så gjør visst alle menn det. Hvorfor skal det være så veldig fantastisk for oss kvinner? Hvorfor skal det være noe jeg skal banke inn i hodet mitt? Jeg vil selvfølgelig heller leve i den tro at han ikke gjør det selv om du og dine like her på forumet skal bruke ropert for å psyke oss kvinner ned. Jeg vet garantert ikke alt om mannen min. Han vet heller ikke at jeg fantaserer om gigantpeniser. Ikke uventet er dobbeltmoralen sterk i den som vil kontrollere en annen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 25. juli 2012 #95 Del Skrevet 25. juli 2012 Ikke uventet er dobbeltmoralen sterk i den som vil kontrollere en annen. You're welcome! Kanskje er jeg litt som mange menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 25. juli 2012 #96 Del Skrevet 25. juli 2012 You're welcome! Kanskje er jeg litt som mange menn. Ønsker vi å kontrollere våtheten i buksa di? Det var nyheter for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2012 #97 Del Skrevet 25. juli 2012 Sexnekt som metode for å sikre at mannen ikke fantaserer om andre, er forøvrig også en fantastisk brainfart! For hvem fantaserer vel ikke utelukkende om pissy dramaqueens som bruker sex som et verktøy for tankekontroll? Det burde vel om noe vært motsatt.. Vil du være på toppen av lista over ting mannen fantaserer om, så bør du heller gi ham grunn til å fantasere om deg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 25. juli 2012 #98 Del Skrevet 25. juli 2012 Du skulle hatt bruker, Maneater. For jeg vil plusse på innleggene dine! Menn får lov til å fantasere om glamourmodeller og ungjenter... men jeg syns helt klart at det er fryktelig turn-off. Men igjen, er vel smak og behag. Anonym poster: e57b2df7106e92e0b37d961ffc43cf83 Herregud hva er galt med dere folk! Vil dere virkelig sette regler for hva en person kan "få lov til" å fantasere om? Jeg har hørt rykter om sånne gærne kjerringer, men trodde egentlig ikke de fantes i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 25. juli 2012 #99 Del Skrevet 25. juli 2012 Sexnekt som metode for å sikre at mannen ikke fantaserer om andre, er forøvrig også en fantastisk brainfart! For hvem fantaserer vel ikke utelukkende om pissy dramaqueens som bruker sex som et verktøy for tankekontroll? Det burde vel om noe vært motsatt.. Vil du være på toppen av lista over ting mannen fantaserer om, så bør du heller gi ham grunn til å fantasere om deg. Enig. Etter å ha levd med ei som aktivt brukte sexnekt for å kontrollere, så vet jeg hvor mye man skrumper inn av den grunn. Ikke akkurat den dama man fantaserer om da, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 25. juli 2012 #100 Del Skrevet 25. juli 2012 Sexnekt som metode for å sikre at mannen ikke fantaserer om andre, er forøvrig også en fantastisk brainfart! For hvem fantaserer vel ikke utelukkende om pissy dramaqueens som bruker sex som et verktøy for tankekontroll? Det burde vel om noe vært motsatt.. Vil du være på toppen av lista over ting mannen fantaserer om, så bør du heller gi ham grunn til å fantasere om deg. Jeg har nok mindreverdighetskomplekser. Tror egentlig ikke på at han fantaserer om meg i det hele tatt. Men han virker da tent nok på meg. Men tror han har noen kamerater som fantaserer om meg etter komplimentene de har gitt meg å dømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå