Gjest Jente 17 år Skrevet 24. juli 2012 #1 Del Skrevet 24. juli 2012 Venninnen min og jeg kranglet for en uke siden og vi har fortsatt ikke snakket sammen, vi har vært venner i mange år så det er fælt å måtte miste henne . Hun kalte meg noen stygge ord og det var egentlig bare en liten bagatell, men jeg klarte ikke å godta det og ble sur, nå har jeg så skyldfølelse for at vi kranglet og klarer nesten ikke tenke på noe annet, men samtidig som jeg savner henne vil jeg ikke være venn med henne lenger fordi hun gang på gang skuffer meg og får meg til å føle meg elendig. Men jeg sliter med depresjon og angst så jeg har ikke så mange andre venner og føler meg utrolig ensom for tiden. Etter den lille krangelen har jeg også vært utrolig sur og kjeftet mye på alle rundt meg uansett om de ikke fortjener det, jeg føler meg bare så elendig akkurat nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 24. juli 2012 #2 Del Skrevet 24. juli 2012 Er det et alternativ for deg å "krype til korset" og be om unnskyldning selvom du ikke føler krangelen var din feil denne gangen? Da slipper du iallefall å gå rundt å være lei deg for at dere ikke er på talefot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå