Gjest Skogmann Skrevet 24. juli 2012 #41 Del Skrevet 24. juli 2012 Jo, jeg snakker om på byen. Jeg har både opplev og sett andre få og motta noen slag, knuffing, bryting etc. uten at det ligger så mye mer bak enn en misforståelse. Det du snakker om er vel mer en tilfeldig person som bare ser etter bråk for bråkets skyld og DET er jeg enig i at kan være annerledes og også mer alvorlig. Men da ligger det sjelden noen foranledning bak slik som i TS's tilfelle. Jeg har også sett det, mer enn en rekke ganger. Poenget er at det ikke er mange centimeterne fra noen dårlige slag til et som sitter rett i nesa og man deiser i bakken og er hjerneskada. Jeg har sett det også. . Er det morro? Nei. Derfor..man sloss ikke, med mindre man vurderer situasjonen dithen at man MÅ sloss. Og da sloss man for livet. Kontrollert bryting med kompis går selvsagt ikke under den kategorien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 24. juli 2012 #42 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg har også sett det, mer enn en rekke ganger. Poenget er at det ikke er mange centimeterne fra noen dårlige slag til et som sitter rett i nesa og man deiser i bakken og er hjerneskada. Jeg har sett det også. . Er det morro? Nei. Derfor..man sloss ikke, med mindre man vurderer situasjonen dithen at man MÅ sloss. Og da sloss man for livet. Kontrollert bryting med kompis går selvsagt ikke under den kategorien. Moro er det selvsagt ikke og jeg mener det bør unngås hvis man kan. Men likevel er det forskjell på å sloss med en som har -intensjon- om å drepe deg kontra en som sloss mer tilfeldig. Ja, selvsagt kan man også være uheldig å få inn et alvorlig slag slik at en faller i bakken og risikerer hjerneskade, men det er likefullt forskjell på en som PRØVER å få inn et slikt slag kontra en som ikke mener det. Og det var ikke kompisbryting jeg snakket om heller, mer en reell kampsituasjon der man prøver å få den andre i bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidus Skrevet 24. juli 2012 #43 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvis en fyr, uansett hvor "svær" han var, hadde tafsa på dama mi, så hadde jeg sagt ifra klart. Hadde han fortsatt hadde jeg dytta ham unna. Hadde han flydd på meg hadde det blitt slosskamp. Enten jeg får juling eller ikke, jeg står opp for kjæresten min uansett! Og jeg er sannsynligvis en av de snilleste fyrene du kan tenke deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidus Skrevet 24. juli 2012 #44 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Jeg har sloss 2 ganger i hele mitt liv. Begge gangene var for å hjelpe en venn som fikk juling. Ingen av de gangene har jeg hatt noen som helst intensjon om å drepe. Men så har jeg trent kampsport ganske mye, så jeg vet hva jeg driver med.. Endret 24. juli 2012 av Rainbow81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 24. juli 2012 #45 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) For øvrig er jeg aldri den som starter noe som helst. Jeg ser etter en minnelig løsning på ting, prøver først å snakke. Deretter dytter jeg unna dersom han andre blir fysisk først. Endret 24. juli 2012 av Rainbow81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 24. juli 2012 #46 Del Skrevet 24. juli 2012 Tråden er ryddet for personangrep og trusler, samt sitat/svar til dette. Rainbow81, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 25. juli 2012 #47 Del Skrevet 25. juli 2012 Noen skriver nei her inne, men 80% av kvinnene er programmert til ja. Slik fungerer bare naturen, den sterkestes rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå