Gå til innhold

Lyst til å ha kontakt?

Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Reza08

Har ikke alle som er her inne det? :P

Jo, det har du helt rett i. Det skal du ha kred for. Men tenkte sånn "face to face" om du skjønner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstod egentlig det, bare trekker litt i deg :P

Tror ikke folka her inne er så åpne for slikt, uten at jeg skal være dømmende eller dra forhastede konklusjoner. Mange jeg kunne tenkt meg å truffet i virkligheten å kunne vært deres støttende skulder, men tror de fleste her helst vil holde tinga inne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Tar den, det er bare artig :)

Jeg har også litt den erfaringen, det virker som om mange vil ha alt fort seg selv her inne, men er jo en sjanse for at det finnes noen her som har lyst til å slå av en prat i litt ande omstendigheter enn her. Kunne også tenkt meg å vært en motivator for en del her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, man vet jo aldri. Viktig å være åpen til overraskelse ;-)

Kan jeg være muligens litt frekk å spør hvor gammel du er? Ser du har hatt noen bra innlegg her inne, hoppet inn på en tråd i går som så ut som noe typisk jeg kunne svare på, men så så jeg du hadde et bra utfyllende svar der allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Reza08

Jeg vil takke deg for dine støttende ord, det er alltid hyggelig :)

Jeg har synes det er interessant å ytre mine meninger, samtidig som man kan se hva andre mener om samme tema. Synes også du har hatt veldig mange reflekterte, utfyllende svar som jeg kjenner meg enig i.

Du har en god evne til å uttrykke det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil takke deg for dine støttende ord, det er alltid hyggelig :)

Jeg har synes det er interessant å ytre mine meninger, samtidig som man kan se hva andre mener om samme tema. Synes også du har hatt veldig mange reflekterte, utfyllende svar som jeg kjenner meg enig i.

Du har en god evne til å uttrykke det. :)

Takk for det, kjekt å høre at jeg ikke er helt på jordet :icon_lol:

Krysser fingrene for deg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Tusen takk, jeg ønsker deg lykke til med din karriere og dine meninger, de er verdt å satse på. :gratulerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...