AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg er kvalm av angst, og helt ferdig i psyken. Jeg var med eksen min fra jeg var 16 til jeg var 22, idiot som jeg var, ga jeg ham en god del, GOD del nakenbilder og film. Eller, det er feil sagt at jeg ga alt, mye tok han selv med kamera. Vi gled fra hverandre fordi han mistet interessen for forholdet, og meg. Jeg slåss lenge for oss, men hva hjelper det hvis kun jeg gjorde det?.. Vi bor på et lite sted, alle kjenner alle, osv. I det siste, 3år siden bruddet, har jeg fått kontakt med en fyr jeg liker VELDIG, vi har god tone, treffes ofte, jeg trives som bare det med ham, dette er en jeg vil ha Eksen min synes det er morsomt å plage meg ved å si at han skal vise ham bildene, at han skal si at han har de, og lure på om han synes det er greit at andre har slike av dama hans osv. Han sender meldinger og skriver liksom "hmmmmmmmm, skal jeg sende ****** en MMS, mon tro?? ;D " Jeg ha sagt at jeg ikke takler det mer, at an skal gi seg, at je kommer til melde ham til politiet, men han syns bare det er morsomt, syke fyr :cry: Anonym poster: dcbfd9fd4e3a50fbe09724879f00a7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murder Skrevet 24. juli 2012 #2 Del Skrevet 24. juli 2012 Gjør alvor av truslene!! Si fra til politiet, kanskje de kan ta en alvorsprat med ham. Han oppfører seg jo helt psykopatisk! Han var den som gjorde at det ble slutt, ved å behandle deg som bruk og kast og bare ikke bry seg om deg i det hele tatt, og nå vil han bare ødelegge for deg for ingen grunn? Definisjonen av drittsekk. Kanskje det ville vært en ide og snakke med fyren du holder på med om det, slik at han vet om situasjonen fra deg før han evt får høre om det fra noen andre. Du skal vite at jeg virkelig føler med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 24. juli 2012 #3 Del Skrevet 24. juli 2012 Så anmeld han for trusler og trakassering. Bare å reise til politistasjonen å fylle ut en anmeldelse, så vil politiet trolig kalle han inn til et avhør samt trolig gi han et pålegg om å fjerne filmer og bilder som han kan bruke mot deg samt holde seg borte fra deg. Hadde jeg vært deg hadde jeg uten tvil gjort dette, ut i fra måten han behandler deg slikt som du skriver. Hadde det vært meg du hadde vært på vei inn i et forhold med og jeg hadde fått vite hvordan han holder på så hadde jeg nok fort sørget for at fyren hadde fått en god runde juling, eller ihvertall at du annmeldte det. Hadde du ikke annmeldt det og jeg var klar over det så hadde jeg dumpet deg uten spørsmål, da en kvinne som tar i mot dritt ufortjent uten å gjøre noe med det, er ikke noen jeg ønsker å være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 24. juli 2012 #4 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg syns også du burde anmelde det. Han driver jo med psykisk tortur :-/ Kanskje du også skulle fortalt dette til din nye kjæreste? Han burde jo være støttende og forstå. Fortid er fortid og det er jo ikke som om du har vært utro mot han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VanDeKamp Skrevet 24. juli 2012 #5 Del Skrevet 24. juli 2012 Anmeld drittsekken med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 24. juli 2012 #6 Del Skrevet 24. juli 2012 Derfor har du vel lært nå å ikke stille opp naken. Kjæresten min får versegod å nyte nakenbilder på MIN telefon eller vår felles data (som er min hvis vi slår opp siden jeg har betalt den), og om jeg er grei og sender han en mms så ser jeg at han sletter den etterpå. Jeg har helt noia for sånn der ting. Ellers syns jeg det er ufattelig dårlig gjort av han og hadde jeg vært deg hadde jeg troppet opp på døren hans og slettet de. Evt. brutt meg inn og gjort det. Hehe. Nei faen heller, sykt barnslig av han!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #7 Del Skrevet 24. juli 2012 jeg hadde anmeldt. og jeg hadde nok informert nye flammer om den gale eksen . Anonym poster: 851f4f0ec88d3caf1c491418d4297e39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarandus Skrevet 24. juli 2012 #8 Del Skrevet 24. juli 2012 Ikke sikkert politiet har ressurser til dette. Men ikke fly rundt og snakk om anmeldelse uten at du gjør det - sett fyren på plass en gang for alle, og anmeld han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. juli 2012 #9 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg hadde skrivd "hvorfor vil du meg noe så vondt?" tilbake. Han synes det er morsomt og skjønner ikke alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 24. juli 2012 #10 Del Skrevet 24. juli 2012 Ta vare på meldingene han sender, så har du noe å vise til hvis du går til politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 24. juli 2012 #11 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg hadde skrivd "hvorfor vil du meg noe så vondt?" tilbake. Han synes det er morsomt og skjønner ikke alvor. Du tror ikke det kan føre til at han får vann på møllen og syns det er gøyere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten S Skrevet 24. juli 2012 #12 Del Skrevet 24. juli 2012 Annmeld han, og si samtidig til den fyren du nå holder på med at din psykotiske ex har noen nakenbilder av deg som han truer å vise frem. Slik har du overtaket på situasjonen, det er ikke noe element of surprise viss exen din pluteselig mister huet og sender din nye flamme bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #13 Del Skrevet 24. juli 2012 Saken er den at jeg er livredd for at den nye flammen skal se meg som en hore, og dumpe meg Men dere har alle sammen rett, helt rett. Jeg truet ikke med anmeldelse bare for truslene, jeg mener det virkelig. Men jeg burde si det til flammen min? er redd jeg mister ham.. Anmeldelse blir det, jeg har alle sms'ene han har sendt :cry: Anonym poster: dcbfd9fd4e3a50fbe09724879f00a7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten S Skrevet 24. juli 2012 #14 Del Skrevet 24. juli 2012 Saken er den at jeg er livredd for at den nye flammen skal se meg som en hore, og dumpe meg Men dere har alle sammen rett, helt rett. Jeg truet ikke med anmeldelse bare for truslene, jeg mener det virkelig. Men jeg burde si det til flammen min? er redd jeg mister ham.. Anmeldelse blir det, jeg har alle sms'ene han har sendt :cry: Anonym poster: dcbfd9fd4e3a50fbe09724879f00a7f9 Hvor close er du med den nye flammen da? Er dere i begynnelse stadiet så kan det kanskje bli litt mye, ikke fordi han synes du er hore( det er du btw ikke, det er mange i forhold som sender hverandre nakenbilder osv) men at han kanskje synes det blir litt intenst. Du kan jo, uten å gå i detaljer, forklare at ex'en din er ute etter å sabotere deg og dine fremtidige forhold og at han truer deg og du vurderer å levere en annmeldelse. Se hvordan din nye flamme reagerer og viss du føler det passer seg å si noe mer så si det. Viss ikke så hold det til deg selv og vent til saken er løst. Kanskje trenger du ikke gå i detaljer i det heletatt, viss saken løser seg raskt, og ex'en din blir fratatt alt han bruker til å true deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 24. juli 2012 #15 Del Skrevet 24. juli 2012 Saken er den at jeg er livredd for at den nye flammen skal se meg som en hore, og dumpe meg Men dere har alle sammen rett, helt rett. Jeg truet ikke med anmeldelse bare for truslene, jeg mener det virkelig. Men jeg burde si det til flammen min? er redd jeg mister ham.. Anmeldelse blir det, jeg har alle sms'ene han har sendt :cry: Anonym poster: dcbfd9fd4e3a50fbe09724879f00a7f9 Kommer vel litt ann på hvor alvorlig det som er på gang er. Men han du holder på med har jo ingen krav på å vite det, i tilegg til at det er eksen din, så er jo helt naturlig at han hadde bilder av deg når dere var sammen. Så ikke noe som han burde bry seg om så lenge du får saken ut av verden med politiet. Så er jo opp til deg å vurdere hvor mye du vil inkludere han du holder på med. Hadde det vært meg og du fortalte meg dette etter bare noen dater eller noe slikt, så hadde jeg nok kansje begynt å lure hvor seriøs du egentlig er med meg allered som forteller meg det på det tidspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. juli 2012 #16 Del Skrevet 24. juli 2012 Det må jo være tøys. Jeg mener skulle man sendt et nakenbilde, så hadde man ikke skrevet og innrømmet alt i en mms eller sms til den eneste personen i verden som kan anmelde deg vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. juli 2012 #17 Del Skrevet 24. juli 2012 Men jeg burde si det til flammen min? er redd jeg mister ham.. Anmeldelse blir det, jeg har alle sms'ene han har sendt :cry: Anonym poster: dcbfd9fd4e3a50fbe09724879f00a7f9 Hvis du er litt lur nå og spiller kortene dine riktig så viser du bildene dine først til den nye flammen - da er eksens trusler plutselig bare svada og luft på et øyeblikk. Da vil du jo få tilbake kontrollen og være den som styrer ditt eget liv. Mye av angst handler jo om hvordan man håndterer den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #18 Del Skrevet 24. juli 2012 Saken er den at jeg er livredd for at den nye flammen skal se meg som en hore, og dumpe meg Men dere har alle sammen rett, helt rett. Jeg truet ikke med anmeldelse bare for truslene, jeg mener det virkelig. Men jeg burde si det til flammen min? er redd jeg mister ham.. Anmeldelse blir det, jeg har alle sms'ene han har sendt :cry: Anonym poster: dcbfd9fd4e3a50fbe09724879f00a7f9 jeg har hatt problem med en gal eks før. riktig nok ikke helt samme situasjon men den nye mannen var meget forståelsefull og faktisk mer bekymret over meg enn sinna eller noe annet. Anonym poster: 851f4f0ec88d3caf1c491418d4297e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå