Gå til innhold

Får ikke vært i fred

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er knappe uker siden jeg ble singel og i løpet av de ukene har jeg vært en del på byen med venninner etc og har ihvertfall ikke noe problem med å få oppmerksomhet fra gutta.

Har møtt og blitt kjent med en gutt i de siste ukene her og han er veldig hyggelig og kjekk og jeg syns det er gøy å flørte med han. Må også legge til at vi har hatt sex en gang når han overnattet hos meg.

Men jeg er ikke klar for et forhold ennå og vil faktisk være singel en stund framover. Dessuten er jeg ikke helt over eksen ennå, så jeg vil bare være helt ferdig med han før jeg evt hopper inn i et nyt forhold.. Men det frister bare ikke akkurat nå!

Men denne gutten lar meg ikke være i fred nesten... Han vil ikke at vi skal flørte med andre fordi han liker meg så godt og ønsker å se om det kan bli noe forhold etter hvert. Jg har litt ufrivillig gått med på å ikke flørte med andre, men jeg har sagt klart i fra mange ganger at jeg ikke er klar for noe forhold ennå.

Men det virker ikke som hn forstår det helt, selv om han sier at han forstår og ikke vil legge press på meg, så gjør han det likevel... Han forstår ikke helt hvorfor jeg ikke er over eksen min ennå selv om jeg ikke vil ha han tilbake osv. Og maser stadig vekk om at jeg er drømmedama og at han er så betatt og bla.

Altså, jeg kan godt se for meg i et forhold med han EN DAG, bare ikke nå. Ikke om 2 uker, ikke om noen mnd. Slik jeg føler det nå..

Men jeg føler meg slem hvis jeg sier til han at jeg trenger å være i fred litt og bare flørte litt en stund framover og ikke mer..fordi jeg har hatt sex med han. Vil ikke få hun til å føle seg brukt eller noe, for det er ikke det som er meningen. Han går bare så fort fram rett og slett. Har prøvd å si det til han flere ganger, men han skjønner ikke virker det som.

Blir å sliten egentlig og mister lysten på å flørte med han å... What to do? :S<br /><br /> Anonym poster: 67086de63224ef8765bb70c1f25c46b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si rett ut at han blir å ødelegge alle sjanser om han fortsetter slik. At han da kun er og vil bli en rebound - og om det virkelig er det han vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Får vel prøve å snakke med han face to face når vi møtes igjen :)

Merker jeg bare har lyst til å sette hele kjærlighetsslivet mitt på pause og heller bare fokusere på meg selv, venner og karriereren :P Vært SÅ mye kjærlighetsdrama i mitt liv i de siste ukene.

Anonym poster: 67086de63224ef8765bb70c1f25c46b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama kan være gøy, spesielt om det skjer RL.

Altfor mange drama-"greier" som skjer på TV, på tide å få det ut i RL :)

Snakk med ham, få ham til å skjønne alvoret, hvis ikke, så melder du ham på audition til Hotel Cæsar, for på slike plasser passer den type drama best i.

Anonym poster: f95efaf308db63b1026cbcca46cf1651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er litt dum og treg siden han ikke forstår?

Anonym poster: a47ec530a4fbceb3beb887789bb26c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja... Roer han seg ikke ned, så er jeg nødt til å være litt "slem" og si "Jaja, ditt problem."

Neida, stakkars. Men på èn eller annen måte må jeg jo da få være litt i fred? har jo ikke fått vært singel en hel måned engang. wtf! og før bruddet har jeg ikke vært singel siden jeg var 15. Nå er jeg 21... Et helt nytt liv dette her.

Anonym poster: 67086de63224ef8765bb70c1f25c46b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...