AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Del Skrevet 24. juli 2012 ..om hvem mannen din tekster med/ringer? Eller driter du 10-0 i det og stoler 100 % på ham? Om det tilfeldigvis ramler inn en mld fra en du aldri har hørt om, er du fortsatt like kul og avslappet? Anonym poster: 405b8bf5ddbcb216ad7010578c0f93bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulling Skrevet 24. juli 2012 #2 Del Skrevet 24. juli 2012 Slapper av, men kan finne på å spørre hvem det er. Men det er mest fordi jeg er skikkelig nysgjerrigper -Hadde det vært en luguber melding hadde jeg kansje ikke vært like kul... Men nå leser jeg ikke meldingene hans heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 24. juli 2012 #3 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg er så nysgjerrig at jeg spør hvem som ringer eller sender melding til han. Men jeg forteller også hvem som ringer meg eller sender meg melding. Om han får melding fra noen jeg ikke har hørt om spør jeg hvem det er, som sagt er jeg nysgjerrig, men det plager meg ikke uansett hvem det er Om han hadde nektet å fortelle meg det hadde jeg blitt litt skeptisk da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 24. juli 2012 #4 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg bryr meg ikke veldig, men hender jeg spør fordi jeg er så nysgjerrig. Jeg kan ikke se verken hva som står i mld eller hvem som sender, og jeg stoler 100 % på at han snakker sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
For the ladies Skrevet 24. juli 2012 #5 Del Skrevet 24. juli 2012 Bryr meg ikke, men så er jeg en mann. Hun jeg holder på med bryr seg enda mindre, tror ikke hun har spurt en eneste gang siden jeg traff henne for sikkert et års tid tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nektarin Skrevet 24. juli 2012 #6 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg spør ofte om hvem han sender meldinger med, av ren nysgjerrighet. Innholdet hender det også at jeg spør om, men det er nesten utelukkende om det er moren, søsteren eller en felles venninne. Han spør like mye tilbake Jeg tar det som en selvfølge at vi svarer hverandre ærlig, om hvem og hva om vi spør. Jeg haringenting å skjule, og har ingen grunn til å tro at mannen min heller har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 24. juli 2012 #7 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Jeg stoler 100% på at han vet hvor grensene går og har mitt beste i tankene, den dagen det viser seg feil vet han at jeg er helt og fullt i stand til å velge stå på egne ben og sette grenser for hva jeg vil og ikke vil leve med. Tydelighet og gjensidig respekt bør ha like store posjoner i et forhold som kjærlighet, for kjærlighet alene er sjelden nok for å få et forhold til å vare. Endret 24. juli 2012 av Carrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. juli 2012 #8 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg stoler på han. Får han melding av en jente jeg ikke kjenner, så er jeg ganske sikker på at han ville ha sagt det til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå