Krysanti Skrevet 24. juli 2012 #21 Del Skrevet 24. juli 2012 Jepp, min nåværende kjæreste startet som en ONS - var bare det at det var så fantastisk at vi fortsatte å møtes. Vi er sammen fremdeles (litt over et år siden første natten), og det blir bare bedre og bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #22 Del Skrevet 24. juli 2012 SÅ UTROLIG HÆRLIG DETTE VAR Å LESE :) Tusen takk alle sammen Kjenner jeg blir kjempe letta over å høre alle de gode historiene :D Hjelper meg veldig fra å være ulykkelig forelska :/ Vil gjerne høre fler og <3 <3 <3 TS <br /><br /> Anonym poster: 073a5c7191231246d1c49f05bbcbf3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abdullah Skrevet 24. juli 2012 #23 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Æsj....................... Dette var rimelig ekkelt å lese, føler meg rimelig kvalm. Finnes det ikke anstendige mennesker på KG? OG DERE TROR DET ER RART AT FOLK ER UTRO OM DERE HAR SLIKE HOLDNINGER? FWB og ONS, hva faen for euforismer er det?????????? Det er horeri. Om dere ikke er glad i partneren, skal dere heller ikke ha samleie. Jeg er ikke spesielt konservativ, men dette tar kaka. Endret 24. juli 2012 av Abdullah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 24. juli 2012 #24 Del Skrevet 24. juli 2012 Æsj....................... Dette var rimelig ekkelt å lese, føler meg rimelig kvalm. Finnes det ikke anstendige mennesker på KG? OG DERE TROR DET ER RART AT FOLK ER UTRO OM DERE HAR SLIKE HOLDNINGER? FWB og ONS, hva faen for euforismer er det?????????? Det er horeri. Om dere ikke er glad i partneren, skal dere heller ikke ha samleie. Jeg er ikke spesielt konservativ, men dette tar kaka. Hjelpes. Hvilken planet er du fra egentlig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 24. juli 2012 #25 Del Skrevet 24. juli 2012 Blir det lettere å svelge hvis man kaller det "kjærlighet ved første blikk"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brillefin Skrevet 24. juli 2012 #26 Del Skrevet 24. juli 2012 Var sammen med min ONS i nesten 3 år er enda venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G-Ella Skrevet 24. juli 2012 #27 Del Skrevet 24. juli 2012 Liker også det jeg leser. Er lei av alle de "universale" lovene som blir skrevet opp og i mente her på KG. Har også en FWB som det per dags dato ikke blir noe mer med av diverse grunner, noe som ikke handler om at vi ikke er glade i hverandre eller liker hverandre godt nok. Får se hva som skjer med tiden, når hindringene er ute av veien Lykke til, TS! Æsj....................... Dette var rimelig ekkelt å lese, føler meg rimelig kvalm. Finnes det ikke anstendige mennesker på KG? OG DERE TROR DET ER RART AT FOLK ER UTRO OM DERE HAR SLIKE HOLDNINGER? FWB og ONS, hva faen for euforismer er det?????????? Det er horeri. Om dere ikke er glad i partneren, skal dere heller ikke ha samleie. Jeg er ikke spesielt konservativ, men dette tar kaka. Jeg er blitt veldig glad i min FWB, og han er glad i meg Fornøyd? Dessuten har du vel ingenting med hvem andre mennesker velger å ha sex med eller ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarzani Skrevet 24. juli 2012 #28 Del Skrevet 24. juli 2012 traff mannen på fest for 4 år siden. Det endte med at jeg ble med han hjem. PINLIG neste dag, og jeg tenkte at det var synd at dette skjønne mennesket var en person jeg aldri kom til å se igjen.. Slik ble det heldigvis ikke! Idag har vi bikkje, stasjonsvogn, enebolig og 2 unger sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #29 Del Skrevet 24. juli 2012 Liker også det jeg leser. Er lei av alle de "universale" lovene som blir skrevet opp og i mente her på KG. Har også en FWB som det per dags dato ikke blir noe mer med av diverse grunner, noe som ikke handler om at vi ikke er glade i hverandre eller liker hverandre godt nok. Får se hva som skjer med tiden, når hindringene er ute av veien Lykke til, TS! Tusen takk <3 TS<br /><br /> Anonym poster: 073a5c7191231246d1c49f05bbcbf3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå