AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Del Skrevet 23. juli 2012 Ja, altså. Jeg vet jo dette med at the past is the past, og jeg mener fullt og helt at gamle flammer eller ONSer eller flørter hører fortiden til og faktisk ikke betyr noe nå. Jeg mener jo dette egentlig. Det er bare litt vanskelig å leve opp til egne standarder alltid ... Jeg er sammen med en herlig fyr, jeg har aldri hatt sånne følelser for noen i hele mitt liv. Jeg har blitt veldig såret i tidligere forhold, og som andre brente barn har jeg hatt endel usikkerhet og sjalusi å jobbe med. Jeg har virkelig jobbet med det, og har blitt mye bedre, for er det NOE som er lite tiltrekkende er det sjalusi. Fysj! Men så har det seg sånn at min kjekke, sexy og flotte kjæreste deler vennegjeng med meg - og som ofte skjer i sånne gjenger har han forhistorie med flere av mine gode venninner. Faktisk med to av mine beste venninner. Dette har jeg egentlig helt klart å glemme, men noen ganger popper det lille grønnøyde monsteret frem igjen gitt ... I går fikk jeg et ørlite meltdown fordi jeg ble introdusert for nok en jente som han har ligget med, og som jeg garantert kommer til å møte om igjen og om igjen. Sukk. Og det er jo ikke noe rart, han ER som sagt både sexy og flott, og dessuten er han midt i tjueårene - det skulle bare mangle at han ikke har vært litt rundt ... Jeg vet jo at det er meg han er sammen med, det er meg han elsker (håper jeg iallefall ... hehe), og det er meg han vil ha. Så hvorfor i huleste heiteste varmeste helvete må jeg lide meg gjennom mentale kortfilmer av han i seng med disse jentene som jeg både kjenner og liker? Kjeft på meg, noen? Anonym poster: 25a96f20ebba656c4aa9bf7c38729357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Franzen Skrevet 23. juli 2012 #2 Del Skrevet 23. juli 2012 Det er jo i fortida, det er jo nåtiden som teller. Han viser sannsynligvis ikke noe interesse for de nå, så da er det jo egentlig ingen grunn til å bli sjalu og få slike tanker? Selv har kjæresten rota med ei god venninne av meg to ganger før vi ble sammen, hadde sikkert ikke fått vite noe dersom hun ikke hadde sagt det selv ettersom han er veldig privat av seg. Syns det var veldig greit å høre hva som skjedde fra henne, og nå syns jeg det bare er morsomt. Kanskje du kan ta deg en vennlig/morsom prat med venninnene dine om han slik at det ikke føles så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. juli 2012 #3 Del Skrevet 23. juli 2012 Ja, altså. Jeg vet jo dette med at the past is the past, og jeg mener fullt og helt at gamle flammer eller ONSer eller flørter hører fortiden til og faktisk ikke betyr noe nå. Jeg mener jo dette egentlig. Det er bare litt vanskelig å leve opp til egne standarder alltid ... Jeg er sammen med en herlig fyr, jeg har aldri hatt sånne følelser for noen i hele mitt liv. Jeg har blitt veldig såret i tidligere forhold, og som andre brente barn har jeg hatt endel usikkerhet og sjalusi å jobbe med. Jeg har virkelig jobbet med det, og har blitt mye bedre, for er det NOE som er lite tiltrekkende er det sjalusi. Fysj! Men så har det seg sånn at min kjekke, sexy og flotte kjæreste deler vennegjeng med meg - og som ofte skjer i sånne gjenger har han forhistorie med flere av mine gode venninner. Faktisk med to av mine beste venninner. Dette har jeg egentlig helt klart å glemme, men noen ganger popper det lille grønnøyde monsteret frem igjen gitt ... I går fikk jeg et ørlite meltdown fordi jeg ble introdusert for nok en jente som han har ligget med, og som jeg garantert kommer til å møte om igjen og om igjen. Sukk. Og det er jo ikke noe rart, han ER som sagt både sexy og flott, og dessuten er han midt i tjueårene - det skulle bare mangle at han ikke har vært litt rundt ... Jeg vet jo at det er meg han er sammen med, det er meg han elsker (håper jeg iallefall ... hehe), og det er meg han vil ha. Så hvorfor i huleste heiteste varmeste helvete må jeg lide meg gjennom mentale kortfilmer av han i seng med disse jentene som jeg både kjenner og liker? Kjeft på meg, noen? Anonym poster: 25a96f20ebba656c4aa9bf7c38729357 det virker ikke som at du har klart å glemme dette i det hele tatt spør du meg.. Har du noen grunn til å være sjalu og usikker på han? Har han noensinne gjort noe som tilsier at du ikke kan stole på han 100 prosent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #4 Del Skrevet 23. juli 2012 Vanligvis bryr jeg meg null niks nada om dette. Særlig den ene venninnen min som han har ligget med har jeg en veldig god tone med om dette, og synes egentlig bare det er morsomt. Hun er ingen trussel for meg, det er så åpent og oppe i dagen. Det er nok bare det at dette er jenter som jeg liker så godt (iallefall de fleste av de), de er så flotte og det er så maaange av de (føles det som iallefall). Usj, jeg vet det er noe jeg må fikse selv og fjerne fra hodet mitt. Takk for svaret! Anonym poster: 25a96f20ebba656c4aa9bf7c38729357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #5 Del Skrevet 23. juli 2012 Forresten, må legge til litt til! Neida, han har ikke gjort noe som tilsier at jeg ikke kan stole på han, og det gjør jeg også. Jeg tror kanskje egentlig ikke dette har noe med han å gjøre i det hele tatt, men mer et dumt lite mindreverdighetskompleks som dukker opp innimellom. Hva vil han med meg når han har hatt alle disse supre jentene liksom? Åhr, jeg vet jeg er teit. Anonym poster: 25a96f20ebba656c4aa9bf7c38729357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 23. juli 2012 #6 Del Skrevet 23. juli 2012 Skjønner deg veldig godt TS! Jeg har vært opp i en lignende situasjon med min eks, men da var det ei som gikk i klassen min (og hun var meeeeget uattraktiv, ingen skjønte hvordan han kunne ha hatt sex med henne, tidenes snakkis). Jeg slet noe helt sinnsykt med disse tankene, og merket at det var verst når jeg ikke var sammen med han (avstandsforhold) for da tok disse vonde tankene overhånd og jeg klarte ikke å fokusere på hvor heldig jeg var som hadde fått han som kjæreste. Og hvertfall ikke når jeg så henne hver dag på skolen. Har ikke noen spesielle gode råd, men det er viktig at du må tenke at det er DEG han vil ha og fortid er fortid. Han kunne ikke vite at han kom til å bli forelsket i ei venninne av noen han har dratt med. Og det er heller ikke noe å gjøre med noe som allerede har skjedd. Gjør det beste ut av situasjonen, og tenkt på alt det gode dere har, noe som ingen av dine venninner fikk muligheten til, han vil nemlig ha noe mer seriøst med deg og ikke noe andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. juli 2012 #7 Del Skrevet 23. juli 2012 Vanligvis bryr jeg meg null niks nada om dette. Særlig den ene venninnen min som han har ligget med har jeg en veldig god tone med om dette, og synes egentlig bare det er morsomt. Hun er ingen trussel for meg, det er så åpent og oppe i dagen. Det er nok bare det at dette er jenter som jeg liker så godt (iallefall de fleste av de), de er så flotte og det er så maaange av de (føles det som iallefall). Usj, jeg vet det er noe jeg må fikse selv og fjerne fra hodet mitt. Takk for svaret! Anonym poster: 25a96f20ebba656c4aa9bf7c38729357 men det er da overhodet ikke helt normalt å bli sammen med venninners xer eller gutter som de har holdt på med!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 23. juli 2012 #8 Del Skrevet 23. juli 2012 Derfor finner man seg ikke kjæreste innen vennegjengen. Kjipt å måtte omgåes vedkommende når h*n blir eks også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #9 Del Skrevet 23. juli 2012 Det er nok ikke så unormalt som det høres ut som! Dette er en stoor gjeng med venner og bekjente, kanskje rundt 40-50 hvis man regner med venners venner og så videre. De kommer fra et nokså lite sted, og veldig mange blir boende på dette stedet. De har gått sammen på skolen, festet sammen siden de begynte og vært sammen og gått fra hverandre. Sånn er det bare. Jeg har ikke stjålet han fra noen, de var alle helt ferdige med hverandre innen jeg kom på banen. Faktisk er det sånn at noen av mine beste venninner har jeg møtt gjennom han og hans kamerater ... Tusen takk for alle svar folkens. Det var faktisk akkurat en slik reality-check jeg trengte! Det er jo meg han er sammen med, og det var han jo ikke med de. Det grønne monsteret er kun meg og mitt problem, og jeg får prøve å kvele det så godt jeg kan Og ja, jeg er superheldig som har truffet denne mannen! Anonym poster: 25a96f20ebba656c4aa9bf7c38729357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå