Gjest Jæu Skrevet 23. juli 2012 #1 Del Skrevet 23. juli 2012 Utifra overskriften; hvorfor føler jeg det slik? Det er en stund siden det ble slutt mellom eksen og meg etter et par år sammen. Ble sammen veldig unge og er i starten av tyveårene nå. Singellivet på denne alderen er noe helt annet enn da jeg var femten. Har hatt sex med to stk. etter bruddet med eksen, men ingen av de kan settes høyere enn eksen. Blant annet kunne de ikke kysse og størrelsen på lillemann skuffet... Men ikke bare det, har også vært på date og jeg koser meg osv. Men stadig vekk dukker det opp tanker om eksen, om at duden som sitter ved siden av meg nå skulle luktet som eksen ellr skulle hatt litt mer av hans personlighet osv. Og spesielt når vi er i senga og koser, kysser og sånn. Eller når jeg bare ligger i armkroken hans... jeg får ike den følelsen jeg hadde med min eks. Eksen fikk meg til å føle meg trygg og jeg følte at jeg ville at øyeblikket skulle vare for evig. Men nå føler jeg bare "ja, dette er jo koselig.. men vil ikke ligge sånn så lenge." og så dagen etterpå er det litt slik at jeg venter på at daten skal dra hjem, selv om kvelden gikk bra og vi pratet masse og koste oss. Hva er dette for noe egentlig? Jeg vil heller ikke tilbake til eksen, men jeg savner han likevel og vil bare finne en fyr som kan gi meg den samme følelsen som eksen gir/ga meg... Er det normalt å føle det sånn kanskje? Spesielt når bruddet er ganske ferskt også? kan legge til at eksen er min første store kjærlighet. Jeg tror jeg alltid vil elske han innerst inne. Og jeg går gjennom ild og vann for å redde han if u know what i mean? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #2 Del Skrevet 23. juli 2012 Du er ikke ferdig med han. Derfor. Kanskje du bare skal bruke tiden uten noen date en stund? Anonym poster: d8d2045e205b693d2ceee19b010472f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jæu Skrevet 23. juli 2012 #3 Del Skrevet 23. juli 2012 Kanskje det ja .. huff, daten min som liker meg så godt nå Bleh, hater å skuffe folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 23. juli 2012 #4 Del Skrevet 23. juli 2012 Som nevnt over, du har ikke kommet deg over exen. Hva som trengs for det for å oppnå dette er vanskelig å si. Noen bruker andre for å glemme - andre synes det er helt forkastelig. Noen liker å bruke tid alene for seg selv - andre vil fylle tiden med action, venner og glede. Plutselig en dag våkner man og innser at man ikke lengre bryr seg om hva x'en foretar seg. Og det er en deilig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2012 #5 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg tenker faktisk noe annet: Jeg tror du kan ha kommet over han, men det er åpenbart en person du var veldig glad i. Siden dere ble sammen så unge ble du sikkert ekstra trygg på han også! Jeg tror du heller må gjøre litt om på din egen tankegang; alle menn er forskjellige, og ingen kommer til å bli eller være som eksen din. Det finnes nok av menn som har gode kvaliteter, uten at de trenger å være som eksen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå