Gå til innhold

Usikker, skuffet og trist.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en kjempe bra kar i noen mnd nå, og han har sendt ut veldig mange signaler på at han liker meg. dropper jobb for å sove lenger med meg, kysser meg på åpen gate ol.

nå i helgen var vi i samme by, begge på ferie. snakket nesten ikke sammen hele helgen, møttes tilfeldigvis ute på byen. satt der med han og han sin vennegjeng da han sa han måtte gå en tur på toalettet. syntes han brukte veldig lang tid, så jeg skulle gå på do jeg også. og der ser jeg han sitte med en annen jente, og er ganske sikker på at jeg så de kline.

da blir jeg jo litt sur, og jeg snakker nesten ikke med han frem til han ringer meg noen dager etterpå og komenterte at jeg var veldig sur denne dagen. da jeg spør han om jeg har en grunn til å være sur sier han bare at nei, det trodde han da ikke.

Har ikke snakket med han siden det!

Skal jeg ringte han og spørre? Jeg forelsker meg sjeldent i gutter, og når jeg først har gjort dette og tolket signalene hans, så skjer dette???

Anonym poster: 7e6d7e30a68242cf61eb1b54065ff034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det også helt normalt og ta så lite kontakt når vi er på samme sted, eller kan han ha gjort dette fordi jeg ble sur? er det ikke egentlig han som burde ta kontakt med meg? og hva hvis han sier at det ikke skjedde? føler at alt er ødelagt. før var det han som viste mest interesse for meg, og når jeg nå virkelig faller for han så gjør han ikke det lenger. unsure.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærleik

Snakk med han. Spør hva som skjedde den kvelden, og om hvor dere står. Det er fint å få en bekreftelse på at den andre er interessert -men man må snakke sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen svar og få på den telefonen. dette går jo virkelig rett vest..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringte en gang i går, og sendte melding om at det hadde vært fint om han ringte meg opp. Blir det ikke for mye om jeg ringer igjen? Null respons fra han sin side....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...