Gå til innhold

Hva er DU mest redd for?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke redd for så mye, men en ting får jeg grøsninger av, det er helt rart men;

Hjemme hos foreldra mine er jeg redd når det er mørkt ute. Jeg er ikke redd når jeg fks er hjemme på hybelen og det er mørkt ute.

Er mye dyr her, har vært bjørn, elg, rev og andre dyr her, og jeg syns det er skummelt. Jeg innbiller meg hele tiden at det er ett eller annet i innkjørselen.

Også innbiller jeg meg noenganger at det er folk der og, som skal komme opp og gjøre noe galt :P

Husker en gang midt på natta så kom noen venner av broren min gjennom hagen fordi de skulle inn på broren min sitt rom via verandadøra (skjønner ikke hvorfor de ikke gikk inn hoveddøra menmen). Jeg var på badet og hørte noen gå gjennom hagen. Haha, fikk heeeelt angst, men så jo at det bare var de vennene hans da :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyder, hattifnatter, fjeld og enkelte familiemedlemmer.

Samt en ørliden redsel for kyr.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også sykt mørkredd.. Utrolig idiotisk, men jeg ble det da jeg var liten. Sikkert traumer av et eller annet. Veldig slitsomt fordi kjæresten min "MÅ" ha det helt mørkt når han skal sove. Må alltid ha et eller annet lys på, hvis ikke får jeg angst..

Å gå i skogen når det er halvmørkt ute kan seriøst gi meg hjerteinfarkt tror jeg.

Skrevet

Maur!

Alstså, ikke en enkelt maur her og der, men når de myldrer. Det spiller ingen rolle om det er skogmaur eller små sukkermaur. Jeg er glad i å holde på med hagearbeid, og det har skjedd altfor ofte at jeg har gravd opp ei tue med sukkermaur og har hissige maur oppover armer og bein! Det er helt grusomt!

Jeg er heller ikke så veldig begeistret for edderkopper. Men likevel har jeg en slags fascinasjon for dem. Jo større, jo mer interessant. På trygg avstand; selvfølgelig.

Gjest juvelia
Skrevet

Miste de jeg er glad i,bli syk,få et sykt barn,bli feit eller fattig.

Skrevet

Stankelbein som flyr. (hvis dere skjønner hvilke jeg mener da;)

Et av de minst farlige vesnene som finnes på jorda, allikevel har jeg helt sykt angst for de. Nulltoleranse :P

AnonymBruker
Skrevet

Kjellere og loft når det er mørkt. Også skog, da jeg har drømt om skikkelser som svever sakte forbi trærne... Dype vann, gudene vet hva som gjemmer seg på dypet, eller når gjedda vil angripe (likevel var det lite skremmende å svømme med tigerhai, men hai er vel intelligente nok til å skille mellom mennesker og byttedyr)

Anonym poster: 76a99200c8b1c2906e477b8b77c24bff

AnonymBruker
Skrevet

Livredd for å bli gravid og få beskjed av legen at jeg er over 12 uker på vei

Anonym poster: 76a99200c8b1c2906e477b8b77c24bff

• Liker 1
Skrevet

Porselensdukker, fy så skumle!

AnonymBruker
Skrevet

Porselensdukker, fy så skumle!

Var med en venn på hytten en gang da jeg var yngre, og på rommet jeg skulle sove var det flere hyller fylt med porselensdukker. Følte at alle sammen stirret på meg når jeg skulle sove :overrasket:

Anonym poster: 88e5fa30ce86c28188893c0df49ea42f

Skrevet

Var med en venn på hytten en gang da jeg var yngre, og på rommet jeg skulle sove var det flere hyller fylt med porselensdukker. Følte at alle sammen stirret på meg når jeg skulle sove :overrasket:

Anonym poster: 88e5fa30ce86c28188893c0df49ea42f

Åå, det hadde nok vært mitt verste mareritt!

Skrevet

Edderkopper, de er stygge og ekle.

Lastebiler (derfor har jeg ikke lappen)

Søppel, får helt noya om jeg blir bedt om og ta ut søppla.

OG HUFSA :haar:

Gjest Linaria
Skrevet

Er ikke veldig redd for noe, utenom å dø, bli skadet osv, men jeg synes gammel mat er utrolig ekkelt.

Gjest Leopard
Skrevet

Har vannskrekk, men har avvennet frykten noe de siste årene.

Torden skremmer vettet av meg. I følgene situasjoner når det braker fra himmelen ligger jeg godt inntullet i dyna på soverommet, og der blir jeg liggende...

Er redd for å være i mørket alene, føler jeg mister kontroll over omgivelsene rundt meg, noe som jeg forsåvidt gjør også.

Insekter generelt. Tanken på kravlende, flygende og smygende kryp er skremmende.

Skrevet

Edderkopper! De ødelegger så mye for meg.

Bjørn, etter jeg har sett et par dokumentarer og slikt og drømt om det. Har ikke sett en selv, men hadde jeg møtt en langt uti huttaheiti hadde jeg muligens dødd av hjerteinfarkt.

Skrevet

Er redd for å være alene i mørket. (Gå hjem alene om natta, være alene i store hus, gå forbi mørke skoger..)

• Liker 1
Skrevet

Vepser ved ansiktet, ugler generelt og vann som er dypere enn jeg kan klare å 'sprette' fra bunnen av og ut av vannet. Sistnevnte er forøvrig på grunn av den relativt sakte døden jeg blir utsatt for dersom jeg uventet skulle bli lam i kroppen.

Skrevet

Sprøyter. Får helt fnatt av sprøyter. I den grad at jeg har sydd sår på legevakten uten bedøvlese for å slippe sprøyta *dum*

Edderkopper liker jeg, har hatt 5 taranteller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...