Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. juli 2012 #21 Skrevet 23. juli 2012 (endret) Ingen stress med gamle folk og tattovering. Den ene min er snart 20 år gammel, men får innimellom en liten oppfriskning og kanskje litt mer stæsj rundt seg i samme slengen. Genialt. Ikke noe skrukketattis her (man ungår selvfølgelig skrukkeutsatte områder sånn tilfelle man skulle få en skrukk eller to) Endret 23. juli 2012 av Belle Gunnes
Gjest Badabing Skrevet 23. juli 2012 #22 Skrevet 23. juli 2012 Jeg kommer aldri til å få en tatovering. Jeg syns på en måte ødelegger kroppen. Den er allerede ren, men jeg syns du på en måte "skitner" den tilnår du får en tatovering. Jeg har ingenting imot folk som skaffer seg tatovering og dømmer heller ingen som har det. Men jeg kunne aldri hatt det selv. Akkurat sånn tenker jeg også, men om min kropp. Jeg er derimot sammen med en som har sleeve m.m, og jeg synes det er fint på ham. Pappa var sjømann da han var ung, og selv om han nærmer seg 60 nå, synes jeg ikke det er stygt på ham heller. Han har jo hatt dem så lenge jeg har kjent ham, og de er en del av ham. Han har til og med navnet på mamma tatovert, på tross av at de har vært skilt i 20 år. Men hun er en del av han og hans historie, og hans store kjærlighet som han sier. Forøvrig synes jeg det er litt ufint å linke til en tilfeldig norsk kvinne i en salgsannonse.
Vulpes Skrevet 23. juli 2012 #23 Skrevet 23. juli 2012 "forvridd bilde" Utdyp gjerne, Jeg tror en del som tenker på damer og tatoveringer ser for seg enten veldig mange tatoveringer, tramp stamps, tribals eller andre "typiske" tatoveringsstiler. Jeg mistenker at en del glemmer at tatoveringer kan være så mangt, og jeg har opplevd ved et par anledninger at folk har sagt noe ála "jeg liker egentlig ikke tatoveringer på jenter, men den der var jo veldig fin". Sier ikke at det er slik for alle, så klart. Noen liker ikke tatoveringer uansett hvordan de ser ut, hvor mange de er eller hvor på kroppen de er. Og det er helt greit. Men noen trenger nok også å innse at man ikke må være hardcore pin up-babe eller superharry for å ha en tatovering, selv om man er jente
Normandie Skrevet 23. juli 2012 #24 Skrevet 23. juli 2012 Jeg tror en del som tenker på damer og tatoveringer ser for seg enten veldig mange tatoveringer, tramp stamps, tribals eller andre "typiske" tatoveringsstiler. Jeg mistenker at en del glemmer at tatoveringer kan være så mangt, og jeg har opplevd ved et par anledninger at folk har sagt noe ála "jeg liker egentlig ikke tatoveringer på jenter, men den der var jo veldig fin". Sier ikke at det er slik for alle, så klart. Noen liker ikke tatoveringer uansett hvordan de ser ut, hvor mange de er eller hvor på kroppen de er. Og det er helt greit. Men noen trenger nok også å innse at man ikke må være hardcore pin up-babe eller superharry for å ha en tatovering, selv om man er jente Veldig enig!
skreppamedleppa Skrevet 23. juli 2012 #25 Skrevet 23. juli 2012 Selv ser jeg på tatoveringer som kunst, og som all kunst så finnes det to kategorier, bra og dårlig. Og som i alt annet så er smaken er som baken. Kat Von D, Kim Saigh, Pixie Acia, jeg synes disse er generelt turn on. Jeg synes ofte en tatovering drar opp inntrykket og det kan være turn on og sexy as hell. Atle Pedersen er en fyr jeg synes kler sin kunst. At folk synes det er stygt er vel egentlig revnende likegyldig, min kropp, mitt blekk. Men jeg har ikke kunst på kroppen for at det er trendy, så man trenger ikke være trist på mine vegne ab #4, du kan bruke sympatien din på andre..
Gjest Reza08 Skrevet 23. juli 2012 #26 Skrevet 23. juli 2012 Jeg personlig synes tatoveringer kan være fint med de riktige, og en kunst som Skreppamedleppa skriver. En her og en der kan alltids gjøre sitt, men hvis man har hele kroppen full av det, sånn som f.eks Triana Iglesias har, så kan det bli litt vel mye kanskje?
Binta Ba Skrevet 24. juli 2012 #28 Skrevet 24. juli 2012 Jeg personlig synes tatoveringer kan være fint med de riktige, og en kunst som Skreppamedleppa skriver. En her og en der kan alltids gjøre sitt, men hvis man har hele kroppen full av det, sånn som f.eks Triana Iglesias har, så kan det bli litt vel mye kanskje? Jeg synes hun har lite.. Jeg har en del foreløpig, og flere skal det bli. Planlegger rundt ti stk i skrivende stund som jeg VET jeg vil ha, og skal ikke se bort ifra at jeg ønsker flere senere. Noe er nye deler av kroppen, andre er tilleggen av eksisterende tatoveringer. Men, nei, jeg er ikke superfan av typiske 90-talls tramp-stamp og tribals.. 2
Capt. Obvious Skrevet 24. juli 2012 #29 Skrevet 24. juli 2012 Kvinner med tatovering er gull, for da må hun jo ta av seg litt for at man skal kunne se herlighetene
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2012 #30 Skrevet 24. juli 2012 jeg elsker tatoveringer på kvinner og menn! elsker mannfolk med masse kunst på kroppen ! for det er det det er! kunst!har venner med masse tatoveringer, noen har i ansiktet,noen har på enkelte deler av kroppen noen har dekket det meste av kroppen.kjenner og en 50 år gammel dame som just har tatt tattovering,synes hun en tøff som gjorde det! og Kat von D er utrolig lekker dame! vis dere har sett reklamen med parfymene hennes har hun 2 bilder et med og et uten. jeg liker henne helt klart best med! Anonym poster: a218272bae7c174d37d041c8aa21f702 1
Ryvre Skrevet 24. juli 2012 #31 Skrevet 24. juli 2012 Syns det er lekkert med tattoveringer jeg. Både på menn og kvinner. Meeeeen... det må gjerne gjenspeile personligheten til bæreren, og det burde ikke være trampstamp og lignende. Jenter med sleeve og mye tattoveringer er rålekkert. 1
Gjest Cosette Skrevet 24. juli 2012 #32 Skrevet 24. juli 2012 Jeg er jente, jeg har en tattovering og skal definitivt ha flere. Synes ikke de tattoveringene på det bildet du la ved var fine, men tattoveringer i seg selv kan være veldig fine. Men de bør helst bety noe, og være nøye utplukket. Har flere venninner med half sleeve (hele overarmen dekket med tattoveringer) og jeg synes de er veldig fine! Tattoveringer får en til å skille seg ut litt, og definerer ofte hvem man er. Nei, ikke egentlig. Jeg synes nesten jeg med mitt ikke-tatoverte legeme skiller meg mer ut og er mer individualistisk, det spørs naturligvis på hvem jeg sammenligner meg med, men ihvertfall i mange kretser. "Alle" tatoverer seg nå, det er snart et like stort statement å la være. Jeg synes det er noe veldig sexy over en kropp som er ren og naturlig, hvor man ikke umiddelbart kan se at den tilhører år 2012 og ikke like gjerne år 1512. Jeg liker det tidløse aspektet ved en ren kropp, hvordan beviset på samfunnets påvirkning i stor grad forsvinner sammen med klærne. Men det er meg, da.
Gjest imli Skrevet 24. juli 2012 #33 Skrevet 24. juli 2012 Nei, ikke egentlig. Jeg synes nesten jeg med mitt ikke-tatoverte legeme skiller meg mer ut og er mer individualistisk, det spørs naturligvis på hvem jeg sammenligner meg med, men ihvertfall i mange kretser. "Alle" tatoverer seg nå, det er snart et like stort statement å la være. Jeg synes det er noe veldig sexy over en kropp som er ren og naturlig, hvor man ikke umiddelbart kan se at den tilhører år 2012 og ikke like gjerne år 1512. Jeg liker det tidløse aspektet ved en ren kropp, hvordan beviset på samfunnets påvirkning i stor grad forsvinner sammen med klærne. Men det er meg, da. Heilt einig med deg. Ein naken kropp skal vera naken. For ikkje å snakke om at veldig mange tatoveringar passar veldig dårleg saman med enkelte antrekk (brudekjole, dress/smoking, bunad osv).
Gjest Minpin Skrevet 24. juli 2012 #34 Skrevet 24. juli 2012 Vi har alle våre preferanser. Jeg digger tatoveringer. Har bare ei lita ei selv, men planlegger flere.
super-s Skrevet 25. juli 2012 #35 Skrevet 25. juli 2012 Nei, ikke egentlig. Jeg synes nesten jeg med mitt ikke-tatoverte legeme skiller meg mer ut og er mer individualistisk, det spørs naturligvis på hvem jeg sammenligner meg med, men ihvertfall i mange kretser. "Alle" tatoverer seg nå, det er snart et like stort statement å la være. Jeg synes det er noe veldig sexy over en kropp som er ren og naturlig, hvor man ikke umiddelbart kan se at den tilhører år 2012 og ikke like gjerne år 1512. Jeg liker det tidløse aspektet ved en ren kropp, hvordan beviset på samfunnets påvirkning i stor grad forsvinner sammen med klærne. Men det er meg, da. Vi er alle forskjellige! 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #36 Skrevet 25. juli 2012 ex-dama mi hadde tatovert en stjerne rundt anus. Syntes først det var stygt og vulgært, men etterhvert likte jeg den bare mer og mer.. Anonym poster: 66b8fee8e15052e2e4d8641004ea658b
Gjest X-1 Skrevet 25. juli 2012 #37 Skrevet 25. juli 2012 Eg bryr meg i grunn svært lite om hva andre måtte meine om mine tatoveringer. Eg liker de og det er det som teller for meg. Eg lar ikkje være å ta tatovering fordi eg kanskje kommer til å angre om 20+ år. Livet er for kort til å tenke på sånt. 1
MrSmith Skrevet 25. juli 2012 #38 Skrevet 25. juli 2012 De fleste tatoveringer trekker inntrykket ned, for meg. En liten diskret tattis her eller der, er selvsagt helt ok, men de fleste blir så altfor klisjéaktige. Ei kreativ og spennende dame uten tatoveringer er atskillig mer ekslusivt og attraktivt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå