AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Skrevet 23. juli 2012 (endret) Har vært en del tråder om dette. Jeg er en av de som ikke liker det. Syns det drar ned inntrykket. Uansett hva du pynter deg med, så ødelegger tatoveringene. Du tar det når du er ung, men hva om 20 år? Anonym poster: 9ac7ea14722caef44ab090e9b630386d Innlegget er endret for identifisering av privatperson. Bond, mod Endret 30. juli 2012 av Bond 1
Green Lady Skrevet 23. juli 2012 #2 Skrevet 23. juli 2012 Men det er helt greit/fint med tatoveringer på menn? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #3 Skrevet 23. juli 2012 Men det er helt greit/fint med tatoveringer på menn? Nei. At kvinner har små som kan skjules er greit,men slik som dette jeg la ved......uff Anonym poster: 9ac7ea14722caef44ab090e9b630386d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #4 Skrevet 23. juli 2012 Tatoveringer er stygt og harry uansett kjønn. Tragisk at dette har blitt mote blant trend-dilterne. Men nå har denne moten blant yngre vart såpass lenge at det snart må være utrendy. Trist for dem som har gjort det. Og totoveringer er neppe veldig elegant når huden blir gammel og skrukkete! Anonym poster: 901ce23c5a5439bbf2cd70eea32d98c2 Anonym poster: 901ce23c5a5439bbf2cd70eea32d98c2 2
Niennas Skrevet 23. juli 2012 #5 Skrevet 23. juli 2012 Hvorfor ble denne tråden laget? Vil du finne likesinnende som misliker det samme som deg? Synes dette blir for dumt, på lik linje som "Jeg synes tykke mennesker er ekle", og "Aldri om jeg stemmer FRP"-tråder. En tråd som blir laget for ene og alene å baksnakke har vel egentlig ikke noe her å gjøre. 8
Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. juli 2012 #6 Skrevet 23. juli 2012 Fordelen med tattoveringer, er at da slipper man å måtte forholde seg til kritiske og sneversynte folk. 8
Gjest Jepp123 Skrevet 23. juli 2012 #7 Skrevet 23. juli 2012 Noen liker det og andre ikke. Vi er forskjellige. Kjedelig hvis alle hadde syntes og ment det samme. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #8 Skrevet 23. juli 2012 Det eneste som er harry er fordommer. Ikke er det bare harry heller, det er idiotisk også. Anonym poster: aa4c4ca31fe0796a3484fb6b4bcbaed0 9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #9 Skrevet 23. juli 2012 Joda, selvsagt så er det lov å ikke synes tatoveringer er pent, men der kan det stoppe. Man trenger ikke å angripe de som liker det eller har det med dene ene fordommen etter den andre om hvor harry, dum og slikt de er. Anonym poster: aa4c4ca31fe0796a3484fb6b4bcbaed0 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #10 Skrevet 23. juli 2012 Hvorfor ble denne tråden laget? Vil du finne likesinnende som misliker det samme som deg? Synes dette blir for dumt, på lik linje som "Jeg synes tykke mennesker er ekle", og "Aldri om jeg stemmer FRP"-tråder. En tråd som blir laget for ene og alene å baksnakke har vel egentlig ikke noe her å gjøre. Herregud, ro deg ned. Hvorfor tråden ble laget? det ligger ved en link, hvor du kan svare om det er pent eller ei. Hvorfor tråder blir laget her inne? Du er tydeligvis ikke enig med meg, og det har du lov til. Det var et eksempel på hvor stygt det kan bli, ikke noe annet. Likesinnede......hva feiler det deg da? Mulig du sitter der med tattoo og kjente deg igjen. Så hvorfor du er her inne på kg? Du er jo ikke enig eller uenig i noe. Du får fortsatt ha en rolig dag da. Anonym poster: 9ac7ea14722caef44ab090e9b630386d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #11 Skrevet 23. juli 2012 Hvorfor ble denne tråden laget? Vil du finne likesinnende som misliker det samme som deg? Synes dette blir for dumt, på lik linje som "Jeg synes tykke mennesker er ekle", og "Aldri om jeg stemmer FRP"-tråder. En tråd som blir laget for ene og alene å baksnakke har vel egentlig ikke noe her å gjøre. Herregud, ro deg ned. Hvorfor tråden ble laget? det ligger ved en link, hvor du kan svare om det er pent eller ei. Hvorfor tråder blir laget her inne? Du er tydeligvis ikke enig med meg, og det har du lov til. Det var et eksempel på hvor stygt det kan bli, ikke noe annet. Likesinnede......hva feiler det deg da? Mulig du sitter der med tattoo og kjente deg igjen. Så hvorfor du er her inne på kg? Du er jo ikke enig eller uenig i noe. Du får fortsatt ha en rolig dag da. Anonym poster: 9ac7ea14722caef44ab090e9b630386d
Vulpes Skrevet 23. juli 2012 #12 Skrevet 23. juli 2012 Tatoveringer kan være så mangt. Det finnes ufattelig mange harry, tacky og stygt utførte tatoveringer der ute. Men det finnes også etter min mening mange fine, både på gutter og jenter. Jeg har en halvstor, virkelighetstro og nøye utført møll under nakken, øverst mellom skulderbladene. Synes jeg kler den godt, og den passer også fint sammen med alt av klær. Tatovering trenger ikke å bety en full sleeve, masse tribals eller tramp stamp. At noen synes min tatovering også er stygg er helt greit, men jeg tror mange har et litt forvridd bilde av tatoveringer, spesielt på jenter. 4
LiilS Skrevet 23. juli 2012 #13 Skrevet 23. juli 2012 (endret) Byttet mening. Endret 10. desember 2013 av LiilS 3
Gjest Mildrid Skrevet 23. juli 2012 #14 Skrevet 23. juli 2012 Så tråden er laget for å diskutere hvor harry et menneske på finn.no er? Fantastisk. 3
Normandie Skrevet 23. juli 2012 #15 Skrevet 23. juli 2012 Tatoveringer kan være så mangt. Det finnes ufattelig mange harry, tacky og stygt utførte tatoveringer der ute. Men det finnes også etter min mening mange fine, både på gutter og jenter. Jeg har en halvstor, virkelighetstro og nøye utført møll under nakken, øverst mellom skulderbladene. Synes jeg kler den godt, og den passer også fint sammen med alt av klær. Tatovering trenger ikke å bety en full sleeve, masse tribals eller tramp stamp. At noen synes min tatovering også er stygg er helt greit, men jeg tror mange har et litt forvridd bilde av tatoveringer, spesielt på jenter. "forvridd bilde" Utdyp gjerne,
super-s Skrevet 23. juli 2012 #16 Skrevet 23. juli 2012 Jeg er jente, jeg har en tattovering og skal definitivt ha flere. Synes ikke de tattoveringene på det bildet du la ved var fine, men tattoveringer i seg selv kan være veldig fine. Men de bør helst bety noe, og være nøye utplukket. Har flere venninner med half sleeve (hele overarmen dekket med tattoveringer) og jeg synes de er veldig fine! Tattoveringer får en til å skille seg ut litt, og definerer ofte hvem man er. 1
Gjest imli Skrevet 23. juli 2012 #17 Skrevet 23. juli 2012 Synest stort sett tatoveringar er grusomt stygt, både på kvinner og menn. 2
Gjest juvelia Skrevet 23. juli 2012 #18 Skrevet 23. juli 2012 Finnes mye stygge tattoveringer å mange fantastisk vakre. Noen kler det andre gjør ikke det.
Gjest gulfugl Skrevet 23. juli 2012 #19 Skrevet 23. juli 2012 Fordelen med tattoveringer, er at da slipper man å måtte forholde seg til kritiske og sneversynte folk. Liker denne Synes folk får gjøre som de vil. Det med at det ser teit ut om 40 år er ikke noe jeg bryr meg om, utseendet forandrer seg mye uansett, livet er kort og det kan da virkelig ikke være så veldig farlig.
Niennas Skrevet 23. juli 2012 #20 Skrevet 23. juli 2012 Herregud, ro deg ned. Hvorfor tråden ble laget? det ligger ved en link, hvor du kan svare om det er pent eller ei. Hvorfor tråder blir laget her inne? Du er tydeligvis ikke enig med meg, og det har du lov til. Det var et eksempel på hvor stygt det kan bli, ikke noe annet. Likesinnede......hva feiler det deg da? Mulig du sitter der med tattoo og kjente deg igjen. Så hvorfor du er her inne på kg? Du er jo ikke enig eller uenig i noe. Du får fortsatt ha en rolig dag da. Anonym poster: 9ac7ea14722caef44ab090e9b630386d Jeg reagerer bare på at du ønsker at folk skal fortelle om de synes "kroppen" til Miriam fra Oslo er stygg eller ei. Jeg er ikke er inne på KG for å baksnakke folk, og jeg får heller ikke mye ut av en tråd som kun går i "ja, det er stygt", og "Æsj, jeg skjønner ikke hva folk tenker med". Jeg hadde nok ikke reagert så mye hvis du ikke hadde lagt ved bilde, eller lagt ved et bilde av f.eks. Kat Von D. Jeg synes bare ikke noe om å henge ut privatpersoner som ikke har godtatt det. Hun har lagt ut bilde av en kjole, ikke sagt det var greit at folk diskuterte tatoveringene hennes. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå