AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #1 Del Skrevet 23. juli 2012 Har vært i et av og på forhold i 1,5 år nå, der vi har vært ordentlig sammen siden januar. I løpet av denne tiden har jeg til dags dato ikke truffet en eneste av hans venner. Skal sies at han ikke har mange, og heller sjelden gjør noe sosialt. Men han har selv vært på besøk, uten at han har hatt tanke for at jeg kunne bli med. Nå har jeg sagt til ham at det jammen er på tide å få treffe noen. Så her ender det med at jeg "tvinger" ham til å invitere noen på middag. Jeg føler meg dum, og tenker tanker som at han helst ikke vil vise meg frem:-/ Hadde gjort en vesentlig forskjell om han tok intiativ her. Han har truffet mange av mine venner, samt kollegaer. Vi er godt oppe i åra. Anonym poster: f8dfe876a6c2d9e2202869d46138530a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarandus Skrevet 23. juli 2012 #2 Del Skrevet 23. juli 2012 Snu på det - kanskje han ikke vil vise frem vennene sine? Kanskje han ikke har så mange? Du er ikke nødvendigvis dum, selv om å mase sjelden er lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå