AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Del Skrevet 22. juli 2012 Eg bur som det staar i brukernavnet mitt, i county of roses, og alle som er kjent i England veit at Northamptonshire er county of roses. Partneren min er 59 aar, eg er snart 40. Det har ikkje vaert anna en "tilpass deg her, underssoek ting sjoelv, eg stoetter ikkje nokon, ja eg elsker deg, men eg klarer ikkje slikt emosjonelt crap" Han er ex army, og har vaer gift og har 3 vaksne barn. Den eldste har ei datter og ein kjaereste dei bur her hos oss. Dattera bur hos mora. Den nest eldste er gift og har ei datter, dei har eit eige hus. Den yngste bur hos mor si (han sin ex kone) Det har vore kjefting og kritisering siden eg flytta hit. Foerst saa var det det at det alltid maate vere stoevfritt her, alltid reint, alt matte ryddes. Saa maate eg skaffe meg nasjonal inssuranse nummer, person nummer, slik at eg kunne jobba her, og da maate eg gaa til kommunen, for aa faa informasjon, og da oppgav eg at eg bur her, og at eg ville vaere aerleg, korleis kunne eg vite at denne kommunen ikkje var til aa stole paa, dei i Norge er det for aa hjelpe deg. Saa suspenderte kommunen her bustoenaden hans, og han var forbanna paa meg for det. Saa roa det seg. Saa ein kveld laga eg middag og soelte paa golvet, han vart sint og kalla meg alt mogleg. Saa fer han ute med ex dama si og hjelper henne med alt mogleg (ikkje ex kona da, men dama han hadde etterpaa der). Han tar ikkje telefonen naar han er hos henne, seier at han skulle bare henge opp noko tapet og vert vekke i 8 timar. Eg fekk kjeft fordi eg hadde ringt, eg var bekymra for meg, forklaringa hans var at han maate maale, og koeyre henne til legen. Oppi alt dette saa hoeyrer eg ryktet paa bygda: "Du veit at han er sammen med ho igjen ?" mange forskjellige mennesker i loepet av kort tid. Den dagen han var hos ho, var eg sjuk og matte til lege, men nei han priorite henne. Eg husgser ikkje naar det var, bare at eg sa at eg "skal finne henne, og myrde henne" og eg snakka hoegt og aggresivt i telefonen og paa doera til naboen som er ein god venn av han. Eg meinte ingenting med det, det er slik me nordmenn seier naar me er irriterte. Paa den lokale puben er eg ikkje velkommen lengre, daa eg vart sur og smelte oelglasset litt hardt i bordet og storma ut (gjore skam paa han sa han) Kvar gang saa fekk eg mindre og mindre sjanser, sa han. Eg maatte oppfoere meg NO. Me mista mitt foreste barn i veke 9, og snart ei veke etter at eg mista det, sitter han og prater med sin lesbiske bestevennine at ja da han kunne hjelpa henne med aa lage barn. Alt raste sammen i hovudet mitt da. Eg mista barnet mitt og saa ville han lage barn med henne. Ho er god nok, og det er ikkje eg ? Det foeles svaert vondt. Og no, midt oppi alt sammen, saa drar han inn sin forbannede soeskenbarn i hus, som drikk som ein svamp og lukter som eit helvete. Han har ein hund, ogd et var koseleig det da. Men naar gjesten sa at eg maatte oppfoere meg fint ellers ville han skada meg alvorleg og ringe etter mental hjelp og faa meg innlagt og ringe etter politi, og han ba meg komme meg ut av min eigen heim. Min sambuars yngste soenn var her i 2 dager, eg stelte godt om han, gav han mat, snakk fint med han, varta han opp, og i gaar kveld, etter at eg hadde snakka med mora hans, saa hadde ho sagt kva eg hadde sagt til alle - daa snudde heile familien han seg i mot meg. Eg satt oppe i trappa og graat, og hoeyrde dei sa "du maa bare forlate ho" "Ho er syk" "Eg kjem ikkje oppigjen her paa besoek foer ho er vekke" og ein heil masse stygt om meg. Alle satt nede og drakk og prata, ingen troesta meg, ingen tok seg av meg. Han sa eg gjore skam paa familen hans Kva med meg da ? Mo er eg paa min ytterste ytterste siste sjanse. Eg gjer saa godt eg kan eg, men det er aldri godt nok. Raad takk. Anonym poster: 81e9af894a994d32a8ccca151155f9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 22. juli 2012 #2 Del Skrevet 22. juli 2012 Herregud. Eneste rådet må være å komme deg vekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Countyofroses Skrevet 22. juli 2012 #3 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) . Endret 22. juli 2012 av Countyofroses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Countyofroses Skrevet 22. juli 2012 #4 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Det skal og seiast at eg maatte laane nesten 50.000 av foreldra mine for aa hjelpe han ut med rekninger. Eg har spara opp til depositum til sonen hans og dama skal flytte, og sambuaren min seier "Du snakker on naard ei skal flytte saa du jager dei ut av heimen her" Eg har spoert naar dei skulle flytte, for eg ville vite naar dei skulle ha pengene da, det var det. Eg har tatt meg av alle dei, soerga godt for dei, og dei har ikkje mangla nokon. Er det urimeleg at eg vil ha noko og, at nokon skal ta seg av meg, og vaere glad i meg ? Han forventer at eg skal oppfoere meg med ein haldning som dei som er foedt i UK har. Han seier at eg er for bardus og arrogant, NORDMENN er det, dete r slik me er oppdratt. Gjer eg for mykje omsorg, plager eg dei, gjer eg for lite er er kald og ikkje grei nok. Er det for mykje forlangt at han skal sjaa meg, stoette meg og elske meg ? Eg vil ikkje ha saa mykje, men at han held rundt meg og er glad i meg. Eg har satt meg i kjempegjeld til faren min, og han skal ha tilbake betalt 5000 kvar maaned, og eg skal betale 5000 kr i husleiga og rekninger her. Han forlanger at du maa betale, du maa det, me maa betale det. Eg VEIT ikkje, eg vil at han skal komme bort her og holde rundt meg, sjaa meg og vaere glad i meg. Endret 22. juli 2012 av Countyofroses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 22. juli 2012 #5 Del Skrevet 22. juli 2012 Er det urimeleg at eg vil ha noko og, at nokon skal ta seg av meg, og vaere glad i meg ? Selvsagt ikke, men da må du få ut fingern og kvitte deg med fyren, og gjerne flytte et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #6 Del Skrevet 22. juli 2012 Hvorfor fortsetter du å være dørmatte? Mannen driter jo fullstendig i deg. Anonym poster: 20f3b684af6bc7396f2a28e21354b87d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Countyofroses Skrevet 22. juli 2012 #7 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Eg vil ha den mannen og eg vil at han skal slutte og kjefte paa meg for alt eg gjer. Naar eg gjer noko, faar eg ikkje ros, naar eg treng stoette saa faar eg ikkje det. "Do you want a medal or something" Nei eg vil berre vere sett eg. No er eg lei. Eg fekk nok i dag saa daa kjefta eg paa han. Eg saa kva eg synes om oppforelsen hans. Han har hatt ein oprasjon i hovudet (ein annurisme) etter det taaler han veldig lite, han har kontinuerlege smerter i nakke og i arm, sover daarleg, og tar alt ut over meg. han kom hit til datamaskinen for aa sette paa ein video, og eg ville gjerne ha litt troest, eg saag paa han og han saa" Dont look at me like that, you know you have been a pain the last 4 days" Eg greip etter handa hans, for eg trengte at han kunne holde rundt meg, gje meg ein klem. "Dont drag in my arm" "I have told you that so many times" Eg har ein hoersels skade og eg hoeyrer ikkje skikkeleg "you only talking craap, and if you are not going to listen to what i say, i dont borther talking to you at all" Sonen hans saa i gaar " dad you have been to patient, you need to have it quiet around you" han liker ikkje at eg skal vaere "norsk med norsk ordforod og kultur" Han forventer at eg skal vaere "HEILT PERFEKT" og tilpasse meg det han vil, samtidig som han stoetter meg. Eg veit ikkje kva meir eg kan skrive eg... Endret 22. juli 2012 av Countyofroses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #8 Del Skrevet 22. juli 2012 Eg vil ha den mannen og eg vil at han skal slutte og kjefte paa meg for alt eg gjer. Naar eg gjer noko, faar eg ikkje ros, naar eg treng stoette saa faar eg ikkje det. "Do you want a medal or something" Nei eg vil berre vere sett eg. No er eg lei. Hvorfor vil du ha en som oppfører seg slik mot deg? Anonym poster: 20f3b684af6bc7396f2a28e21354b87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Countyofroses Skrevet 22. juli 2012 #9 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Hvorfor vil du ha en som oppfører seg slik mot deg? Anonym poster: 20f3b684af6bc7396f2a28e21354b87d Fordi det er bedre en det eg hadde. Fordi det er bedre en to foreldre som hakker og kjefter paa meg heile tida, ei heimbygd som mobber meg og ein jobb eg har blitt frose ut fraa. Eg har roemt, men det er ingen her som kan ta seg av MEG og vaere glad I MEG. Endret 22. juli 2012 av Countyofroses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #10 Del Skrevet 22. juli 2012 Fordi det er bedre en det eg hadde. Oj sann. Tror du ikke at du har det bedre alene enn med drittsekker til menn? Anonym poster: 20f3b684af6bc7396f2a28e21354b87d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Countyofroses Skrevet 22. juli 2012 #11 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Det har eg det veit eg, alternativet er aa flytte heim til Norge igjen, i bygda mi der eg vert mobba, plaga, frose ut og haant. Eg hadde ein fin jobb eg, var godt respektert, og han eg var gift med han vart psykisk sjuk og vart innlagt paa "galehus". Ein som jobba der som mannen min var, satte ut ryktet at det var EG som var innlagt, at det var eg som var GAL. At eg hadde ein psykose og var schizo og dritt. Klientene som hadde booka timer hos meg (er naturmedisiner) ringte og avbestilte, folk gaar over paa andre sida av gata naar dei moeter meg, og eg hoeyrer usanne loegner om meg, om alt mogleg, ogsaa ting som er sanne, som hendte for 20 aar siden, da eg var ung og dum. Ungdomsting. Bygdedyret har jaga meg fraa heimbygda mi og heimen min. Eg maate gje opp kontoret mitt, fordi den som leiga ut til meg ville ikkje leige ut til noko "som var gal" Eg er frisk og eg har ein lege som kan bekrefte det. Endret 22. juli 2012 av Countyofroses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 22. juli 2012 #12 Del Skrevet 22. juli 2012 Beklager, men det er lov å ta litt ansvar selv - du sparer opp penger til barna hans, låner penger for å betale regningene hans? Rett opp ryggen, sett ned foten og kom deg vekk. Du kan fint la være å bo hjemme hos foreldrene dine hvis de ikke er hyggelig mot deg, og du kan fint flytte et annet sted enn til hjembygden din. Og som 40 år er du godt voksen, ta vare på deg selv. Du kan ikke satse på at en partner eller foreldrer skal ta det ansvaret. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #13 Del Skrevet 22. juli 2012 Det har eg det veit eg, alternativet er aa flytte heim til Norge igjen, i bygda mi der eg vert mobba, plaga, frose ut og haant. Det finnes da flere steder i Norge enn den bygda. Anonym poster: 20f3b684af6bc7396f2a28e21354b87d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #14 Del Skrevet 22. juli 2012 Det er det du får når du slår deg sammen med en britisk ex-army man. Allmenn kunnskap at svært mange av de karene der ikke er gode i hodet. Anonym poster: 1154ccd5f157e798e2fbe610e1f4c40b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Countyofroses Skrevet 22. juli 2012 #15 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Naa er det slik at ein ikkje kan velge kven ein elsker. Eg sa til sambueren min at du hadde skrive at britiske ex army men ikkje var heilt gode i hovudet og svaret eg fekk var "Really ?" "And what does she know about that" Huset han har faat leiga er £510 kr i mnd. Han faar utbetalt £310 i mnd og det er ALT. Han har gratis advokathjelp, og proever aa faa meir ut av kommunen. Eg er ufoeretrygda i 90% og har ei intekt paa £1050 Eg veit at ein skal klares eg sjoelv, men naar ein ikkje har moglighet til det, saa har ein ikkje det. Endret 22. juli 2012 av Countyofroses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #16 Del Skrevet 22. juli 2012 Naa er det slik at ein ikkje kan velge kven ein elsker. Nei, men det er lov å bruker hodet selv om man elsker noen. Når denne mannen bryter deg ned og tråkker på deg og ikke gir deg det du trenger så har du det bedre uten ham. Anonym poster: 20f3b684af6bc7396f2a28e21354b87d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 22. juli 2012 #17 Del Skrevet 22. juli 2012 Eller flytte et annet sted. Det finnes andre byer i Norge der du kan bosette deg, det må ikke være på bygda, eller så finnes det muligheter for å bo i andre land. Du burde komme deg ut av forholdet, for jeg tror han kan være en sånn som klikker og slår, selvom han ikke har gjort det enda, så er han truende, slem og frekk mot deg. Men hvorfor finner du deg i det?Det fortsetter KUN hvis du lar fortsette. Enten så må dere ta en seriøst prat og gi han et dilemma, eller så drar du, men det siste er nok det beste fordi denne mannen virker total psycho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #18 Del Skrevet 22. juli 2012 Naa er det slik at ein ikkje kan velge kven ein elsker. Man velger hvem en inngår et forhold til. Anonym poster: 1154ccd5f157e798e2fbe610e1f4c40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 22. juli 2012 #19 Del Skrevet 22. juli 2012 Mannen kommer aldri til å forandre seg. Løøøøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 22. juli 2012 #20 Del Skrevet 22. juli 2012 Naa er det slik at ein ikkje kan velge kven ein elsker. Nei, men da kan du ikke sitte og klage over tilværelsen når du ikke gidder gjøre noe. Du er mer enn voksen nok til å innse at det er kun du som er ansvarlig for ditt eget liv og velbefinnende, hvis du elsker en mann som behandler deg som dritt, så har du lov til å ta et valg. Men velger du og bli hos han, så kan du heller ikke klage i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå