Gå til innhold

Jenter i 20-årene som er sammen med menn i 30-årene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1. Hvor lenge har dere vært sammen?

2.Hvordan traff dere hverandre?

3.Hvordan er samlivet deres i forhold til det mentale og fysiske?

4. Utfordringer?

Anonym poster: ac552c57e76f70a0ac28cca315d236e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

et og et halvt år

Gjennom en venn som jeg traff ute på byen. Han bodde med typen min, og etter ca. et år sendte typen meg en mld om at han likte meg.

Vi har bodd sammen hele tiden. Vi har det fint på alle måter. Ler utrolig mye sammen, og er enige i mye, men også uenige i noe. Tror alle forhold er sånn. Det fysiske er fantastisk :)

Vi er bestevenner i tillegg til å være samboere, og snakker om så og si alt sammen. Det hender bare av og til at jeg skulle ønske jeg hadde en vennegjeng utenom, men det har ingenting med forholdet vårt å gjøre. Bare det at jeg aldri har hatt mange venner.

4. Utfordringer?

Jeg merker at jeg er yngre på en del områder. Som at jeg ikke har førerkort, jeg går fremdeles på vgs og har nesten ingen inntekt, Jeg er nødt til å spare det lille jeg tjener til lappen, så kjæresten min må betale husleie, mat, ferier, nesten alt. Jeg bidrar dog der jeg kan, som ved å rydde og lage middag hver dag. Han klager aldri. Han sier at han vet jeg vil bidra når jeg har mulighet for det. Det er bare samvittigheten min det tærer på.

Ellers bare tuller vi med aldersforskjellen. Spesielt når vi snakker om ting vi gjorde da vi var barn. Vi er i tillegg fra forskjellige land, og hadde ganske forskjellige oppvekster, så det blir lite felles nostalgi, men det går fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen flere som er i denne gruppa? :)

Anonym poster: d4d449ca5df7e86317868ea4c99174ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et dårlig formulert spørsmål. Du kan like gjerne få svar fra en 29 åring som er sammen med en på 21 som en 20 åring som er sammen med en på 39. Jeg antar at det spørsmål rundt stor aldersforskjell som trigger nysgjerrigheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3år.

Så på hverandre på gata/byen i ca to mnd, før han og venn kom opp til meg. Egentlig var vennen hans hypp, men jeg så kun på ham..;)

3.Hvordan er samlivet deres i forhold til det mentale og fysiske ?

Vi har mye livserfaring, på hver vår måte. VI har vokst opp i forskjellige land, men nesten all moral og etikk er lik. Fysisk kommer vi også fint overens, utenom at jeg irriterer meg over at folk faktisk tror han er nærmere 25, når han egentlig nærmer seg 40..

4. Utfordringer?

Aldersmessig? Nei. Han gjorde det klart allerede etter ei uke at han ikke var ute ei dame som skulle være kjæresten hans i to år, så forlovet i to år så kaaaanskje barn om fem år. Og jeg har alltid sagt at om jeg traff en det føltes rett med,, ville jeg bare peise på. Og det gjorde jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. Utfordringer?

Anonym poster: ac552c57e76f70a0ac28cca315d236e0

1. Vi har vært sammen i snart 4 år. Skal gfte oss til sommeren :)

2. Traff hverandre gjennom en felles kamerat - som for øvrig er bestevennen til oss begge.

3. Samlivet er flott. Ville ikke merket forskjell om han var ti år yngre tror jeg... Kanskje noe mentalt, men.. Tviler i grunn på det.

4. Ingen spesielle utfordringer egentlig. Annet enn at jeg erter ham litt for å være så gammeldags. For det er han. Men det er vel mer typen menneske, enn hva det er alderen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Hvor lenge har dere vært sammen? 4 år.

2.Hvordan traff dere hverandre? på jobb

3.Hvordan er samlivet deres i forhold til det mentale og fysiske? meget bra. spesielt sexen! han er snill og god å vil jeg skal ha det bra, han er flink til å si om jeg er spesielt vakker en dag ,har ekstra pene klær på osv. jeg gjør det samme med han.når han ser ekstra kjekk ut får han høre det:)

4. Utfordringer? har eget firma så jobber en hel del,men det sånn hadde det jo vært uansett hvilken alder vi hadde hatt begge 2. ellers så er han mer party person å er oftere ute enn meg. men det er egentlig ikke det største problemet heller siden venninna mi bor i samme blokk så da er vi sammen når han er ute :)

Anonym poster: 1c4d505f4c189e778a8211d71dee77e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, samboeren min er 31:)

Snart 4 år!:D

Via nettet(ikke dating side). Så møttes vi til date, og data litt til, sleep-overs..., kjæreser, samboere... ja:)

Merker veldig lite til at det er 7 år mellom oss sånn til dagelig. Vi liker begge å tulle men er seriøse når det trengs, vi er begge jordnære og realistiske, og sier nå ting slik dem er, men uten å være respektløs. Vi er enkle mennesker som er enkle å ha med å gjøre og liker å holde ting enkelt:P

Fysisk sett tenner vi jo på hverandre, har god sex, rimelig lik i appetitten også... Tja, vet ikke hva mer jeg skal si. Har aldri krangla(vært irriterte og gretten, men aldri krangel).

4. Utfordringer?

Merker samboeren min er litt lengre frem i forhold til karriere, inntekt, oppspart formue og vil snart kjøpe bolig. Jeg er jo knapt ferdig med utdannelsen og har ikke like mye spart opp, men samtidig vil jeg eie halve bolig slik at jeg ikke blir taperen ved et eventuelt samlivsbrudd. Og det er jo direkte linket til aldersforskjellen. Jeg sa nylig med ham dette med boligkjøp, og at jeg ville eie halve. Han fnyste av meg når jeg sa jeg trengte mer kapital, og sa vi kunne jo bare skrive en kontrakt der jeg fikk halve uansett hva jeg la i. Må si jeg følte meg litt bra da, siden han er så sikker på at han vil være sammen med meg:) Men tror nok likevel jeg vil "fortjene" halve boligen selv likevel:P Går litt på stoltheten antar jeg.

Anonym poster: 0de219a59bc6bbf5bc888d2deae0a81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...