Mb26 Skrevet 22. juli 2012 #1 Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg og kjæresten min har vært sammen i 1,5 år, vi er begge SNART 18 år, så for unge til å bestemme selv enda, dessverre. Nå har det seg sÅnn at jeg er på ferie med typen min og faren hans og har som regel hatt det kjempe koselig. Vi er på bilferie nede rundt Italia, og derfor blir det mye overnatting på hotell o.l. Jeg har dobbelt rom med kjæresten min selvsagt, mens faren hans ligger på et rom alene. Hver dag i bilen, lunsj, og middag (ute på kveldene) så er vi sammen med faren hans. Hele dagen, lettere sagt. Eneste tiden vi har for oss selv er rett før vi skal legge oss på rommet. I dag var vi tidlig fremme på hotellet, og hadde hele kvelden ALENE uten faren hans, siden han skulle planlegge morgendagen. Så ligger jeg og typen å slapper av på hotellrommet da han får en melding av sin far, om at hvis vi vil finne på noe eller vil ut og spise, så må vi si i fra. Greit nok. Jeg og typen gikk ned på strandpromenaden for å kjøpe en is. På veien så spør han meg om vi skal spørre om faren hans blir med, jeg sa nei, rett og slett fordi jeg føler vi er med han hele tiden, og vi trenger litt kjæreste tid. Greit nok, så er vi på vei tilbake til hotellet for å slappe av før natta, da finner kjæresten min ut, at han skal ta med faren sin en tur til baren for å være med han. ( faren er verken gammel, syk eller ensom så det er sagt ). Jeg gikk da på rommet, for jeg er veldig sliten av å alltid være med faren hans, som alltid skal bestemme å være småfrekk og småsur.. Så nå er jeg altså alene på hotellet, igjen. Dette er nemlig ikke første gangen. Han er alltid med faren sin. De bor til Og med sammen hjemme. Jeg bor over en time unna typen så hjemme, så han er derfor mer med faren sin da også.. Hva skal jeg gjøre? Ikke virker han interessert i meg heller, lite kyssing og han viser ikke et minste tegn til intresse.. Hva skal jeg gjøre ?:-( Hilsen ensom jente!! Takk for alle svar på forhånd :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. juli 2012 #2 Del Skrevet 22. juli 2012 Når dere er tre personer sammen på ferie, så er dere tre personer sammen på ferie. Da er du ikke på kjærestetur! Grunnen til at kjæresten din ikke kysser og klemmer på deg hele tiden, er vel også fordi han ønsker å ta hensyn til faren sin. Ikke alle som er komfortabel med å vise følelsene sine overfor kjæresten når de er sammen med foreldrene. Nyt turen, inkluder faren hans aktivt du også, og forsøk å planlegge en kjærestetur, bare deg og kjæresten en gang i nær framtid. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 22. juli 2012 #3 Del Skrevet 22. juli 2012 For det første så er det ikke så rart at han bor med faren sin hvis han er under 18. Og for det andre så er dere på ferie sammen med han, og hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg tatt det som en selvfølge at vi hang med faren store deler av ferien. Skal han liksom sitte helt alene imens dere er ute og koser dere? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. juli 2012 #4 Del Skrevet 22. juli 2012 Enig med de andre over her. Jeg har full forståelse for at du syntes det er kjedelig, men nå er dere nå en gang tre stk på tur. Jeg syntes kjæresten din er snill jeg, som ønsker å tilbringe tid med faren sin! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #5 Del Skrevet 22. juli 2012 Som Aldrisur sier: er dere tre personer sammen på ferie, så er dere tre personer sammen på ferie!!! Tenk heller på hvor heldig du er som har møtt en fyr som bryr seg så mye om faren sin!!! Jeg syns også det er utrolig snilt av faren å ta med seg dere på ferie, det hadde han ikke trengt siden dere er så unge, men han har valgt å inkludere deg slik at du og kjæresten kan få være sammen. Syns det er du som må endre tankegangen her, ikke kjæresten din!!! Anonym poster: c5ac5998329f7d5c63f73999e3dd3db9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 22. juli 2012 #6 Del Skrevet 22. juli 2012 Ta deg sammen, og bruk hodet ditt. Hadde din ferie blitt en realitet uten faren hans? Dere er under 18 år, så han har faktisk ansvaret for dere. Hadde du vært min datter, så hadde jeg syns det var trist at du skrev noe slikt. Du er ikke på kjærestetur. Kjæreste og far hadde antagelig vært der, selv om du hadde blitt hjemme. Hva med å ha det hyggelig, istedenfor å si at du er sliten. Sliten i din alder? Hva f..er du sliten av? Og hvem kjører dere rundt? det er vel far? Når der er på tur,så er det normalt å spise sammen. Vet du, jeg foreslår at du peller deg hjemover, så de to andre kan få en hyggelg ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lililili Skrevet 22. juli 2012 #7 Del Skrevet 22. juli 2012 det er du som er sammen med kjæresten din og hans far på tur, det er ikke faren til kjæresten din som er med dere på tur. så sett på deg smilet og vær takknemlig for at du fikk bli med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #8 Del Skrevet 22. juli 2012 Må si meg enig med de over her. Forstår at du gjerne vil ha kjærestetiid, men prøv å snu på tankegangen din så får du en mye koseligere ferie! Og kjæresten og pappan hans også. Du har en veldig snill "svigerfar", tenk, du har jo en unik mulighet til å knytte bånd med din snille, kanskje? fremtidige svigerfar! Lykke til, vet det er lettere sagt enn gjort å snu om på tankene, men prøv for din egen skyld, og feriekosens skyld! Anonym poster: 7ddfd093780159cb70087591d398e1d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hei Skrevet 24. juli 2012 #9 Del Skrevet 24. juli 2012 jeg synes at han kunne jo tatt av noen timer å være sammen med bare deg også ? Hvis jeg hadde hvert sammen med kjæresten min og faren hans på ferie så hadde jeg forventet å fått litt kjæreste tid med kjæresten min i ITALIA. Ja det er tre på ferie ikke 2 på ferie men det er en ung kjærestepar og en 1 voksen mann.. han klarer jo seg alene også når dere ellers er sammen med han hele tiden. Hvis jeg hadde hvert med svigerfar og typen på ferie, så hadde jeg også blitt litt sliten, uansett om han er snill å tar med "oss på ferie å sånn men han må jo regne med at ungdommene vil være litt alene også... HALLOOO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2012 #10 Del Skrevet 24. juli 2012 ja han er snill og vil være sammen med faren men han må også være snill og være sammen med ts også. Dra på date alne f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 24. juli 2012 #11 Del Skrevet 24. juli 2012 Som flere sier: dere er tre stykker på ferie, og dette er ingen kjærestetur. Dere har jo også eget rom om natten, da kan dere kose og være litt mer kjærester. Bruk denne ferien til å bli bedre kjent med faren hans - jeg synes det er kjempefint av faren hans å ta dere med på ferie! Jeg skjønner selvsagt at du vil ha litt mer tid med kjæresten din når dere er på ferie, men denne turen er ikke den rette for å pleie forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perrin Skrevet 24. juli 2012 #12 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg klarer bare ikke forstå hvordan du i hele tatt orket bli med på den turen. Ikke om helvete fryser over hadde jeg dratt med kjæreste og svigerfar på en lengre tur. Syns synd på deg og syns den kjæresten din er lite omtenksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 24. juli 2012 #13 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg kunne ha drept for å få påspandert en ferietur til italia. Hvis svigers hadde gitt meg muligheten til det, så hadde jeg gledelig vært barnevakt for både småsøsken og besteforeldre, bare i ren og skjær glede over at de vil ha meg med på ferie til et nydelig land! Skjønner at det er kjipt for deg, men prøv å se litt positivt på det. Du er på ferie i Italia! Nyt det nå.. Med den holdningen du har her så er det ikke like sikkert at de vil ha deg med neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zanna Skrevet 24. juli 2012 #14 Del Skrevet 24. juli 2012 Stakkars gutt sier bare jeg. Han skulle nok ønske han kunne dele seg i to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 24. juli 2012 #15 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg hadde vært glad for at jeg fikk være med jeg! Man kan ikke forvente å ha masse alene tid med kjæresten når man er ute å reiser, spesielt ikke når man reiser flere sammen. Tenk om 30år, når du er gammel og du vil ta med din sønn og kjæresten på ferie til et fint land, så blir du holdt utenfor fordi kjæresten til din sønn vil ha alene tid med sønnen din hver eneste kveld? Da blir du sittende der alene. Hadde det vært OK for deg? Neppe... Bit det i deg og planlegg en kjæreste ferie for dere to senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå