Gå til innhold

Aner ikke hva jeg skal gjøre....

Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Har drevet på med en dame i 7 måneder....vi har oppført oss som kjærester og levd deretter. Hun har likevel aldri klart å definere oss som kjærester.

Hver gang jeg spør henne hvor jeg/vi står får jeg aldri noe klart svar.

Jeg er alltid nederst på hennes prioriteringsliste. Føler at jeg er god nok når det passer henne.

Vi har vært på flere turer sammen og da er alt flott....helt til vi kommer hjem. Da eksisterer jeg plutselig ikke. Det kan gå dager og uker uten at hun tar kontakt.

Jeg melder meg helt ut da. Hun vet hva jeg vil og hvor jeg står, derfor lar jeg henne ta kontakt med meg og ikke omvendt. Ting foregår på hennes premisser.

I helgen har hun vært på venninne tur og jeg har ikke hørt et pip fra henne.

Gav beskjed at jeg kom ikke til å ringe, men hun kunne melde meg om hun ville snakke. Dette mest for at jeg ikke vil forstyrre når hun er på tur.

Nå lurer jeg på om jeg skal ta hintet eller om eg bare overanalyserer ting her?

Skal jeg sette ned foten og be om et svar ja eller nei....eller skal hun få fortsette å styre showet?

Jeg er god å ha når hun trenger hjelp til noe eller vil bli spandert på.

Begynner å bli lei, selv om jeg skal innrømme at jeg har vondt for å gi slipp på henne. Jeg er altfor glad i dama selv om hun til tider ikke er særlig snill mot meg.

Gode tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke nøyet meg å være dørmatta til folk.

Anonym poster: 93b5ed9839c5dd542ceb88bf70170660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama vill jeg droppa med en gang. Slik du beskriver det så er det jo lett å skjønne at hun utnytter deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dump henne,hvorfor skal folk leke med følelsene til folk som bryr seg om de.!

Tenk på deg selv å finn deg ei dame som vil ha deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke helt ut som noe å satse på. Dere skal jo være "nyforelsket" og da vil man jo ha mest mulig av hverandre, begge to. Hvis du ikke er villig til å gi opp enda, ville jeg sagt det som så at hun fikk gi et svar og oppføre seg deretter. Selv om det egentlig ikke høres ut som noe mer å lure på, jeg ville ikke tolerert å bli behandlet sånn. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du sier at du lar henne ta kontakt og ikke omvendt. Jeg hadde vært skeptisk til en fyr hvis det bare var jeg som måtte ta kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

TS her:

Gunnen til at jeg ikke tar så mye kontakt er jo at jeg ikke vil være masete. Hun vet jo hvor jeg står og hva jeg ønsker. Derfor mener jeg at hun får ta konakt med meg om hun ønsker å ha mer kontakt i det hele tatt.

Vi har det jo superbra nå vi først er sammen, men det er når vi ikke er sammen hun distanserer seg.

Hun klarer ikke sette ord på forholdet vårt.

Jeg gir henne lillefingeren og hun tar hele hånden. Selv sitter jeg igjen med smuler.

For henne virker det som jeg er litt bruk og kast, mens jeg har dyperer følelser enn som så.

Kanskje synd for meg....ikke vet jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

TS her:

Gunnen til at jeg ikke tar så mye kontakt er jo at jeg ikke vil være masete. Hun vet jo hvor jeg står og hva jeg ønsker. Derfor mener jeg at hun får ta konakt med meg om hun ønsker å ha mer kontakt i det hele tatt.

Vi har det jo superbra nå vi først er sammen, men det er når vi ikke er sammen hun distanserer seg.

Hun klarer ikke sette ord på forholdet vårt.

Jeg gir henne lillefingeren og hun tar hele hånden. Selv sitter jeg igjen med smuler.

For henne virker det som jeg er litt bruk og kast, mens jeg har dyperer følelser enn som så.

Kanskje synd for meg....ikke vet jeg....

Si det til henne da. Fortell hva du føler face to face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Hvorfor er det bare hun som skal ta kontakt? Hadde en mann sagt det til meg hadde jeg sett på det osm han ikke var særlig interessert for å være ærlig.. Jeg er vant til at menn tar kontakt og ber ut på middag, kino..osv.. Om du hele tiden bare sier det er opp til henne, skjønner jeg at hun ikke tar kontakt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det virker da som om TS har prøvd så godt han kan å ta kontakt med henne men gitt opp siden hun aldri er den som først kontakter han? Skjønner han godt jeg at han nå spiller ballen over på hennes banehalvdel. Tar hun kun kontakt når hun trenger han til noe, er hun vel ikke noe å satse på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte også litt på det at du ikke tar kontakt.

Du er da langt ifra masete om du ringer henne opp 10min på kvelden og spør om hun hadde det bra! :) What the hell det er jo bare superpositivt! Så da tenker jeg at det kanskje må være slitsomt for henne å føle at det er hun som må være nødt til å ta kontakt med deg (hele tiden)? Pleier du å ta kontakt med henne ellers?

Ellers er jeg enig i at om hun kun holder på deg fordi du er "brukbar" - ja, da er hun ikke mye å samle på.

Anonym poster: b76baf3df9f83827d52eb1d212933b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hun er redd for å bli såret og holder deg på avstand ...

Hun er glad i deg, men .... vel --- Gudene vet hvordan vi tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...