taliee Skrevet 19. desember 2013 #341 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg kan også slenge meg på, skummelt - men artig med noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 20. desember 2013 #342 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg kan også slenge meg på, skummelt - men artig med noe nytt Så bra Litt skummelt er det første gang, men det går (forhåpentligvis) fort over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambis Skrevet 20. desember 2013 #343 Del Skrevet 20. desember 2013 Hadde vært gøy om vi faktisk fikk til et Trondheimsmøte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FarrisLime Skrevet 1. januar 2014 #344 Del Skrevet 1. januar 2014 Noen som blir med på å ordne et trondheimstreff nå på nyåret? Ser det er en del prat om det, så jeg kaster meg uti det (dog det er litt nervepirrende) og spør om det noen som blir med på det? evt hva man gjøre/hvor man kan treffes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 1. januar 2014 #345 Del Skrevet 1. januar 2014 Jeg blir sikkert med Kino går an, eller møtes på en kafe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmi9 Skrevet 2. januar 2014 #346 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg blir med Kafé er kanskje koseligere (selv om det er mer skummelt) enn kino, for der kan man snakke og bli litt kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FarrisLime Skrevet 2. januar 2014 #347 Del Skrevet 2. januar 2014 Det vil jeg egentlig si meg enig i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filippa90 Skrevet 3. januar 2014 #348 Del Skrevet 3. januar 2014 Kanskje det ja ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst89 Skrevet 10. januar 2014 #349 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) . Endret 9. mars 2015 av Blomst89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst89 Skrevet 22. januar 2014 #350 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) . Endret 9. mars 2015 av Blomst89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. januar 2014 #351 Del Skrevet 23. januar 2014 Fortsatt noen som er interessert i et treff, eller? Lite aktivitet her for tida. Antar at det ikke ble noe treff den 10. januar siden det ikke ble avtalt noe mer utover det Emmi9 skrev i desember..? Jeg er Men, vet det blir litt reising ned til Oslo de neste ukene, og hvor lenge jeg blir der av gangen er jeg enda usikker på, så blir litt vanskelig å planlegge noe enda. Jeg regner med å være ferdig med alt av reising i uke 8, men før den tid så vil jeg ikke love noe store greier i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmi9 Skrevet 23. januar 2014 #352 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg er interessert jeg! Ble ikke noe av 10. januar nei (så vidt jeg vet ihvertfall). Var ikke så veldig mye respons da jeg foreslo det! Men noen må sette en dato, ellers skjer det aaaldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst89 Skrevet 24. januar 2014 #353 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) . Endret 9. mars 2015 av Blomst89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvilddd Skrevet 24. januar 2014 #354 Del Skrevet 24. januar 2014 Hvor gamle er dere? Jeg vil også gjerne være med, bor og jobber i Trondheim, men skal studere fra høsten av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst89 Skrevet 24. januar 2014 #355 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Jeg er 24 (sannsynligvis mulig å skjønne ut i fra nicket mitt at jeg er født i 89). Endret 24. januar 2014 av Blomst89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvilddd Skrevet 24. januar 2014 #356 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg er 24 (nicket mitt avslører vel muligens at jeg er født i 89). Tror kanskje jeg er litt for ung til å delta Er bare 19, blir 20 i år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst89 Skrevet 24. januar 2014 #357 Del Skrevet 24. januar 2014 Tror kanskje jeg er litt for ung til å delta Er bare 19, blir 20 i år... Neida, er da ikke noen nedre aldersgrense! Kan jo være fordel å være over 18 år om vi ender opp med å gå et sted for å drikke øl/vin da (og det er du jo), men for min del så gjør det i hvertfall ikke noe om folk som er yngre enn meg blir med. Jeg er i hvertfall ikke blant dem som må ha venner som er akkurat på samme alder. Mener det er flere i denne tråden som er på din alder også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvilddd Skrevet 24. januar 2014 #358 Del Skrevet 24. januar 2014 Neida, er da ikke noen nedre aldersgrense! Kan jo være fordel å være over 18 år om vi ender opp med å gå et sted for å drikke øl/vin da (og det er du jo), men for min del så gjør det i hvertfall ikke noe om folk som er yngre enn meg blir med. Jeg er i hvertfall ikke blant dem som må ha venner som er akkurat på samme alder. Mener det er flere i denne tråden som er på din alder også! Blir gjerne med, ja Er jo over 18, så kommer inn på steder uten 20-årsgrense. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skvaldersjura Skrevet 31. januar 2014 #359 Del Skrevet 31. januar 2014 Ok, jeg flesker til og drar på "Brukbar" i morgen 1.februar kl. 20.30. Natti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skvaldersjura Skrevet 2. februar 2014 #360 Del Skrevet 2. februar 2014 "Brukbar" Var et ganske kult sted og henge. Masse folk i forskjellig alder, alle samfunnslag, bra betjening. Oppe spilte de rock'n roll hele kvelden mens nede var det fullt trøkk med disco som fikk byggningen til og vibrere ... Traff mange hyggelige studenter, arbeidsfolk, narkomane, direktører, utlendinger, enslige på min alder, enslige ikke så på min alder men hva så? Festplass dette, så hvis man skal treffes for og prate vil jeg anbefale formiddagen på en kul cafè av et slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå