Gå til innhold

Trondheim

Snill_Pike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Calavi

Jeg kan også slenge meg på, skummelt - men artig med noe nytt ;)

Så bra :danse: Litt skummelt er det første gang, men det går (forhåpentligvis) fort over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Noen som blir med på å ordne et trondheimstreff nå på nyåret?

Ser det er en del prat om det, så jeg kaster meg uti det (dog det er litt nervepirrende) og spør om det noen som blir med på det? evt hva man gjøre/hvor man kan treffes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med :)
Kafé er kanskje koseligere (selv om det er mer skummelt) enn kino, for der kan man snakke og bli litt kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Fortsatt noen som er interessert i et treff, eller? Lite aktivitet her for tida. :P Antar at det ikke ble noe treff den 10. januar siden det ikke ble avtalt noe mer utover det Emmi9 skrev i desember..?

Jeg er :) Men, vet det blir litt reising ned til Oslo de neste ukene, og hvor lenge jeg blir der av gangen er jeg enda usikker på, så blir litt vanskelig å planlegge noe enda. Jeg regner med å være ferdig med alt av reising i uke 8, men før den tid så vil jeg ikke love noe store greier i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert jeg! :)

Ble ikke noe av 10. januar nei (så vidt jeg vet ihvertfall). Var ikke så veldig mye respons da jeg foreslo det! Men noen må sette en dato, ellers skjer det aaaldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gamle er dere? Jeg vil også gjerne være med, bor og jobber i Trondheim, men skal studere fra høsten av! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 (sannsynligvis mulig å skjønne ut i fra nicket mitt at jeg er født i 89). :)

Endret av Blomst89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 (nicket mitt avslører vel muligens at jeg er født i 89). :)

Tror kanskje jeg er litt for ung til å delta :( Er bare 19, blir 20 i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje jeg er litt for ung til å delta :( Er bare 19, blir 20 i år...

Neida, er da ikke noen nedre aldersgrense! Kan jo være fordel å være over 18 år om vi ender opp med å gå et sted for å drikke øl/vin da (og det er du jo), men for min del så gjør det i hvertfall ikke noe om folk som er yngre enn meg blir med. Jeg er i hvertfall ikke blant dem som ha venner som er akkurat på samme alder. Mener det er flere i denne tråden som er på din alder også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er da ikke noen nedre aldersgrense! Kan jo være fordel å være over 18 år om vi ender opp med å gå et sted for å drikke øl/vin da (og det er du jo), men for min del så gjør det i hvertfall ikke noe om folk som er yngre enn meg blir med. Jeg er i hvertfall ikke blant dem som ha venner som er akkurat på samme alder. Mener det er flere i denne tråden som er på din alder også! :)

Blir gjerne med, ja :) Er jo over 18, så kommer inn på steder uten 20-årsgrense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Brukbar" Var et ganske kult sted og henge. Masse folk i forskjellig alder, alle samfunnslag, bra betjening. Oppe spilte de rock'n roll hele kvelden :strix: mens nede var det fullt trøkk med disco som fikk byggningen til og vibrere :filer:... Traff mange hyggelige studenter, arbeidsfolk, narkomane, direktører, utlendinger, enslige på min alder, enslige ikke så på min alder men hva så? Festplass dette, så hvis man skal treffes for og prate vil jeg anbefale formiddagen på en kul cafè av et slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...