Hypnotica Skrevet 8. juni 2014 #381 Del Skrevet 8. juni 2014 Kan jeg joine? bor i t-town! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 10. juni 2014 #382 Del Skrevet 10. juni 2014 Selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alone555555 Skrevet 4. oktober 2014 #383 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg vil gjerne bli kjent med noen hyggelige mennesker i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilus Skrevet 27. oktober 2014 #384 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg er ei jente på 24, opprinnelig fra Trondheim. Vil gjerne skaffe meg nye bekjentskaper. Cafe, kino, vinkveld, shopping, turer, trening osv er ting jeg liker å gjøre Send meg gjerne en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krysstina Skrevet 13. november 2014 #385 Del Skrevet 13. november 2014 Jente på 19år. Flyttet til Trondheim i år for å studere, men er ikke så lett å bli kjent med nye mennesker, vil gjerne finne meg nye venninner i området for å finne på noe om kveldene, cafe, vinkvelder, gå turer og mer. Gjerne send pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thng Skrevet 17. november 2014 #386 Del Skrevet 17. november 2014 Jente på 19år. Flyttet til Trondheim i år for å studere, men er ikke så lett å bli kjent med nye mennesker, vil gjerne finne meg nye venninner i området for å finne på noe om kveldene, cafe, vinkvelder, gå turer og mer. Gjerne send pm Bor i Trondheim, kan gjerne bli med å finne på noe om du vil! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketroll2 Skrevet 25. november 2014 #387 Del Skrevet 25. november 2014 Hva med å avtale en kveld, sted og tid å møtes snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Argentina Skrevet 10. desember 2014 #388 Del Skrevet 10. desember 2014 Hei! Jente i begynnelsen av 20-årene , studerer i Trondheim. Vil gjerne ha noen å drikke vin, gå på kafé etc. med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå