-Jiinxs- Skrevet 22. juli 2012 #21 Del Skrevet 22. juli 2012 Awwwwww, gratulerer :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 22. juli 2012 #22 Del Skrevet 22. juli 2012 Gratulerer så mye! Kjekt med en litt annerledes måte å fri på, selv om jeg selv gjerne vil ha min kjære i samme rom som meg hvis han frir. Koselig at han ringte deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. juli 2012 #23 Del Skrevet 22. juli 2012 Han fridde på en lapp :gjeiper: Hva er galt med han. Gratulerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 22. juli 2012 #24 Del Skrevet 22. juli 2012 Gratulerer :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 22. juli 2012 #25 Del Skrevet 22. juli 2012 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 22. juli 2012 #26 Del Skrevet 22. juli 2012 Herregud, hva feiler det egentlig dere som kommenterer at det var gjort på en dårlig måte? Folk frir på forskjellige måter, dette gjorde TS lykkelig og det er tanken som teller. Gutten vil gifte seg med henne enten han sier det direkte face2face eller skriver dette i ett brev til henne! Jeg synes dette var kjempe fint jeg! Hele poenget er at han virkelig vil binde seg til henne 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. juli 2012 #27 Del Skrevet 22. juli 2012 Så koselig! Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 22. juli 2012 #28 Del Skrevet 22. juli 2012 Han fridde på en lapp :gjeiper: Hva er galt med han. Gratulerer Oh get down from your high horse. Folk har forskjellige måter å fri på. For noen menn er det en svært vanskelig ting å gjøre. Det er jo skremmende å skulle sette gjøre noe sånt foran kvinnen, og da er kanskje en lapp løsningen. Det trenger ikke å være fyrverkeri, mannen på kne og masse applaus for at det er et fint frieri. Dette frieriet var jo ikke bare en lapp heller. Det var jo en slags jakt mot en lapp med masse roser og fine ting. Jeg syns det var flott jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. juli 2012 #29 Del Skrevet 22. juli 2012 Herregud, hva feiler det egentlig dere som kommenterer at det var gjort på en dårlig måte? Folk frir på forskjellige måter, dette gjorde TS lykkelig og det er tanken som teller. Gutten vil gifte seg med henne enten han sier det direkte face2face eller skriver dette i ett brev til henne! Jeg synes dette var kjempe fint jeg! Hele poenget er at han virkelig vil binde seg til henne Feiler ikke meg noe, men han er feig som ikke tør å si det ansikt til ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #30 Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg hadde ikke likt å vært alene hjemme når jeg ble fridd til, nei. Men hyggelig for ts at hun likte det. Anonym poster: ff2272b1ce681768c46345dc4126dd09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #31 Del Skrevet 22. juli 2012 Oh get down from your high horse. Folk har forskjellige måter å fri på. For noen menn er det en svært vanskelig ting å gjøre. Det er jo skremmende å skulle sette gjøre noe sånt foran kvinnen, og da er kanskje en lapp løsningen. Det trenger ikke å være fyrverkeri, mannen på kne og masse applaus for at det er et fint frieri. Dette frieriet var jo ikke bare en lapp heller. Det var jo en slags jakt mot en lapp med masse roser og fine ting. Jeg syns det var flott jeg. Mens han var på jobben, ja. Fint å være sammen når man frir/blir fridd til, da. Anonym poster: ff2272b1ce681768c46345dc4126dd09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 22. juli 2012 #32 Del Skrevet 22. juli 2012 Gratulerer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 22. juli 2012 #33 Del Skrevet 22. juli 2012 Mens han var på jobben, ja. Fint å være sammen når man frir/blir fridd til, da. Anonym poster: ff2272b1ce681768c46345dc4126dd09 Hva har det å si egentlig om man er i samme rom eller ikke? Jeg skjønner det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #34 Del Skrevet 22. juli 2012 Tusen takk alle sammen! Glemte å nevne at han kom hjem en halvtime etterpå (han fikk byttet vakten med en annen) og da gjorde det ordentlig på kne Og nei, han er nok ingen pyse, hihi Synes det hele var sjarmerende, og jeg er fornøyd Anonym poster: d8e44c86bf6aa8c1c1ee1c4bae7e038c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 22. juli 2012 #35 Del Skrevet 22. juli 2012 Gratulerer! Litt utradisjonelt, men absolutt kreativt! Lykke til! :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. juli 2012 #36 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Åå, gratulerer så mye! Samma om det var på et brev eller ikke vel? Ikke alle som kan henge opp frieriet sitt i en gullramme heller Og hun fikk jo ne-på-kne-varianten da han kom hjem, så ble hele pakka for å si det sånn! Edit: Ble litt nysgjerrig på hva han skrev i brevet jeg da (Utenom "vil du gifte deg med meg?", så klart). Endret 22. juli 2012 av Dreamdrops 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 23. juli 2012 #37 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg kunne godt ha blitt fridd til på denne måten. Jeg syns ikke på noen måte at det er feigt eller teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå