Gå til innhold

f***, nå sitter jeg fint i det, gjort pulevenninna gravvid..

Gjest jaadaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

faen altså!!! unnskyll at jeg banner ass, må bare få det ut et sted!!!!

har vært pulevenninne med ei en stund nå (hu er 16,5 jeg er 26 hvis det har noe å si), og hu sa hu gikk på pilla.. nå viser det seg derimot at det gjorde hu IKKE (fikk jeg høre av venninna hennes som jeg også kjenner..)!! nå er hu gravvid!! jeg er ikke klar for å bli pappa :( i hvertfall ikke med hu.... :( skulle liksom bare ha det litt morro og flørte litt rundt..

hu sier at hu vil beholde ungen, for hu er klar for å bli mamma nå.

har jeg virkelig ingen rettigheter?? hu har jo lurt meg?? må jeg betale barnebidrag de neste atten åra nå?

hu er bare seks uker på vei sier a.. har hørt at mange mister før uke 12(???), er faktisk sånn at jeg håper på det nå assa...

Den jeg synes aller, aller mest synd på, er barnet - et uskyldig, og snart et LEVENDE vesen som ikke har bedt om å komme til verden, med en slik far (og mor) - jeg håper barnet ikke blir skadelidende.

For det er barnet jeg tenker på, først og fremst.

Anonym poster: df741767392d6a8daac05ad4cb5ca389

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaadaa

faen ikke no å grattulere for vel?? :(

hvor mye må man egentlig betale i bidrag? er det snakk om hundrelapper? eller tusenlapper (håper ikke det ass..)? jeg tjener ca 560 000 i året. har det noe å si hva jeg tjener? hu går på videregående. jeg er snekker med eget firma, bør jeg heller begynne å jobbe mer svart (gjør det i helgene og sånn)? vil ikke at den møkkakjerringa skal få en krone av mine penger når hu gjør sånt ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

faen ikke no å grattulere for vel?? :(

hvor mye må man egentlig betale i bidrag? er det snakk om hundrelapper? eller tusenlapper (håper ikke det ass..)? jeg tjener ca 560 000 i året. har det noe å si hva jeg tjener? hu går på videregående. jeg er snekker med eget firma, bør jeg heller begynne å jobbe mer svart (gjør det i helgene og sånn)? vil ikke at den møkkakjerringa skal få en krone av mine penger når hu gjør sånt ass...

Hæ? Selvføgelig skal du betale bidrag for DITT barn.

Du har ikke fattet at når du får barn, da tilfaller ansvaret for barnets ve og vel på deg og barnets mor, så lik det eller ei, du er pliktig til å sørge for at dette uskyldige, lille barnet skal få et godt liv.

Og at du tjener en halv million tror jeg ikke noe på, ikke på noe som helst vis, kan ikke se for meg at du er en moden og ansvarsfull leder, og den inntekten er noe du bare bløffer om.

Jeg synes du begynner å fremstå stadig mindre og mindre troverdig.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaadaa

Hahaha! Hvorfor i all verden ligger du rundt med 16-åringer når du er nesten 30 år selv?

Du må da forstå at disse er noe mer umodne enn damer på din egne alder, og dermed mer bevisst på å ta prevensjon osv!

Dette var lite voksent av deg - og dermed kommer konsekvensene.

Er da nok av studiner rundt omkring i 20-årene som også ønsker one-night-stand.

Men å gå etter folk fra 1.året på vgs, blir for dumt - det er min personlige mening.

Det er også en klar grunnregel at gutten bruker kondom ved one-night-stand - nettopp fordi jenta kan si at hun går på p-pilla uten at hun gjør det, eller at hun glemmer den i dagene etterpå, og også for å beskytte for andre kjønnssykdommer.

Anonym poster: 87f078053fdaad2b327b5b0400d7a043

ikke kom her og si at ikke enhver 26 år gammel mann ville liggi med ei fin dame på 16 som byr seg frem ass. ja, jeg innrømmer det jeg, jeg ville ikke ha noe særiøst, og da gikk jeg til ei som var litt yngre enn meg sjæl (de som er på min alder har begynt å gifte seg og kjøpe hus jo....). tror faktisk dere kvinnefolk burde bli litt mindre naive ass. det er mange mannfolk på min alder og over 30 som sikler på de på vidergående. dessuten virker det som om dere blir mer pripne med åra! no offense.

men det var vel ikke det denne tråden handla om??? kan dere ikke heller svare på spørsmåla mine??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøffel

Jeg syns inderlig synd på dette barnet, og håper av hele mitt hjerte at dette er trolling.

Endret av Trøffel
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaadaa

Hæ? Selvføgelig skal du betale bidrag for DITT barn.

Du har ikke fattet at når du får barn, da tilfaller ansvaret for barnets ve og vel på deg og barnets mor, så lik det eller ei, du er pliktig til å sørge for at dette uskyldige, lille barnet skal få et godt liv.

Og at du tjener en halv million tror jeg ikke noe på, ikke på noe som helst vis, kan ikke se for meg at du er en moden og ansvarsfull leder, og den inntekten er noe du bare bløffer om.

Jeg synes du begynner å fremstå stadig mindre og mindre troverdig.

javvel! jeg har ikke sagt jeg er no leder! hvor får du det fra?? jeg driver eget firma, med kun meg selv, og folk leier meg inn til oppdrag. i fjor tjente jeg 560 000, året før mindre ja, i år vet jeg ikke hvor jeg ender opp ennå. kan ikke folk heller svare på hvor mye jeg må betale i bidrag til ei som ikke har inntekt?? driter vel i om du ikke tror på det jeg skriver, da kan du heller la vær å svare ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kom her og si at ikke enhver 26 år gammel mann ville liggi med ei fin dame på 16 som byr seg frem ass. ja, jeg innrømmer det jeg, jeg ville ikke ha noe særiøst, og da gikk jeg til ei som var litt yngre enn meg sjæl (de som er på min alder har begynt å gifte seg og kjøpe hus jo....). tror faktisk dere kvinnefolk burde bli litt mindre naive ass. det er mange mannfolk på min alder og over 30 som sikler på de på vidergående. dessuten virker det som om dere blir mer pripne med åra! no offense.

men det var vel ikke det denne tråden handla om??? kan dere ikke heller svare på spørsmåla mine??

Mitt inntrykk er motsatt, altså de over 30 er langt mindre pripne enn de i ten- og 20-årene, men det er ikke det som er saken.

Det som er saken her, er din manglende modenhet. For det lyser lang vei at du er en lite moden "mann".

Og som jeg nevnte istad, du virker også midre troverdig. Jeg er tilbøyelig til å kalle deg et troll.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fremstår som en praktkar i denne tråden, må jeg si. Virkelig en moden og reflektert herremann.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jaadaa

Du fremstår som en praktkar i denne tråden, må jeg si. Virkelig en moden og reflektert herremann.

hva er det som gjør at jeg virker så lite moden? aldri hørt noen si det til meg i virkeligheten før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javvel! jeg har ikke sagt jeg er no leder! hvor får du det fra?? jeg driver eget firma, med kun meg selv, og folk leier meg inn til oppdrag. i fjor tjente jeg 560 000, året før mindre ja, i år vet jeg ikke hvor jeg ender opp ennå. kan ikke folk heller svare på hvor mye jeg må betale i bidrag til ei som ikke har inntekt?? driter vel i om du ikke tror på det jeg skriver, da kan du heller la vær å svare ass!

Jeg, jeg, jeg, jeg...hele deg er gjennomsyret av en jeg-holdning. Og vet du hva, dine bekymringer for hvor mye du må betale i bidrag, synes jeg du fortjener å ha.

Barnets mor er heller ikke det spor bedre.

Den jeg har aller mest sympati med, er barnet. Ikke deg og ikke barnets mor.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...