AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #221 Del Skrevet 25. juli 2012 du skulle brukt kondom, det er mange verpesyke kvinnfolk i alle aldre der ute Anonym poster: cbec04e3501f5b61ee65b54abb7ab7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 25. juli 2012 #222 Del Skrevet 25. juli 2012 har jeg virkelig ingen rettigheter?? hu har jo lurt meg?? må jeg betale barnebidrag de neste atten åra nå? It get's better! Velger ungen å gå på vgs, må du faktisk betale de neste 19 åra. Hahaha xD 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LongKissGodnight Skrevet 25. juli 2012 #223 Del Skrevet 25. juli 2012 Denne "mannen" får ikke napp hos damer på sin egen alder. Det er lett å forstå hvorfor... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidus Skrevet 25. juli 2012 #224 Del Skrevet 25. juli 2012 Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torepop Skrevet 26. juli 2012 #225 Del Skrevet 26. juli 2012 Ts, forsvant du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahowni Skrevet 1. august 2012 #226 Del Skrevet 1. august 2012 Kommende fra ei som presterer å si "vil du være med på leken så får du tåle steken"? JA, han er en umoden egoist som har utnytta ei lita jente som knapt er seksuelt lovlig. Men å la BARNET ta straffen for HANS FEIL? Å la barnet ta straffen for at jenta er for ung og ressurssvak til å forstå at abort er det beste alternativet?? Dette barnet er jo sterkt uønsket av far. Vi VET at far er umoden og uansvarlig, og kommer til å gjøre hva som helst for å slippe unna alt av foreldreansvar, både økonomisk, praktisk og følelsesmessig. Vi VET at mor er et 16-årig pikebarn som vil ha baby "fordi babyer er så søte og sånn." Vi VET at barnet vil vokse opp med en fattig, ressurssvak, ung mor som aldri var kjæreste med den 10 år eldre barnefaren. Vi VET at barnet vil oppleve å være uelsket av pappaen sin (som unndrar verdier og inntekt fra staten og dermed blir kriminell), og vil sikkert bli brukt både som kasteball og våpen blant to umodne mennesker. Det eneste som er verre enn abort, er et uønsket barn. Anonym poster: 6473f2113c40cdb72a0fec31c240a568 Jeg likte denne og var nærmest enig i det forige posten din og. Selv er jeg kvinne og sett på det perspektivet du skriver i, så er det jo tross alt moren som er mest med barnet sitt. Og en på 16 år har ikke tid til slikt enda. I noen kommuner er det vist en trend å bli mor før fylte 18år, og statistikken sa at de som fikk barn under 18 år i de kommunene fikk enten ikke fullført videregående, få seg noe utdannelse eller var NAV avhengig da barnefaren som regel også var under utdanelse. Når man er 16 år vet man jo aldeles ikke hvem man er enda en gang. Man kan ikke si at man er ferdig med noe heller, og man er jo selv under utvikling enda. 3 år i puberteten.. TS har all rett til å få høre hva forumet tilbyr ham av svar, men jaggu burde ikke barne på 16år fått høre noe også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 1. august 2012 #227 Del Skrevet 1. august 2012 Jaja, nå må 16-åringen snart "deale" med tre barn: seg selv, babyen og deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2012 #228 Del Skrevet 2. august 2012 Her er et eksempel på hvorfor du fremstår som umoden og selvsentrert: Et nytt barn skal komme til verden, et uskyldig barn som ikke har bedt om å komme til verden under slike ikke-ideelle forhold. Du skal bli far til dette barnet, og ikke en eneste gang i denne tråden har du ofret dette uskyldige barnet en tanke. Det eneste som står i ditt hodet er hvor mye penger du må betale og hvor synd det er på deg. Du ser ikke en gang at de pengene ikke går til barnets mor som snopepenger, men er penger som er med og bidrar til at ditt barn får en god oppvekst. Dette er nok en trolletåd slik den framstår- Men hvem tror bidraget går til barnet som betaler barnebidrag når mor ikke jobber? Det det er ikke mange bidragsytere som gjør. Hele ordningen er syk slik den er i dag når mor ikke er i jobb men vanlig inntekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Askepott. Skrevet 2. august 2012 #229 Del Skrevet 2. august 2012 faen altså!!! unnskyll at jeg banner ass, må bare få det ut et sted!!!! har vært pulevenninne med ei en stund nå (hu er 16,5 jeg er 26 hvis det har noe å si), og hu sa hu gikk på pilla.. nå viser det seg derimot at det gjorde hu IKKE (fikk jeg høre av venninna hennes som jeg også kjenner..)!! nå er hu gravvid!! jeg er ikke klar for å bli pappa i hvertfall ikke med hu.... skulle liksom bare ha det litt morro og flørte litt rundt.. hu sier at hu vil beholde ungen, for hu er klar for å bli mamma nå. har jeg virkelig ingen rettigheter?? hu har jo lurt meg?? må jeg betale barnebidrag de neste atten åra nå? hu er bare seks uker på vei sier a.. har hørt at mange mister før uke 12(???), er faktisk sånn at jeg håper på det nå assa... Uff, jeg unner INGEN... barn en slik far... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 2. august 2012 #230 Del Skrevet 2. august 2012 TS: Har du hatt kontakt med din far i oppveksten? Hvis du har det, vet du at faren din er viktig for deg, vil jeg tro? At han er den eneste Faren din, en kjær voksenperson som du har som rollemodell? Du vil vel ikke nekte barnet ditt kontakt med den eneste Faren sin, vel? Eller kanskje har du manglet en Far i oppveksten, manglet voksenpersonen og kanskje ubevisst savnet ham også? Da vet du iallefall hva du bør gjøre: Brett opp armene, forlang farskapstest (det tror jeg kan være lurt, hun har jo allerede lurt deg en gang), betal det du skal betale til ditt barns underhold og still opp. Kanskje smelter du totalt når du får se babyen. Det tror jeg. Og kanskje kan du tenke litt tilbake på da du i fortvilelse og sinne satt og skrev iltre og lite gjennomtenkte innlegg på kvinneguiden. Jeg håper du våkner opp og ser at ditt barn er en gave - og du har mulighet til å bli Faren til barnet. Ta gjerne en prat med dine egne foreldre - og få deres syn på saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 2. august 2012 #231 Del Skrevet 2. august 2012 Det her er en trolletråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå