Gå til innhold

f***, nå sitter jeg fint i det, gjort pulevenninna gravvid..

Gjest jaadaa

Anbefalte innlegg

Hvordan turte du å stole så mye på at hun gikk på ppillen hvis det er så stor krise for deg å få barn?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er litt skremmende at de fleste kvinner her inne virker å være samstemte i at man aldri bør ha sex med noen man ikke også kan tenke seg å bli forelder sammen med. Jaja, han burde brukt kondom, men strengt talt har man aldri noen sikkerhet for noenting. Det finnes jo de som er steriliserte og blir foreldre også.

Jeg synes det - dersom normale forhåndsregler er tatt (ja, kondom også) - burde være mulig å ha noe å si som mann dersom det uventede skulle skje. Ingen part er jo tjent med situasjonen, ei heller barnet, og jeg synes faktisk ikke det burde være en menneskerett å få barn heller. Alle sånne "dette er til pass for deg" utsagn gjør meg bare trist. Det gjør at jeg ikke får lyst til å ha noen sexuell omgang med noen før jeg evt. finner ei jeg ønsker skal bli mor til mine barn, men mtp. at hun siste dumpet meg pga. manglende sexuell erfaring så må jeg kanskje bare innse at jeg bare må ha flaks da?

At ingen griper inn i denne saken er tragisk. Denne jenta burde ikke fått lov(!) til å få dette barnet, hun er 16! Hva slags forutsetninger har hun for å ta vare på det? Og når barnefar ikke vil heller? Hvem forvalter barnets rettigheter her?

Huff, blir bare trist jeg. :(

Anonym poster: b8b89bd8ba01744b0f1ab1f494bd6889

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt skremmende at de fleste kvinner her inne virker å være samstemte i at man aldri bør ha sex med noen man ikke også kan tenke seg å bli forelder sammen med. Jaja, han burde brukt kondom, men strengt talt har man aldri noen sikkerhet for noenting. Det finnes jo de som er steriliserte og blir foreldre også.

Jeg synes det - dersom normale forhåndsregler er tatt (ja, kondom også) - burde være mulig å ha noe å si som mann dersom det uventede skulle skje. Ingen part er jo tjent med situasjonen, ei heller barnet, og jeg synes faktisk ikke det burde være en menneskerett å få barn heller. Alle sånne "dette er til pass for deg" utsagn gjør meg bare trist. Det gjør at jeg ikke får lyst til å ha noen sexuell omgang med noen før jeg evt. finner ei jeg ønsker skal bli mor til mine barn, men mtp. at hun siste dumpet meg pga. manglende sexuell erfaring så må jeg kanskje bare innse at jeg bare må ha flaks da?

At ingen griper inn i denne saken er tragisk. Denne jenta burde ikke fått lov(!) til å få dette barnet, hun er 16! Hva slags forutsetninger har hun for å ta vare på det? Og når barnefar ikke vil heller? Hvem forvalter barnets rettigheter her?

Det er jo derfor TS som er voksen burde ha tenkt litt lengre før han hadde sex med 16år gammel jente. Kan man egentlig klandre en tenåring for å handle uten å tenke ordentlig over konsekvensene? En som er godt voksen burde vite bedre.

Anonym poster: 6c5dee591a0bc08bfbe562cb1ceb735b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra innlegg. Jeg tenker også som deg og jeg avstår fra relasjoner til kvinner fram til jeg finner ei det går ann å stole på eller som hvertfall man kan vite med sikkerhet at vil være verdt å investere tid om det skulle bli barn ut av det. Alle kvinnene som har svart her stryker med glans på min kravliste når det kommer til empati, refleksjon og forståelse. tror kvinner med slike egenskaper er vanskelig å finne og det er en skam at vi i norge i dag fortsatt har sånne usle holdninger til menn som blir pålurt barn. Minner meg islamstaters kvinnesyn.

Anonym poster: 097d39ca09d85a64dca43fc098293c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor TS som er voksen burde ha tenkt litt lengre før han hadde sex med 16år gammel jente. Kan man egentlig klandre en tenåring for å handle uten å tenke ordentlig over konsekvensene? En som er godt voksen burde vite bedre.

Påståes det ikke at dere kvinner er så modne da og er på mentalt nivå med mye eldre gutter enn dere selv? Bestem dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har påstått at en 16 år gammel pike forventes å være modnere end en 26 år gammel mann?

Det har jeg i hvert fald aldrig hørt...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Søgni

Bra innlegg. Jeg tenker også som deg og jeg avstår fra relasjoner til kvinner fram til jeg finner ei det går ann å stole på eller som hvertfall man kan vite med sikkerhet at vil være verdt å investere tid om det skulle bli barn ut av det. Alle kvinnene som har svart her stryker med glans på min kravliste når det kommer til empati, refleksjon og forståelse. tror kvinner med slike egenskaper er vanskelig å finne og det er en skam at vi i norge i dag fortsatt har sånne usle holdninger til menn som blir pålurt barn. Minner meg islamstaters kvinnesyn.

For å si det sånn, det er ikke slik at du består min kravliste til refleksjon, forståelse eller empati heller. Det er noen her inne som har så skremmende holdninger til rekkevidden av at et barn blir født at jeg blir litt skremt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påståes det ikke at dere kvinner er så modne da og er på mentalt nivå med mye eldre gutter enn dere selv? Bestem dere.

Tenåringer sier det. Spør du en voksen kvinne, så får du nok et helt annet svar. Når man er tenåring så ser man ofte på seg selv som en verdensmester. Men dette er vel ikke unikt for kvinner. Det går an å forandre mening når man blir eldre og mer erfaren vet du. Tenk om folk skulle holde meninger som du hadde når du var ung i mot deg i evig tid. Du skjønner vel at det er tullete?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper virkelig ikke det med tusenlapper stemmer. faen.

..Tror du bør regne med ca 4000 i mnd. Minimum.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Jeg synes at det er skremmende at en "mann" på 26 år har en 16 år gammel jentunge som pulevenn.

For ikke snakke om måten han velger å ordlegge seg på her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Fantastisk! En tenåring skal da ikke være mer moden enn en mann som nærmer seg 30.

Det er lov å bruke hodet og tenke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, ja ei jente på 16 er som oftest mer moden enn en gutt på 16, ei jente på 20 er ofte mer moden enn en gutt på 20. Men nei, ei jente på 16 er ikke (vel, kan jo diskuteres i akkurat dette tilfellet, da) mer moden enn en voksen mann på 26 år.

Min samboer er 26 år. Grøsser bare med tanken på dersom det ble slutt mellom oss, og han fant seg ei 16 år gammel jente!! Helt utrolig..

Jeg har forøvrig ikke møtt så mange gutter på min alder som viker så veldig modne. Var på byen forrige uke, for første gang på et halvår, der var det en 22-åring og en 20-åring som satte seg ned sammen med oss en liten stund. Jeg hadde faktisk aldri i mitt liv gjettet at han var eldre enn meg, basert på måten han oppførte seg på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva du gjør nå Mister? Du går til foreldrene hennes (moren spesielt) og så forklarer du situasjonen. Hun vil garantert snakke datteren til fornuft, håper jeg da.

Du burde være forsikt med å kalle noen mister.

Folk kan tro det er noe seksuelt mellom deg og TS... (KG på sitt beste)

ja, det er jævlig lett å si i ettertid ass. jeg vet ikke om et eneste mannfolk som innsisterer på å bruke dong når kjærringa sier at det er greit uten fordi hu går på pilla ass.

Da vil jeg si at alle vennene dine er like hjernedød som deg.

Om man overhode ikke vil ha unge så bruker man kondom uansett.

Som alle andre har skrevet fra før av. Så synes jeg mest synd i ungen som vil komme til verden i en slik situasjons som du og moren er i.

Lurer litt på hva hun jenta såg i deg, du virker som en forkastelig og lite tiltrekkende fyr.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det å gå for langt å si at hu har lurt meg når hu SA hu gikk på pilla, MANGE GANGER! og så viser det seg at hu ikke gjorde det, men sa det så hu skulle bli gravvid?? NEI JEG SYNS IKKE DET!

Lettlurte snørrhvalp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RamaLama

Hva tror du selv da TS? At du kan videresende regninga til staten? At det finnes et eget fond for korttenkte menn som puler på seg uønskede barn?

Jeg kunne skrevet en avhandling om hva du burde gjort den tida du pulte i regnet uten frakk, men det er fint lite hjelpsomt å være etterpåklok. Så suck it the fuck up og begynn å spar!

PS, plis prat med fagpersonell om dette, jeg mistenker at du ikke eier en eneste forutsetning for å gi dette barnet det den trenger av sunne relasjoner.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vanligmann

Jeg er skremt!

Det kan virke som at 80% av kvinnfolka her mener at dette er TS sin feil, og at han nå som det største selvfølge skal gifte seg, bygge på ett barnerom på huset og infinne seg med at det er som det er..

HVA FAEN??

Hvilken tidsalder lever dere i? Er dere så verpesjuke at dere aksepterer å lure en mann trill rundt bare for å få en unge? og så legge det meste av ansvaret over på mannen og kalle han umoden om han reagerer på dette?

So what om han er 26 og hun er 16, hva faen vet dere om han egentli? Kansje han er litt umoden, kansje han derfor ikke er så erfaren med jenter og kansje han derfor var ett lett mål for en tydeligvis veldig verpesjuk 16 åring..

Men det er ikke noe nytt, det er like skremmende hver gang en mann har blitt lurt trill rundt av en kvinne og poster det her.. (hvorfor i faen gidder folk det egentli?) Dere fokuserer utelukkende på alt dere kan komme over av feil hos stakkaren som er lurt.. Selv de få av dere som også tør å si at hun tydeligvis ikke er med sine fulle fem, veier opp med at det måtte han da nesten ha regnet med, og han er den største idioten siden han ikke brukte kondom..

Det er ikke en eneste mann som bruker kondom når han holder på med ei fast jente og hun (sier) hun går på pillen..

Kvinnfolk altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er det å gå for langt å si at hu har lurt meg når hu SA hu gikk på pilla, MANGE GANGER! og så viser det seg at hu ikke gjorde det, men sa det så hu skulle bli gravvid?? NEI JEG SYNS IKKE DET!

Ja, hun lurte deg.

Et- etter loven- barn lurte en (tilsynelatende) voksen mann.

Hun ser ikke alvoret i sin løgn - hun har ingen forutsetninger for å se alvoret.

Hun kan være så voksen for alderen som bare det, men faktum er at hjernen hennes er ikke ferdig utviklet.

Ved hjelp av billedgenerering (fMRI) av hjernens anatomi og funksjoner har han kommet til følgende konklusjoner (Giedd /Blumenthal-2002):

”I puberteten har man en voksen sine lidenskaper, seksualdrift, energi og følelser, men kontrollen kommer først senere. Det er ikke så rart at tenåringer mangler dømmekraft og evnen til å beherske impulser. Det siste området som modnes i hjernen, er den delen der vi foretar sosiale vurderinger, overveier alternativer, planlegger fremtiden og holder hjernen sjakk. Dette området er frontallappene og de når først et voksennivå ved 25-årsalderen”.

For henne, med hennes konsekvenstenkning, er dette en løgn på lik linje med:

- Jeg gjorde leksene mine på skolen/ jeg glemte leksene mine hjemme.

- Regntøyet ligger i sekken

- Jeg har med meg sykkelhjelmen

- Jeg bruker p-pillen.

- Røyken i jakkelomma er ikke min, jeg tar bare vare på den for en venn.

- Nei, jeg drikker ikke, alle andre gjør det, men ikke jeg.

Det er ikke lenge siden du var en tenåring, har du glemt hvordan det var?

Løy du aldri til de voksne når du syntes de maste om det du mente var unødvendige bagateller?

Har du aldri, i etterpåklokskapens navn sett at du manglet dømmekraft på ting du gjorde i ungdommen?

Alle voksne burde vite at det er en sjanse for at tenåringer lyver om det de synes er unødvendige bagateller, eller at de omgår sannheten for å oppnå noe de virkelig ønsker seg. Alle voksne burde vite det, fordi de fleste av oss selv har gjort noe lignende på et eller annet tidspunkt.

Anonym poster: 137658a1c3b7c99f50063d3f7870320d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg er skremt!

Det kan virke som at 80% av kvinnfolka her mener at dette er TS sin feil, og at han nå som det største selvfølge skal gifte seg, bygge på ett barnerom på huset og infinne seg med at det er som det er..

HVA FAEN??

Hvilken tidsalder lever dere i? Er dere så verpesjuke at dere aksepterer å lure en mann trill rundt bare for å få en unge? og så legge det meste av ansvaret over på mannen og kalle han umoden om han reagerer på dette?

So what om han er 26 og hun er 16, hva faen vet dere om han egentli? Kansje han er litt umoden, kansje han derfor ikke er så erfaren med jenter og kansje han derfor var ett lett mål for en tydeligvis veldig verpesjuk 16 åring..

Men det er ikke noe nytt, det er like skremmende hver gang en mann har blitt lurt trill rundt av en kvinne og poster det her.. (hvorfor i faen gidder folk det egentli?) Dere fokuserer utelukkende på alt dere kan komme over av feil hos stakkaren som er lurt.. Selv de få av dere som også tør å si at hun tydeligvis ikke er med sine fulle fem, veier opp med at det måtte han da nesten ha regnet med, og han er den største idioten siden han ikke brukte kondom..

Det er ikke en eneste mann som bruker kondom når han holder på med ei fast jente og hun (sier) hun går på pillen..

Kvinnfolk altså!!

Ingen her som mener at det er greit å lure en mann for å bli gravid. Det de fleste reagerer på er at TS vil rømme fra ansvaret når graviditeten først er et faktum.

Barnet er tross alt uskyldig oppi alt dette, og har rett på to forsørgende foreldre. Ingen som mener at de nå skal være en lykkelig famile, bare at alle tar sin del av ansvaret.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RamaLama

Jeg er skremt!

HVA FAEN??

Kvinnfolk altså!!

De fleste tar vel utgangspunkt i at situasjonen nå er at barnet nå vokser i magen, så hva skal han gjøre da? Hva skal vi tipse om?

Vi kan jo ikke gjøre noe annet enn å tipse om hvordan han kan tilrettelegge best mulig for barnet. Eventuelt kan han jo stikke av og nekte å skrive under på at han er far, kreve farskapstest osv. Men er det hans barn så tar vel de fleste utgangspunkt i at han ikke kommer til å forkaste sin egen unge..

Hadde tråden hett "jeg lurer på om pulevenninna mi prøver å lure på meg barn" (men ikke har gjort det ennå) så hadde vel de fleste frarådet han å kutte henne ut. Jeez..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen ikke no å grattulere for vel?? :(

hvor mye må man egentlig betale i bidrag? er det snakk om hundrelapper? eller tusenlapper (håper ikke det ass..)? jeg tjener ca 560 000 i året. har det noe å si hva jeg tjener? hu går på videregående. jeg er snekker med eget firma, bør jeg heller begynne å jobbe mer svart (gjør det i helgene og sånn)? vil ikke at den møkkakjerringa skal få en krone av mine penger når hu gjør sånt ass...

Jævla svin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...