Cleopatra Skrevet 21. juli 2012 #41 Del Skrevet 21. juli 2012 Når du sier at hun har lurt deg er nok å gå litt for langt, for såvidt jeg vet er man to når man puler, å ingen prevensjonsmidler er 100 % sikre. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2012 #42 Del Skrevet 21. juli 2012 hva er det som gjør at jeg virker så lite moden? aldri hørt noen si det til meg i virkeligheten før!! Om du fremstår slik du gjør her, så vil jeg tro at det er få som gidder. Du virker i tillegg rimelig aggressiv, og lite åpen for fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jaadaa Skrevet 21. juli 2012 #43 Del Skrevet 21. juli 2012 assa: HU HAR LURT MEG! HU SA HU GIKK PÅ PILLA! SÅ FINNER JEG UT AT HU IKKE GJØR DET BARE FOR Å BLI GRAVVID! allikevel er det ingen her som gir meg symmpati!! faen, burde visst bedre når jeg forviller meg inn på KVINNEguiden. dere rotter dere sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jaiks Skrevet 21. juli 2012 #44 Del Skrevet 21. juli 2012 Dette er bare bløff. Altfor mye "rare" detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jaadaa Skrevet 21. juli 2012 #45 Del Skrevet 21. juli 2012 Når du sier at hun har lurt deg er nok å gå litt for langt, for såvidt jeg vet er man to når man puler, å ingen prevensjonsmidler er 100 % sikre. er det å gå for langt å si at hu har lurt meg når hu SA hu gikk på pilla, MANGE GANGER! og så viser det seg at hu ikke gjorde det, men sa det så hu skulle bli gravvid?? NEI JEG SYNS IKKE DET! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merete76 Skrevet 21. juli 2012 #46 Del Skrevet 21. juli 2012 måske kan du blive forelsket i hende og få et godt liv med det lille barn måske mister hun indenfor 12 uger det gør 25% måske fortryder hun og vil ha abort måske er hun slet ikke gravid men vil bare se hvordan du tar det. held og lykke med det hele. børn er ikke det værste der ku ske deg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. juli 2012 #47 Del Skrevet 21. juli 2012 assa: HU HAR LURT MEG! HU SA HU GIKK PÅ PILLA! SÅ FINNER JEG UT AT HU IKKE GJØR DET BARE FOR Å BLI GRAVVID! allikevel er det ingen her som gir meg symmpati!! faen, burde visst bedre når jeg forviller meg inn på KVINNEguiden. dere rotter dere sammen!! Du forstår virkelig ikke hvorfor du ikke får sympati? Du ser virkelig ikke hvor umoden og selvsentrert du fremstår i denne tråden? Stakkars barn. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 21. juli 2012 #48 Del Skrevet 21. juli 2012 Det var en lei situasjon du forteller om, og det aller spesielt for det kommende uskyldige barnet, men det er nå sånn det er ikke noe meir å gjøre enn å tilrettelegge mest mulig for ungen. Hu var forferdelig som lurte deg, men som modne mennesker bør dere begge være smertelig klar over at den vanlige og naturlige konsekvens av samleie er et befruktet egg. Og har man hatt samleie så kan man gjerne prøve å unnslippe det faktum ved hjelp av prevansjon, men man må ta det med hevet hode dersom faktumet inntreffer. Barnebidrag er individuelt, men det er nok snakk om penger i tusenklassen ja. Det beregnes av inntekt, mors økonomi og juridiske sivil-status og barnets nødvendigheter som SFO og dagmamma, med mer. Lykke til TS, og dersom barnet kommer til verden, så husk at din misnøye med farsrollen bør i aller minste grad påvirke et uskyldig og gledelig barn som du har skapt. Og hvem vet, kanskje om du tar tiden til hjelp, så kan du venne deg til at det er alldeles herlig å hjelpe et nytt menneske inn i verden. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 21. juli 2012 #49 Del Skrevet 21. juli 2012 sånn er det,du skal bli pappa.. Det er jo ikke ungen sin feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jaadaa Skrevet 21. juli 2012 #50 Del Skrevet 21. juli 2012 Du forstår virkelig ikke hvorfor du ikke får sympati? Du ser virkelig ikke hvor umoden og selvsentrert du fremstår i denne tråden? Stakkars barn. nei jeg ser ikke det, for hva galt har jeg egentlig gjort i denne sitvasjonen?? jeg trodde vi hadde et puleforhold, og hu sa hu gikk på pilla, ingen hadde sykdommer. også blir jeg lurt, og så får jeg bare kjeft for å være ego og umoden?? hva er logikken i det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 21. juli 2012 #51 Del Skrevet 21. juli 2012 hvem er det som gjør det når kjerringa sier hu går på pilla da?? De som er modne nok til å vite at kondom beskytter mot kjønnssykdommer i tillegg til graviditet? Vil man ikke bli far eller pådra seg skumle sykdommer bruker man kondom, punktum finale. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 21. juli 2012 #52 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Når du sier at hun har lurt deg er nok å gå litt for langt, for såvidt jeg vet er man to når man puler, å ingen prevensjonsmidler er 100 % sikre. Hvis en kvinne sier at hun går på p-piller for å bli gravid uten motpartens samtykke, så er da vel det strengt tatt å lure motparten. P-piller, hvis brukt riktig, er også bort i mot 100% sikre. Samme gjelder for de fleste typer av populære prevensjonsmidler. I slike tilfeller mener jeg at ansvarsfraskrivelse burde være tillatt, men slik er det da ikke, derfor må du nesten bare finne deg i at du må betale barnebidrag. Hvor stort barnebidraget blir avhenger av mange faktorer, men det blir en god del penger i lengden. Endret 21. juli 2012 av meh 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. juli 2012 #53 Del Skrevet 21. juli 2012 nei jeg ser ikke det, for hva galt har jeg egentlig gjort i denne sitvasjonen?? jeg trodde vi hadde et puleforhold, og hu sa hu gikk på pilla, ingen hadde sykdommer. også blir jeg lurt, og så får jeg bare kjeft for å være ego og umoden?? hva er logikken i det?? Jeg snakket ikke om situasjonen med selve jenta (selv om du kunne brukt kondom der). Jeg snakker om, som jeg skrev i forrige innlegg, hvordan du fremstår her i denne tråden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jaadaa Skrevet 21. juli 2012 #54 Del Skrevet 21. juli 2012 Det var en lei situasjon du forteller om, og det aller spesielt for det kommende uskyldige barnet, men det er nå sånn det er ikke noe meir å gjøre enn å tilrettelegge mest mulig for ungen. Hu var forferdelig som lurte deg, men som modne mennesker bør dere begge være smertelig klar over at den vanlige og naturlige konsekvens av samleie er et befruktet egg. Og har man hatt samleie så kan man gjerne prøve å unnslippe det faktum ved hjelp av prevansjon, men man må ta det med hevet hode dersom faktumet inntreffer. Barnebidrag er individuelt, men det er nok snakk om penger i tusenklassen ja. Det beregnes av inntekt, mors økonomi og juridiske sivil-status og barnets nødvendigheter som SFO og dagmamma, med mer. Lykke til TS, og dersom barnet kommer til verden, så husk at din misnøye med farsrollen bør i aller minste grad påvirke et uskyldig og gledelig barn som du har skapt. Og hvem vet, kanskje om du tar tiden til hjelp, så kan du venne deg til at det er alldeles herlig å hjelpe et nytt menneske inn i verden. takk for et saklig svar, selv om jeg håper virkelig ikke det med tusenlapper stemmer. faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #55 Del Skrevet 21. juli 2012 Hvis en kvinne sier at hun går på p-piller for å bli gravid uten motpartens samtykke, så er da vel det strengt tatt å lure motparten. P-piller, hvis brukt riktig, er også bort i mot 100% sikre. Samme gjelder for de fleste typer av populære prevensjonsmidler. I slike tilfeller mener jeg at ansvarsfraskrivelse burde være tillat, men slik er det da ikke, derfor må du nesten bare finne deg i at du må betale barnebidrag, men det å begynne å jobbe svart for å måtte betale minst mulig blir for dumt, det er tross alt barnet det går ut over. Nettopp Anonym poster: 867c12e2f27afb37a8e9740febaa347c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra Skrevet 21. juli 2012 #56 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) er det å gå for langt å si at hu har lurt meg når hu SA hu gikk på pilla, MANGE GANGER! og så viser det seg at hu ikke gjorde det, men sa det så hu skulle bli gravvid?? NEI JEG SYNS IKKE DET! Men uansett om hun så lurte deg så burde du brukt kondom, med tanke på graviditet og kjønnssykdommer, men nå er jo det litt for seint da. Endret 21. juli 2012 av SvampeLura 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. juli 2012 #57 Del Skrevet 21. juli 2012 takk for et saklig svar, selv om jeg håper virkelig ikke det med tusenlapper stemmer. faen. Her er et eksempel på hvorfor du fremstår som umoden og selvsentrert: Et nytt barn skal komme til verden, et uskyldig barn som ikke har bedt om å komme til verden under slike ikke-ideelle forhold. Du skal bli far til dette barnet, og ikke en eneste gang i denne tråden har du ofret dette uskyldige barnet en tanke. Det eneste som står i ditt hodet er hvor mye penger du må betale og hvor synd det er på deg. Du ser ikke en gang at de pengene ikke går til barnets mor som snopepenger, men er penger som er med og bidrar til at ditt barn får en god oppvekst. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #58 Del Skrevet 21. juli 2012 Nettopp Anonym poster: 867c12e2f27afb37a8e9740febaa347c Nei ikke nettopp. Jeg mente å utheve noe i teksten til brukeren jeg siterte. Meh skriver at p-piller er bort i mot 100% sikker. Cluet er vel nettopp at p-piller er BARE bort i mot 100% sikkert, ikke 100% sikkert! Anonym poster: 867c12e2f27afb37a8e9740febaa347c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #59 Del Skrevet 21. juli 2012 takk for et saklig svar, selv om jeg håper virkelig ikke det med tusenlapper stemmer. faen. Flere med meg har nevnt barnet i en rekke innlegg, noe som du har oversett. Derfor spør nå jeg deg direkte: har du noen tanker om at situasjonen som du og barnets mor selv har skapt, kan gå utover barnet? Og om du evt, kan gjøre noe for å unngå at barnet blir skadelidende? Anonym poster: df741767392d6a8daac05ad4cb5ca389 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jaadaa Skrevet 21. juli 2012 #60 Del Skrevet 21. juli 2012 Men uansett om hun lurte deg så burde du ha beskyttet deg. ja, det er jævlig lett å si i ettertid ass. jeg vet ikke om et eneste mannfolk som innsisterer på å bruke dong når kjærringa sier at det er greit uten fordi hu går på pilla ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå