Gå til innhold

f***, nå sitter jeg fint i det, gjort pulevenninna gravvid..

Gjest jaadaa

Anbefalte innlegg

Gjest jaadaa

faen altså!!! unnskyll at jeg banner ass, må bare få det ut et sted!!!!

har vært pulevenninne med ei en stund nå (hu er 16,5 jeg er 26 hvis det har noe å si), og hu sa hu gikk på pilla.. nå viser det seg derimot at det gjorde hu IKKE (fikk jeg høre av venninna hennes som jeg også kjenner..)!! nå er hu gravvid!! jeg er ikke klar for å bli pappa :( i hvertfall ikke med hu.... :( skulle liksom bare ha det litt morro og flørte litt rundt..

hu sier at hu vil beholde ungen, for hu er klar for å bli mamma nå.

har jeg virkelig ingen rettigheter?? hu har jo lurt meg?? må jeg betale barnebidrag de neste atten åra nå?

hu er bare seks uker på vei sier a.. har hørt at mange mister før uke 12(???), er faktisk sånn at jeg håper på det nå assa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nix, ingen rettigheter.

Høres ut som en tragedie, både for deg og ungen.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaadaa

Du hadde retten til å bruke kondom...

hvem er det som gjør det når kjerringa sier hu går på pilla da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært min 16-åring... Jeg hadde kuttet av deg det du tenker med....Og da mente jeg ikke det øverste...

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jaadaa

Det skulle vært min 16-åring... Jeg hadde kuttet av deg det du tenker med....Og da mente jeg ikke det øverste...

jeg er ikke 16, jeg er 26.. det er hu som er 16. og ja, corto, jeg er 26. åssen det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nå kan du ihvertfall gripe muligheten til å lære at "gravvid" skrives med kun èn V.

Og selv om det kanskje ikke er mange som bruker kondom når kvinnfolket går på pillen (og vi lurer på hvorfor så mange blir uønsket gravid?), så har du faktisk det ansvaret. Kanskje du husker på det neste gang.

Anonym poster: c30b73987f5aa6d7990a43dbd93a7cba

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaadaa

Enda et sommertroll?

hæ? nei, jeg er ikke et troll. jeg stilte spørsmål som det bare er en som har svart delvis på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. du kan ikke fraskrive deg ansvar, og du må betale barnebidrag de neste 18 årene hvis hun beholder barnet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hahaha! Hvorfor i all verden ligger du rundt med 16-åringer når du er nesten 30 år selv?

Du må da forstå at disse er noe mer umodne enn damer på din egne alder, og dermed mer bevisst på å ta prevensjon osv!

Dette var lite voksent av deg - og dermed kommer konsekvensene.

Er da nok av studiner rundt omkring i 20-årene som også ønsker one-night-stand.

Men å gå etter folk fra 1.året på vgs, blir for dumt - det er min personlige mening.

Det er også en klar grunnregel at gutten bruker kondom ved one-night-stand - nettopp fordi jenta kan si at hun går på p-pilla uten at hun gjør det, eller at hun glemmer den i dagene etterpå, og også for å beskytte for andre kjønnssykdommer.

Anonym poster: 87f078053fdaad2b327b5b0400d7a043

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er vel kanskje den noe umodne og selvsentrerte holdningen din som gjør at du ikke får all verdens sympati. Hvis du virkelig var så livredd for å bli far, så hadde du brukt kondom. Jeg forstår selvsagt at du er provosert fordi hun har lurt deg (hvis det er tilfelle), men det er et uskyldig barn inn i bildet også.

Livet tar ikke alltid den vendingen man ønsker. Det som skiller den voksne fra den fortsatt umodne guttungen er om han tar ansvar for det som skjer.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæhæhæhæhæhæ!!! :hoho:

Sorry ass, når du kan være så pøkka dum og droppe gummi bare fordi en 16 år gammel jente bruker piller, ja da tenk du itj langt asså!

Anonym poster: 8cf4640984328813ed1b42066b992b46

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...