Gjest 30++ Skrevet 13. februar 2004 #1 Del Skrevet 13. februar 2004 Da har jeg vært hos gynekologen og hun har sendt søknad om assistert befruktning (IVF/ICSI) til Rikshospitalet! Etter 2 års prøving er vi forhåpentligvis nærmere målet.... Noen andre som er i samme situasjon, dvs venter på svar, eller nylig har fått svar fra sykehuset? Hvor lang tid tok det før dere hørte noe/behandlingen startet?? Ikke så veldig romantisk dette, men spennende! 30++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 13. februar 2004 #2 Del Skrevet 13. februar 2004 Gratulerer, da er du endelig i gang Hvor lang tid det tar er veldig avhengig av hvilket sykehus legen har sendt søknaden din til. Etter det jeg har hørt har Rikshospitalet litt lenger ventetid enn f.eks. St. Olav i Trondheim. Da jeg ringte rundt for (hjelp som tiden flyr) snart 1 år siden, så hadde RH og Ullevål ventetid på 6-9 mnd og St. Olav hadde 1-2 mnd på IVF og ingen ventetid på ICSI. Men før du kommer inn til samtale på sykehuset så må du ha tatt en del blodprøver. De må ha en blodprøve på 2-3 dag i syklusen for å sjekke FSH (hormon nivået i blodet). Så må både du og mannen levere to blodprøver. En for å sjekke for hepatitt og en til kromosom test (tar litt over en månde). Dersom noen av dere er disponert for arvelig belastede sykdommer så vil søknaden avslås. Lykke til videre i prosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tammi Skrevet 15. februar 2004 #3 Del Skrevet 15. februar 2004 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. februar 2004 #4 Del Skrevet 16. februar 2004 Lykke til fra meg og!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 21. februar 2004 #5 Del Skrevet 21. februar 2004 Lykke til!!!,Ta en tlf dit og hør. Det er forfedelig og gå å lure og vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå