AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #1 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg er ei jente tidlig i 20 årene som er sinnsykt forelsket i ei annen jente. Etter at jeg ble kjent med henne har livet mitt forandret seg totalt. Jeg har kun kjent henne i et år nå, men det føles som om jeg har kjent henne hele livet. Når hun klemmer og kysser meg føles alt helt perfekt og hun er min største kjærlighet. Hun gjør meg alt i alt til en veldig lykkelig jente, når det er oss to. Men problemet er at hun har en kjæreste. En gutt. Skulle ønske hun var min, at vi var kjærester offisielt og alle visste det. Men det går ikke. Hun klarer det ikke og jeg tror jeg vet grunnen til hvorfor. Fordi det er et stort steg å si til alle du kjenner at du er sammen med ei jente, og det skjønner jeg veldig godt ikke er noe lett. Det er det ikke for meg heller. Jeg ante ikke at jeg kunne forelske meg i ei jente før hun kom inn i livet mitt. Hun sier hun elsker meg også, og at hun vil ha meg. Men jeg har et valg, som hun har gitt meg. Det er at enten må jeg bare vær venninna hennes, eller så må jeg gå med på at hun har både meg og han, og at forholdet til hun og meg forblir hemmelig. Jeg har spurt henne mange,mange ganger, om hvorfor hun er utro og går bak ryggen på kjæresten, og ikke bare gjør det slutt, og heller holder på med meg hemmelig heller, så han ikke blir såret. Men det ender bare opp i krangling. Det hun også sier, er at hun har to helt forskjellige følelser for meg og han, og hun elsker oss begge, men på to helt forskjellige måter, og at følelsene ikke er like i det hele tatt. For meg har hun disse kjærestefølelsene, for han bare kompisfølelser, men hun klarer ikke slå opp med han. Jeg tenker og tenker nå, hva skal jeg velge? Det er så vanskelig, egentlig umulig. Velger jeg å bare være venninna hennes, så kommer jeg til å ha det jævlig og grusomt vondt når jeg ser hun og kjæresten sammen, og jeg kommer til å savne henne. Og velger jeg å gå med på at hun skal ha begge, kommer jeg til å ha vondt da også, med tanke på at jeg må ha henne på deling. Det virker så unaturlig for meg. Når jeg er med henne har vi det fantastisk og godt og jeg er glad, men med en gang hun f.eks nevner han eller jeg hører hun snakker med han i telefonen blir jeg knust og gråter t.o.m som en liten drittunge. Ja, dette virker sikkert helt idiotisk, barnslig og latterlig, at voksne folk i 20 årene kan oppføre seg slik, men det er slik situasjonen er. Og dere vil sikkert si jeg er kjempedum. Men hva skal jeg gjøre? Vær så snill, kom med noen seriøse svar i allefall. Vil ikke miste henne, hun er jenta mi Anonym poster: 99590967134835c18ac919291d26a596 Anonym poster: 8589a99b4000e9fb1942adaf14173132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #2 Del Skrevet 21. juli 2012 Hun bruker deg. Kutt kontakten med deg og finn noen som ikke setter betingelser for kjærligheten Anonym poster: 4bb78bff1b7609d6d8c6af35afbbc5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmmarielle Skrevet 21. juli 2012 #3 Del Skrevet 21. juli 2012 Du er blendet av følelser, tydeligvis veldig forelsket, men du burde vurdere et alternativ som ikke er nevnt, komme de bort fra henne fullstendig. Ikke bli med på det idiotiske hemmelige forholdet mellom deg og henne, mens hun samtidig har ham, og du klarer heller ikke å være venninna hennes heller, ikke med en gang i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #4 Del Skrevet 21. juli 2012 Hun bruker deg. Kutt kontakten med deg og finn noen som ikke setter betingelser for kjærligheten Anonym poster: 4bb78bff1b7609d6d8c6af35afbbc5da Kutt kontakten med HENNE mente jeg selvsagt. Beklager tussete skrivefeil. Anonym poster: 4bb78bff1b7609d6d8c6af35afbbc5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #5 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg er ei jente tidlig i 20 årene som er sinnsykt forelsket i ei annen jente. Etter at jeg ble kjent med henne har livet mitt forandret seg totalt. Jeg har kun kjent henne i et år nå, men det føles som om jeg har kjent henne hele livet. Når hun klemmer og kysser meg føles alt helt perfekt og hun er min største kjærlighet. Hun gjør meg alt i alt til en veldig lykkelig jente, når det er oss to. Men problemet er at hun har en kjæreste. En gutt. Skulle ønske hun var min, at vi var kjærester offisielt og alle visste det. Men det går ikke. Hun klarer det ikke og jeg tror jeg vet grunnen til hvorfor. Fordi det er et stort steg å si til alle du kjenner at du er sammen med ei jente, og det skjønner jeg veldig godt ikke er noe lett. Det er det ikke for meg heller. Jeg ante ikke at jeg kunne forelske meg i ei jente før hun kom inn i livet mitt. Hun sier hun elsker meg også, og at hun vil ha meg. Men jeg har et valg, som hun har gitt meg. Det er at enten må jeg bare vær venninna hennes, eller så må jeg gå med på at hun har både meg og han, og at forholdet til hun og meg forblir hemmelig. Jeg har spurt henne mange,mange ganger, om hvorfor hun er utro og går bak ryggen på kjæresten, og ikke bare gjør det slutt, og heller holder på med meg hemmelig heller, så han ikke blir såret. Men det ender bare opp i krangling. Det hun også sier, er at hun har to helt forskjellige følelser for meg og han, og hun elsker oss begge, men på to helt forskjellige måter, og at følelsene ikke er like i det hele tatt. For meg har hun disse kjærestefølelsene, for han bare kompisfølelser, men hun klarer ikke slå opp med han. Jeg tenker og tenker nå, hva skal jeg velge? Det er så vanskelig, egentlig umulig. Velger jeg å bare være venninna hennes, så kommer jeg til å ha det jævlig og grusomt vondt når jeg ser hun og kjæresten sammen, og jeg kommer til å savne henne. Og velger jeg å gå med på at hun skal ha begge, kommer jeg til å ha vondt da også, med tanke på at jeg må ha henne på deling. Det virker så unaturlig for meg. Når jeg er med henne har vi det fantastisk og godt og jeg er glad, men med en gang hun f.eks nevner han eller jeg hører hun snakker med han i telefonen blir jeg knust og gråter t.o.m som en liten drittunge. Ja, dette virker sikkert helt idiotisk, barnslig og latterlig, at voksne folk i 20 årene kan oppføre seg slik, men det er slik situasjonen er. Og dere vil sikkert si jeg er kjempedum. Men hva skal jeg gjøre? Vær så snill, kom med noen seriøse svar i allefall. Vil ikke miste henne, hun er jenta mi Anonym poster: 99590967134835c18ac919291d26a596 Anonym poster: 8589a99b4000e9fb1942adaf14173132 Du glemte et tredje alternativ, og det er noe du ikke kommer til å like å "høre" - å verken være venninne eller hemmelig-kjæreste med henne. For dette vil ikke gå godt, slik du beskriver situasjonen. Anonym poster: 94eb8a957b1877481ba7bd1106584b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #6 Del Skrevet 21. juli 2012 TS her. Ja jeg vet dette er en tullete situasjon, men det å kutte henne ut blir vanskelig. Vi jobber på samme sted og hun har vært min bestevenninne før disse forbaska følelsene måtte ødelegge. Uff, dette er så vanskelig Anonym poster: 86c95929a63a6591ad7d57445cf0839a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå