Gå til innhold

bryllupsbukett og farger ellers på bordpynten

Gjest Bertine

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine

heihei!!

jeg har ett kjempe problem..

helt til for noen dager siden hadde jeg bestemt meg for en brudebukett m hvite orkideer, lyserosa, hviteog gule/ferskenfargede roser til bordpynt.

nå er jeg i tvil!!!

har sagt hele tiden at jeg ikke vil ha røde roser, men har nå ombestemt meg på en måte... egentlig passer det vel best m pastell farger til et sensommer bryllup, og rødt og gull til tema farger blir vel for "Jul"???

hjelp! :-?

har dere noen tips til sider på nette med eksempler på begge deler??

både buketter(m røde roser, eller hvite/rosa og gule) og borddekking??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes røde roser er veldig fint! Men til meg som er ganske lys, så ble det helt feil! Jeg skal ha rosa roser og for meg var det finest til et sommerbryllup! Hvis du sender meg mailadr din på pm, så kan du få et bilde av med med bukett allà fargen jeg skal ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gifter meg jo også på sensommeren. Jeg skal ha bukett med blå iris og kremfargede roser, og irisfargen går igjen i pynten. Hadde det vært noe da? Evt. solsikker som en annen her nevnte, det høres jo også flott ut til sensommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal ha mange forskjellege raudtonar i buketten. Giftar meg i august. Har aldri tenkt på at ikkje det skulle gå an? Viktigare at fargen passar kjolen og at fargane kler deg synast no eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Røde roser er vel perfekt i et bryllup uansett årstid. Det er jo selve kjærlighetsblomsten.

Det blir ikke julete i det hele tatt med mindre du dekker med rød duk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du går inn på galleriet Bertine, ser du et bilde av brudebuketten min.

Jeg har ikke noe godt bilde av borddekkingen, men vi gjorde det veldig enkelt.

På Kremmerhuset har de bokser med plastorkideer i samme farger som buketten, og vi strødde slike tilfeldig utover hvit duk. Med noen få oppsatser, med samme fargetema, og noen spesielle hvite lys som en venninne som er lysmaker laget, ble det hele veldig lekkert. :wink:

Ikke for rosa i det hele tatt, og passet veldig fint på en varm sommerdag.

Lykke til!

Fru NItha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde hjerteformetbukett med stort sett bare mørke røde roser(+eføy og litt gulltråder), vi giftet oss 13. juli-02. Jeg var veldig fornøyd!

Bordpyntingen gikk i rødt og gull(hadde rosenknopper som hoveddel i bordkortet, og enkle oppsatser med røderoser, strå og eføy på bordet. Har ikke bilder av oppsatsene og bordkorta, men jeg har en link hvis du vil se buketten. http://home.halden.net/livy

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Bertine

takk for svar!

men jeg lurer på; er det samme hvilken farge jeg har på blomstene, selv om jeg har en gylden kjole??

er det noen farger, for eksemple kalde pastellfarger, som jeg bør unngå...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!

men jeg lurer på; er det samme hvilken farge jeg har på blomstene, selv om jeg har en gylden kjole??

er det noen farger, for eksemple kalde pastellfarger, som jeg bør unngå...??

Bare for å nevne det.... Jeg har gyllen kjole, og all pynt inkl. brudebukett skal gå i fargene champagne, beige og div. bruntoner + gull. Tror dette blir pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

wow! her var det tøffe bukketter!!!

men jeg har vel ikke den rette kjolen til disse bukettene..

må nesten være en rocka kjole..

men røffe var de!!!

Her er linken

Jeg endret litt på linken da den forandret formatet på siden.

Misty (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...