Gå til innhold

Manger her er så hissige...


Thomasine

Anbefalte innlegg

Nå skal det sies at jeg ikke er inne på alle fora her, men på stortsett alle de jeg frekventerer ( bortsett fra Mat og drikke!! :)) ender mange diskusjoner med hissige, kverulante og lite hyggelige kommentarer... :o :tunge1:

Inne på Barn og Familie er det noen som svarer på et innlegg at de ikke synes det "blablabla" skriver er av betydning???!!! :sjokk:

Hvis ikke det er av betydning det vi skriver hva er vitsen med å legge det hele inn som diskusjon?! :klø:

Ville ikke komme inn på dette, men synes folk må tenke litt over hva de skriver - ellers er det lite vits å komme med egne erfaringer, synspunkter, råd eller tips hvis folk "ikke synes det er av betydning"???!!! :o

Nå skal vi se en som får pepper... :wink::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man trenger jo heller ikke å bry seg om "lite hyggelige kommentarer", eller så kan man jo rett og slett bare svare tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Er det mitt svar til gjest du snakker om??!!

Synes da virkelig at jeg har mitt på det rette ved å si at (gjentatte, kverulerende) synspunkter fra vedkommende er uten betydning - når svar er avgitt på en helt normal og saklig måte til den som opprinnelig postet innlegget..... :klø:

Jeg bare lurer..... (og nå er det vel jeg som får pepper...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt irriterende om en person skal gjenta ting gang på gang som kanskje ikke har noe å gjøre med tråden kun for å spore av og få frem noe pga at personen mener at det er slik det er. Nå vet jeg selvsagt ikke hva dere sikter til, men men :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Nei, jeg synes ikke det gjør noe at folk blir irriterte eller krasse. Dette er jo tross alt et diskusjonsforum, da må det være lov å diskutere så gnistene spruter, så lenge en er saklig og ikke begynner med personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da bare å ignorere mugginga!

De som bare er sure og sinte taper jo på det tilslutt likevel - samtidig har vi alle dårlige dager og kan vel være ufine mot andre.. :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, LilleMy, blant mye annet... :wink::tunge1:

Og jeg mener absolutt ikke at man ikke skal diskutere høylyttt,

men synes ikke man skal si at noens kommentarer er "ubetydelige" -

det får stå for ens egen bak/smak... :wink:

Ikke det at jeg er så skinnhellig, men ville blitt litt små-lei hvis jeg hadde fått beskjed om at det jeg skrev var "ubetydelig"... :o :-?

Nok om det.

Og, ja, ikke morsomt å høre det samme om og om igjen (...dette var som å høre gubben om meg når jeg "gnåler" - som han så fint kaller det... :roll::wink: )...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm. Tror enkelte her inne bare MÅ kverulere og prate nedlatende til andre og hevde sin viten 8) Er jo et diskusjonsforum så jeg personlig ser ikke noe galt i det. Tar meg selv i å flire av enkelte som også blir veldig "populære" på den måten. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du se hissig sså skal du titte  her

Akkurat denne hadde jeg tenkt å linke til også.

Det er forskjell på en frisk diskusjon og slikt tull som "gjest" legger opp til her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er forskjell på en frisk diskusjon og slikt tull som "gjest" legger opp til her!

slik som "bestemor"-gjesten legger opp til er slitsomt..

usakeligheter er det verste jeg vet.. :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik som "bestemor"-gjesten legger opp til er slitsomt..

usakeligheter er det verste jeg vet.. :veldigsur:

Ja, det var det jeg mente også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm. Tror enkelte her inne bare MÅ kverulere og prate nedlatende til andre og hevde sin viten  8)  Er jo et diskusjonsforum så jeg personlig ser ikke noe galt i det. Tar meg selv i å flire av enkelte som også blir veldig "populære" på den måten.  :ler:

:enig_animasjon: Enkelte på KG må bare inne å kverulere på enkelte tråder. Før ble jeg utrolig provosert, men nå som jeg begynner å "kjenne" enkelte her synest jeg det er svært så underholdende :ler:

Man vinner ingen ting på å være spydig og usaklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt ekkelt at det er så mange som er hissige og "sinna". Derfor skriver jeg ikke så mange innlegg heller fordi jeg ikke klarer å ignorere sure oppstøt og ekle kommentarer. Blir litt lei meg, jeg, og tenker "hva i all verden feiler det folk". Holder meg derfor til diskusjoner som handler om ting som sminke, mat og andre rimelig anonyme ting... men selv der kommer det kommentarer som "det og det produktet er for folk som ikke vet bedre" etc.. Dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være greit å diskutere friskt og tildels få opp temperaturen. Men husk at det er mennesker bare skjermene og at man tenker på å ikke dra det voldsomt mye lenger enn man ville gjøre irl. Å kalle hverandre stygge og teite ting fx er barsalgsmål, ingen diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie

Jeg må nok være den første til å innrømme at mitt temperament ofte får utløp hvis jeg føler at de andre ikke bruker sin fornuft.

Da bruker jeg å logge meg av og trekke en kopp te. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, LilleMy, blant mye annet... :wink:  :tunge1:

Ja, ja... jeg har fremdeles ikke dårlig samvittighet, jeg. Ikke i det hele tatt, faktisk!

Og ikke ser jeg på meg selv som en som pleier å være hissig i mine innlegg her på KG. Kommentarer utenom det tråden dreier seg om, må man få lov til å heve seg over - og si ifra at en ikke gidder mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er så glad for at det faktisk finnes så mange flotte mennesker UTENFOR nettet, for hadde de vært som her inne så hadde verden vært grusom. Det er så mye lavmål her ... Jeg er glad jeg ikke er tankeleser, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mistrives så voldsomt på KG, hvorfor er du her da? :-?

Litt frisk diskusjon kan vel ikke skade?

Tvert i mot, det er morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...