Gå til innhold

Fortelle om utroskap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått vite at en bekjent har vært utro igjen. Han er gift og de har vel vært sammen i 4-6 år eller noe. Litt usikker. Har aldri vært direkte venn med verken han eller dama, men fyren er så heslig at jeg synes synd på henne. Han har rykte for å lokke småjenter til sengs, og at han ikke er kresen i det hele tatt. For alt jeg het kan det hende de har et åpent forhold. Men uansett; har tenkt å fortelle henne om dette, men hvordan skal jeg gå frem? Dersom det hadde vært din kjæreste/samboer/ektefelle som var utro hvordan ville du likt å høre det?

Kommer antakeligvis til å fortelle det uansett, så en diskusjon hvorvidt jeg hat noe med dette eller ikke er unødvendig. <br /><br /> Anonym poster: 28985e5a6e1235bc582d7c59102385d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fortalt en gang. En mann gikk gjentatte ganger bak konens rygg. Jeg syns hun fortjente å vite det, slik at de enten kunne fikse det, eller om det var greit så var det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Jeg ville også fortalt det. Slike menn (eller kvinner for den slags skyld) fortjener å bli tatt, og partnere fortjener å vite.

Bare si til henne at du er usikker på om de har et åpent forhold eller ikke, men at du i vært fall vet at han har hatt sex med en annen.

Jeg hadde blitt jublende glad om noen hadde fortalt meg det, dersom min kjæreste hadde vært utro. (Dog, du bør kunne "bevise" det, slik at ikke han overtaler henne om at det bare er løgn fra din side.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle virkelig ønske at noen hadde fortalt meg om utroskapen som faktisk skjedde før jeg ble gift. Aner jo ikke om jeg hadde gjennomført bryllupet likevel siden det er mange år siden, men jeg hadde foretrukket å gå inn i (eller avlyse) et ekteskap med åpne øyne og alle kort på bordet. Hvordan jeg ville fått beskjed vet jeg ikke, tror ikke det hadde vært så nøye egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Har sagt ifra nå. Sa ifra på facebook med spill-profilen min som har et falskt navn og ingen bilder/detaljer slik at jeg ikke blir igjenkjent. Hang endel med denne gjengen for 5-6 år siden, så de hadde kjent igjen meg og venninna mi ellers. Får se hva som skjer, for hennes del håper jeg hun dumper ham.

Anonym poster: 28985e5a6e1235bc582d7c59102385d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, om en fullstendig ukjent hadde sendt meg melding på FB om at mannen var utro ville jeg neppe tatt det seriøst.

skal du først si noe syns jeg du bør stå for det OG gjerne kunne bevise det, slike ting slenger man ikke bare ut anonymt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Har sagt ifra nå. Sa ifra på facebook med spill-profilen min som har et falskt navn og ingen bilder/detaljer slik at jeg ikke blir igjenkjent. Hang endel med denne gjengen for 5-6 år siden, så de hadde kjent igjen meg og venninna mi ellers. Får se hva som skjer, for hennes del håper jeg hun dumper ham.

Denne ville jeg ikke tatt seriøst, tviler sterkt på det.

Jeg ville kanskje tenkt at det var verdens verste dårlige spøk, eller en sjalu dame som ville kapre en nysingel mann. Men at jeg hadde blitt litt skeptisk til mannen, det må jeg innrømme. Men ville selvsagt latt tvilen komme til gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun får selvsagt se selv om hun velger å ta det serriøst eller ikke. Det har uansett skjedd. Jeg orker ikke å bruke min egen profil, venninna mi vet ikke at jeg har fortalt det og hadde hun visst det hadde hun garantert sett på det som et svik fra min side og droppet meg som venninne. Og så viktig er det altså ikke for meg at denne personen tror på meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Heier på deg. Jeg hater utroskap og synes han bør få som fortjent.

At partneren har vært utro er jo en så jævlig sak at det hadde kommet på ett ut for meg hvordan jeg hadde fått vite det. Hovedsaken er at sanheten kommer for dagen og at hun har mulighet til å ta konsekvensen av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville verdsatt om noen tok seg bryet å redde mitt skinn fra ein mann som til stadighet grovt bryter tilliten vi liksom skulle hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...