Gå til innhold

Kvinner som lar kroppen forfalle..why?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Herregud, er da minst like mange menn som lar kroppen "forfalle". Det er ikke alle som har behov for å se ut som barbie-dukker hele tiden, og mennene til disse kvinnene elsker dem likevel. Det er heller ikke alle som har tid til å pynte seg hele tiden, faktisk noen som tenker på andre enn seg selv og, særlig de med barn!

Endret av Guadaloupe
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg syns jeg bare ser mer og mer kvinner/damer som har gitt opp fullstendig.

feks nå i sommerhalvåret, nesten alle damer jeg ser som går i sandaler har tjukke, ekle alt for lange tånegler, TØRR hard og sprukken hud. ÆSJ!!

og hva skjer med å ikke barbere leggene før dere tar på dere shorts/skjørt?

så er det dette med å dasse rundt i joggebukse..hva skjer...

er det rart mennene som er sammen med disse damene går lei?

ofte registrerer jeg at de kikker lengselsfullt bort på meg, hihi.

til damer som driter fullstendig i hvordan dere ser ut;hvorfor?

til mennene som er sammen med sånne kvinnemennesker? why bother?

Anonym poster: 7ce5b6b53d4797096bc61fa23071a55d

Hvorfor gidder du å bruke tid og energi på å lure på hvorfor andre ikke gidder? Kan du ikke bare la det passere og leve ditt eget liv?

Jeg får ikke til å shave og stelle leggene og tåneglene mine akkurat nå pga en stor gravid mage i veien. Ikke gidder jeg å bruke en formue på det disse månedene heller. Sparer heller opp til ting jeg syns er viktigere. Som ting til barnet, en fin ferie eller noe annet jeg har ønsket meg lenge.

Anonym poster: d10cdba195484473950944528a20e3fe

• Liker 2
Skrevet

Herregud, er da minst like mange menn som lar kroppen "forfalle".

Men de er jo menn må vite, og kvinnens oppgave i 2012 er jo intet annet å behage mannens blikk... (og selvfølgelig bære frem hans barn, men kun dersom hun makter å forbli like lekkersmekker under og etter svangerskapet).

:ironi:

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det er rart at du, som en så fantastisk attraktiv person, ikke er altfor opptatt med frierne dine til å engasjere deg så voldsomt i andre damers tær :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Til ts;

man gir ikke opp, men for hver måned må man jobbe hardere og hardere etter alder av 25 år !

Kroppen forfaller av seg selv, og det er ikke før man tipper 25 man merker virkelige forandringer som tar dobbel så lang tid å rette på enn før.

Vent å se.

Skrevet

Hvor gammel er du?

Må si det er herlig å ha kommet dit at jeg bryr meg lite om hva andre mener om meg, bryr meg og lite om hvordan andre ser ut. Og jeg har en trygghet og selvtillit på meg selv, som nok er ganske atraktivt, også uten sminke. Og jeg har ikke latt meg selv forfalle, jeg er bare mer avslappet til mitt eget utseende. Jeg ser at jeg er også pen uten sminke, og om jeg har på meg joggebukse en dag hvem bryr seg. Jeg elsker å bruke mine treningstights, det er vel veldig fy, fy i din verden.

Og vet du hvor mange tilbud jeg får av yngre menn med berte kjærster. Det er en del, så da kan du lure på hvilke menn som faktisk er mest utro.

• Liker 3
Skrevet (endret)

For det første: det du mener er "å forfalle" betyr ikke det samme for andre. For det andre: hva vi finner attraktivt er høyst individuelt. For det tredje: min mann elsker meg uansett om jeg bruker joggebukse eller ikke. Jeg har nemlig en mann som er glad i meg for den jeg er, og da blåser jeg i hva du måtte mene. Voks opp, innse at vi har ulike standarder og ulikt syn og smak på hva som er best for oss.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan love dere én ting, og det er at de med de sterkeste fordommene nesten alltid møter seg selv i døra på et eller annet tidspunkt.

Og da blir det en eksistensiell krise av dimensjoner.

• Liker 5
Gjest Jepp123
Skrevet (endret)

Veldig glad det er kaldt i været så jeg kan ha på joggebuksa så andre slipper å se mine ubarberte legger.

Endret av Jepp123
Gjest Gjest
Skrevet

Forfalle? TS vet åpenbart ikke hva "forfalle" betyr. Men det er ikke til å forundres over, dømt etter innlegget hennes!

Hvorfor er det så ufattelig mange overfladiske hønsehjerner som ikke er opptatt annet enn klær og utseende?

Skrevet

I perioder kan jeg være så tom for energi at jeg må velge mellom å dusje og å gå på butikken - klarer ikke begge. Men nå ser jeg jo hvordan jeg ødelegger for andre ved å gjøre det på den måten...

Jeg vil nå uttrykke min dypeste beklagelse til TS og lover at jeg aldri skal utsette henne for mitt forfalne utseende igjen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

typen liker at jeg går i joggebukse. Trenger man være superslank for å være en god mamma? Nei, kanskje de ungene lærer at utseende faktisk ikke er alt. skjønner ikke problemet ditt.... Mennesker kommer i alle fasonger, farger og stiler.

Mannfolk ser på fine damer uansett hvor fin deres egen er, så at de ser på deg trenger ikke bety at de ikke elsker damen sin.

Endret av kattepus89
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan gå ut som et totalt dass (men alltid ren og hygenisk) fordi jeg setter andre ting i livet høyere enn å se perfekt ut til enhver tid.

Finnes viktigere ting jeg bruker tiden på som

-Tilegne med kunnskap

-Jobbe til livets opphold

-Jobbe som frivillig

-Være med folk jeg er glad i

-Drive med hobbyene mine

osv osv.

Om man er så overfladisk at man blir kvalme av andre sine uflidhet så vil jeg si at du har et problem. Vi er ikke født med sminke og designerklær på oss.

Om en mann skulle forlate meg fordi jeg ikke har på meg sminke en dag, og tusler rundt i joggebuksa, så får han bare dra. Da har ikke vi de samme verdiene uansett. For meg er det viktigere hvordan en person ser ut på innsiden enn på utsiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg blir bare litt satt ut. Hvis det er sol og nydelig vær ute er det vel ikke så vanskelig å bare bruke en halvtime til å freshe seg opp litt før man tar på seg sommerkjolen. blir kvalm av å se feite likbleike damer med hår under armene og det som verre er. skjerp dere

Kan du gi meg den halvtimen? Gjerne en time på ettermiddagen for trening også?

(Hilsen mor til fire i 100% jobb og uten vaskehjelp. Går riktignok aldri i joggebukser, men mitt utseende er absolutt nederst på stigen.)

Anonym poster: defc148db83f9cb19b81b6e455a43418

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan du gi meg den halvtimen? Gjerne en time på ettermiddagen for trening også?

(Hilsen mor til fire i 100% jobb og uten vaskehjelp. Går riktignok aldri i joggebukser, men mitt utseende er absolutt nederst på stigen.)

Anonym poster: defc148db83f9cb19b81b6e455a43418

Du har nå tid til KG. :gjeiper:

Jeg har ikke forfallt noe ennå, tar godt vare på meg selv fordi jeg kan og har god tid. Men synet ditt på andre mennesker er kvalmt, ts. Hva gir det deg å være så opphengt i andre menneskers valg? Er det vanskelig å tro at de klarer å være lykkelig med hår på bena?

Anonym poster: c3c00f19dab7821c7cfbf99010a4605e

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor? For at det er stygt å se på? Det vil være subjektivt uansett.

For min egen del? Det har jeg sluttet med for mange år siden. Dau blir jeg åkke som.

Skrevet

Jeg liker damer som er seg selv. At kona ikke barberer leggene hver bidige dag gjør ikke meg noe, ei heller om hun går i joggebukse.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...