AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 jeg syns jeg bare ser mer og mer kvinner/damer som har gitt opp fullstendig. feks nå i sommerhalvåret, nesten alle damer jeg ser som går i sandaler har tjukke, ekle alt for lange tånegler, TØRR hard og sprukken hud. ÆSJ!! og hva skjer med å ikke barbere leggene før dere tar på dere shorts/skjørt? så er det dette med å dasse rundt i joggebukse..hva skjer... er det rart mennene som er sammen med disse damene går lei? ofte registrerer jeg at de kikker lengselsfullt bort på meg, hihi. til damer som driter fullstendig i hvordan dere ser ut;hvorfor? til mennene som er sammen med sånne kvinnemennesker? why bother? Anonym poster: 7ce5b6b53d4797096bc61fa23071a55d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 min kropp, min hud, mitt hår, min joggebukse, mine negler mitt valg. Anonym poster: 33d5857d7ac58a534bdad985274ca73a 11
kakemonsteret Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Tenk så kjedelig du selv hadde vært da, hvis alle andre også hadde vært perfekt!!!!!!!!!! 2
Marsipan Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Høres ut som om det er ensomt der oppe i de perfektes verden Dårlig selvtillit eller noe, siden du legger så godt merke til andre jenters tånegler? For min egen del handler det om at jåleri blir uviktig med tiden. Det er ikke lenger verdens undergang om jeg får ei kvise, eller om neglen knekker. Og det føles utrolig bra!! Jeg bruker for all del tid på utseendet mitt jeg også, og er opptatt av å se bra ut når jeg skal på jobb eller i selskap, f.eks, og også i hverdagen for mannen min. Men jeg får ikke hysterisk anfall om jeg MÅ i butikken og kjøpe brød før ungene skal på skolen, og ikke har rukket å dusje... 7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 blablabla..der var allerede de første KG-surkjerringene i forsvarsposisjon ja. men seriøst, vil høre fra dere menn og kvinner som er kjent med dette teamet. vil gjerne høre hva som er greia TS Anonym poster: adcb24331d6cd80ae137590737c17f01
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #7 Skrevet 20. juli 2012 Marsipan: er enig med deg i at det med kviser og brukne negler ikke er krise. det mente jeg aldri. Men jeg blir bare litt satt ut. Hvis det er sol og nydelig vær ute er det vel ikke så vanskelig å bare bruke en halvtime til å freshe seg opp litt før man tar på seg sommerkjolen. blir kvalm av å se feite likbleike damer med hår under armene og det som verre er. skjerp dere Anonym poster: adcb24331d6cd80ae137590737c17f01
Zinnia Skrevet 20. juli 2012 #8 Skrevet 20. juli 2012 Regner med dette er trolle-tulletråd, men men... Selv om du kanskje er overfladisk og prioriterer utvendig fasade høyt, er det ikke sikkert dette er en viktig verdi i andre sitt liv. Og det er ikke sikkert dine standarder for neglelengde samsvarer med deres... Andre er ikke like opptatt av dette til enhver tid, og de fleste mennesker er faktisk ikke pyntet og perfekt velstelt 24/7, men av og til, når man har lyst og det passer seg slik. Det høres veldig slitsomt og begrensende ut å måtte forholde seg til en slik verden du beskriver, glad jeg slipper det. 6
Gjest Ida Skrevet 20. juli 2012 #9 Skrevet 20. juli 2012 Hva har vel du med hva andre gjør med sine kropper? Og kanskje du innbiller deg at mennene bryr seg om hvem du er og hvordan du ser ut? Har noen av de tatt initiativ til å ha deg som elskerinne kanskje? Og hjelpes hvor mye tid du må ha brukt på å stirre på ben, kanskje du har en fot-fetisj? Og du er vel kanskje bare barnet også? med fake negler, hairextensions, spray hud, eller barbie dop hud? Og kanskje du er helt null i hodet også? Bare sånn inntrykk jeg får av deg siden du er såååå fokusert på utseendet
Gjest "gjest" Skrevet 20. juli 2012 #10 Skrevet 20. juli 2012 Marsipan: er enig med deg i at det med kviser og brukne negler ikke er krise. det mente jeg aldri. Men jeg blir bare litt satt ut. Hvis det er sol og nydelig vær ute er det vel ikke så vanskelig å bare bruke en halvtime til å freshe seg opp litt før man tar på seg sommerkjolen. blir kvalm av å se feite likbleike damer med hår under armene og det som verre er. skjerp dere Anonym poster: adcb24331d6cd80ae137590737c17f01 Verre med stygge feite menn i bar overkropp.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #11 Skrevet 20. juli 2012 Tulletråd? Nei, jeg mener det seriøst. derfor jeg poster som anonym også, fordi jeg snakker rett fra levra her og meningene mine vil sikkkert være støtende for enkelte. glemte forresten å nevne en bestemt "rase": barnevognmafiaen. feite, dvasse mammaer med store barnevogner som tror de har gjort sitt i livet ved å kapre mannen sin og født barnet hans, og driter i at de ser ut som hvalrosser. Otfiten på slike: joggebukse og genser som viser hengebuken Anonym poster: adcb24331d6cd80ae137590737c17f01 4
Zinnia Skrevet 20. juli 2012 #12 Skrevet 20. juli 2012 Tulletråd? Nei, jeg mener det seriøst. derfor jeg poster som anonym også, fordi jeg snakker rett fra levra her og meningene mine vil sikkkert være støtende for enkelte. glemte forresten å nevne en bestemt "rase": barnevognmafiaen. feite, dvasse mammaer med store barnevogner som tror de har gjort sitt i livet ved å kapre mannen sin og født barnet hans, og driter i at de ser ut som hvalrosser. Otfiten på slike: joggebukse og genser som viser hengebuken Anonym poster: adcb24331d6cd80ae137590737c17f01 Om det er seriøst foreslår jeg at du jobber litt med egne holdninger, særlig tanker som kan hjelpe deg med å akseptere at mennesker ser forskjellig ut, uten at det har noe å si for deres verdi som menneske. Og også prøve å bli kjent med nye mennesker og miljøer, kanskje reise litt, slik at du også lærer om forskjellige perspektiver og verdier i livet, det er mulig å gjøre opp sine egne meninger i stedet for å slavisk følge det rådende idealet når det gjelder utseende f.eks. Disse mødrene som går i joggeklær, har det slått deg at det kanskje er praktisk, og at deres hovedoppgave om dagen er å passe på et barn? Forresten ser jeg minst like mange spreke mødre som mindre spreke, de er like forskjellige som alle andre i befolkningen. I går var det til og med en som jogget (!) med barnevognen foran seg i fjellveien! 6
Kanutte Skrevet 20. juli 2012 #13 Skrevet 20. juli 2012 Tulletråd? Nei, jeg mener det seriøst. derfor jeg poster som anonym også, fordi jeg snakker rett fra levra her og meningene mine vil sikkkert være støtende for enkelte. glemte forresten å nevne en bestemt "rase": barnevognmafiaen. feite, dvasse mammaer med store barnevogner som tror de har gjort sitt i livet ved å kapre mannen sin og født barnet hans, og driter i at de ser ut som hvalrosser. Otfiten på slike: joggebukse og genser som viser hengebuken Anonym poster: adcb24331d6cd80ae137590737c17f01 Da jeg fikk førstemann gråt jeg da mamma kom innom en tur og passet gutten slik at jeg kunne få tatt en rask dusj. Etterhvert har jeg blitt noe mer egoistisk. Når det gjelder tid til egenpleie så blir det etter at mine tre gutter har fått "sitt". Det er dog ikke totalt forfall, men hadde du sett meg i går hadde jeg nok kommet inn i kategoriene dine. Da var jeg på handletur kl. 21.15 i joggebukser, fleecejakke og med småfett hår. Vi prioriterte nemlig å ta med gutta på tur i går. Utpå kvelden fant jeg ut at jeg skulle handle noe til en tur vi skal på og heiv meg i bilen. Men jeg skal dusje og shave før jeg går ut i dag, altså. Lover... 3
Kanutte Skrevet 20. juli 2012 #14 Skrevet 20. juli 2012 (endret) P.s.: da jeg traff mannen gikk jeg i svære og ukledelige klær. 17 år senere er jeg mer klesbevisst og mer opptatt av utseende. Allikevel finner jeg på stunt som å gå ut på en dårlig dag... Det er forresten stort sett fordi jeg selv ønsker å se ok ut jeg ordner meg. Tror ikke mannen er så veldig opptatt av hvordan jeg kler meg. Endret 20. juli 2012 av Kanutte 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #15 Skrevet 20. juli 2012 Kanutte: jo det tror jeg faktisk han er. mest sannsynlig kniper han øynene sammen når dere har sex og tenker på andre kvinner for å komme. du skal heller ikke se bort i fra at han har et godt øye til andre kvinner, kanskje er han også utro. men respekt til deg:) Dette er grunnen til at jeg aldri skal ha barn selv TS Anonym poster: adcb24331d6cd80ae137590737c17f01 1
Pysa Skrevet 20. juli 2012 #16 Skrevet 20. juli 2012 Jeg er ikke til pynt. Om jeg skal være fin for kjæresten min, pynter jeg meg for ham. Men ikke for at du skal se på meg på kiwi. 6
Gjest Heksa Skrevet 20. juli 2012 #17 Skrevet 20. juli 2012 TS Du kommer til å måtte tygge i deg dine ord før året er omme.. HAHAHA!
Kanutte Skrevet 20. juli 2012 #18 Skrevet 20. juli 2012 Kanutte: jo det tror jeg faktisk han er. mest sannsynlig kniper han øynene sammen når dere har sex og tenker på andre kvinner for å komme. du skal heller ikke se bort i fra at han har et godt øye til andre kvinner, kanskje er han også utro. men respekt til deg:) Dette er grunnen til at jeg aldri skal ha barn selv TS Anonym poster: adcb24331d6cd80ae137590737c17f01 Altså, vi har forfalt omtrent like mye. Selvfølgelig liker han at jeg tar vare på meg selv (noe jeg også gjør), men at jeg slækker innimellom og ikke tar alt like seriøst hele tiden er også greit. Som regel vil du se meg i pene olabukser og en litt pen topp, skjørt eller kjole. Leggene er stort sett barberte osv. Jeg bruker sminke og en formue hos frisøren. At jeg slækker innimellom tror jeg at har lite betydning. Om han er utro? Tviler, men sikker kan man aldri være.
Zinnia Skrevet 20. juli 2012 #19 Skrevet 20. juli 2012 (endret) Kanutte: jo det tror jeg faktisk han er. mest sannsynlig kniper han øynene sammen når dere har sex og tenker på andre kvinner for å komme. du skal heller ikke se bort i fra at han har et godt øye til andre kvinner, kanskje er han også utro. men respekt til deg:) Dette er grunnen til at jeg aldri skal ha barn selv TS Anonym poster: adcb24331d6cd80ae137590737c17f01 Å, så du er ikke bare eneveldig utseendediktator, men også synsk angående mennesker du ikke vet hvem er! Imponerende! Neida, fra spøk til alvor, kan du forklare litt hvorfor du synes det er vansklig å takle at andre mennesker tenker og oppfører seg forskjellig (fra deg)? Hva er det som gjør at det plager deg? Edit: Glemte to ord. Endret 20. juli 2012 av Zinnia 4
Gjest Uanonymbruker Skrevet 20. juli 2012 #20 Skrevet 20. juli 2012 Jeg er så vill og gæren jeg at jeg faktisk kan gå på butikken i joggebukse og ubarberte legger, kanskje til og med med unappede øyenbryn, kanskje til og med UTEN TRUSE i joggebuksa! Tenk DET liksom, at jeg kan være så spinnvill at jeg driter i om fyren i fruktdisken på butikken mener jeg har forfalt! 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå