Gå til innhold

Kjeder du deg?


Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
:) da kjeder jeg meg igrunnen aldri, jeg liker å gjøre kjedelige ting (som å vaske og sånt, fordi det er koselig etterpå, med ren leilighet, eller rene klær...) så jeg er vel priviligert, tror jeg...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er deilig å kjede seg litt. Da slapper jeg av også gleder jeg meg enda mer over den tida som jeg ikke kjeder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Har som regel ganske mye å gjøre men jeg kjeder meg veldig fort i det meste jeg gjør. Er en veldig rastløs person som ikke klarer å holde på med samme ting i løpet av lang tid. Sikkert derfor jeg driver og flytter rundt om kring i Norge og Europa, men det tar som regel ikke lang tid før jeg kjeder meg dit jeg kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som finner meg på andre siden. Jeg kjeder meg sjelden, det er heller dagen som er for kort.

Jeg tror når man kjeder seg selv om man gjør ting så har det mer med angst til hvordan livet generelt er for en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg tror når man kjeder seg selv om man gjør ting så har det mer med angst til hvordan livet generelt er for en selv.

Angst for hvordan livet er?

Nja, jeg trur ikke jeg lider av angst akkurat, og slett ikke for hvordan livet er.

Jeg bare er likeel i stand til å kjede meg på en kveld, sånn at jeg legger meg en halvtime før normalt, rett og slett fordi jeg på det tidspunktet slett ikke orker å legge sammen klær (det funker egenltig meget godt å bruke klær som ikke er sammenlagt). Jeg HAR altså noe jeg kan gjøre... legge sammen klær... men jeg kjeder meg likevel. Om det er noe jeg har "angst for" så er det antakelig det tilbakevendende problemet med enslige sokker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LoL, jeg havner alltid med sokker for lite også. Men det er fordi jeg alltid får hull på hælen :oops:

Nei, jeg tok vel litt hardt i, men jeg tror jeg mente at noen ganger så føler man at ingenting nytter og alt virker kjedelig, at noen ganger blander man det å kjede seg og det å ha en generell bekymring for hvordan livet utarter seg, at man ikke vet hva man skal gjøre lenger der man før følte seg lettere motivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Men det kan jo også være så enkelt som at man er rastløs og fort synes a4liv i Norge blir kjedelig :-) Sånn er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi burde gjøre noe med utelivet i Norge! Mange steder i europa er bedre enn oss etter min mening. Ivertfall enn Oslo *sutre whine*

Nei, jeg tror å ha mennesker som man trives med rundt seg er en god ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Vi burde gjøre noe med utelivet i Norge! Mange steder i europa er bedre enn oss etter min mening. Ivertfall enn Oslo *sutre whine*

Hmm.. Høres ikke bra ut.. Jeg flytter til Oslo på Lørdag :-? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg aldri! Etter å ha gått hjemme store deler av det siste året (Jeg har ikke barn...), burde jeg kanskje gjøre det, men det gjør jeg altså ikke! Jeg snekrer, maler, graver, leser, sover etc. etc. Lurer egentlig på når jeg fikk tid til å jobbe :o Har alltid en masse prosjekter på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjeder meg endel, er litt rastløs.

Trives i mitt eget selskap, men kan også kjede meg selv om jeg surfer på nettet, leser bøker eller ser på TV.

Og spesielt på kino, da kjeder jeg meg alltid etter en halvtimes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normalt kjeder jeg meg ikke, men kan fort føle meg rastløs etter lange stunder alene. Men de siste ukene har jeg vært sykmeldt med "vondter" som gjør at jeg ikke får gjort stort annet enn å ligge på sofaen og lese, se på tv eller gå en tur. Og da har jeg virkelig kjedet meg innimellom. Det blir for mye tid til å gjøre ingenting, rett og slett. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Om jeg kjeder meg? Jeg satt akkurat og tenkte på at døgnet har alt for få timer!! Hvordan skal jeg få tid til alt? Jeg studerer "bare" fulltid, og holder ikke på med noe annet...men likevel; jeg har jo ikke tid til noe som helst annet. Og herregud så lite som kommer inn i hodet :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjeder meg egentlig ikke så mye, har ikke så mye tid til kunne kjede meg igrunn. Syns bare det er herlig å kunne sette meg ned, med litt musikk, lese en god bok, eller bare ligge å tenke, dagdrømme litt, når jeg får sjansen.

Om jeg kjeder meg, finner jeg da alltids på noe.

Og så er det jo kjekt å kunne surfe innom KG en tur da, og lese litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå kjeder jeg meg, samboer ligger å sover på sofan og sønnen min dro på fjellet i går på vinterferie.. Ingen ting å gjøre..

Men ellers har jeg ikke tid til det. Er jo på en måte litt deilig å kunne kjede seg en gang i blandt også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...