Gå til innhold

Kjeder du deg?


Gjest Pjusk

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er rart når folk sier de kjeder seg eller ikke finner på noe å gjøre.

Jeg kjeder meg aldri!!!! Tiden flyr, døgnet har ikke nok timer! Har alltid noe å drive på med av enten

barn & mann & husvask,

jobb,

TV/radio/aviser/bøker,

venninner,

hobbyer

+++

Jeg trives også godt i eget selskap, og tror kanskje at de som helst vil ha andre rundt seg, kjeder seg lettere enn meg pga. dette.

Jeg kjeder meg selvfølgelig i kø, på enkelte jobbrelaterte møter osv., men ser bort fra slike situasjoner her.

Kjeder du deg ofte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjeder meg sjeldent, men faktisk noen ganger mens jeg gjør ting kjeder jeg meg.. :-? Høres litt rart ut ja, men kan sitte hjemme en kveld hvor alt er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at jeg ønsker meg morsommere underholdning på tv, at det er få få nye innlegg på KG eller at jeg ikke o r k e r å ringe noen fordi jeg er slapp og ja, gidder ingenting... da kan det føles som om jeg kjeder meg.

Men helledussen, skulle hatt mange flere timer i døgnet, jeg - det hadde vært noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg sjeldent, men faktisk noen ganger mens jeg gjør ting kjeder jeg meg..  :-? Høres litt rart ut ja, men kan sitte hjemme en kveld hvor alt er kjedelig.

Det var sånn jeg ville formulere det som jeg ikke helt fikk til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sånn jeg ville formulere det som jeg ikke helt fikk til!

Ja, jeg kan jo synes at ting er kjedelig å gjøre. Rydding og vasking for eksempel.... Men jeg mener mer om man sitter å ser tomt i veggen og kjeeeeeder seg eller går hvileløst fra rom til rom uten å klare å aktivisere seg selv på en eller annen måte. Når jeg var yngre ringte ofte venninner å klaget: "Jeg kjeeeeeder meg sånn!!!" :roll:

Derfor prøver jeg virkelig å lære barna mine hva slags skatter man kan finne i bokhylla: Da kjeder man seg aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trives også godt i eget selskap, og tror kanskje at de som helst vil ha andre rundt seg, kjeder seg lettere enn meg pga. dette.

Jeg kjeder meg selvfølgelig i kø, på enkelte jobbrelaterte møter osv., men ser bort fra slike situasjoner her.

:enig_animasjon:

Jeg trives også godt i eget selskap, og er ikke av typen som stresser for å finne på noe om jeg skulle være alene en kveld eller fire.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg kjeder meg heller aldri (selv om visse ting jeg gjør er kjedelige i seg selv). Innimellom gleder jeg meg til jeg blir pensjonist, jeg har aldri problemer med å finne på noe å gjøre (Liker forøvrig kjempegodt å gjøre "ikke noe", bare sitte og tenke med meg selv)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Ja, det hender jeg kjeder meg. Og det er bare fint, for da vet jeg å sette enda større pris på de stundene jeg har hvor jeg ikke kjeder meg. :tommelsmil:

Tror de ikke-kjedelige stundene hadde vært mye kjedeligere hadde det ikke vært for at vi hadde kjedet oss i andre situasjoner. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg faktisk når jeg gjør husarbeid, fordi det er det verste jeg vet, men så må jeg jo likevel,, huff,,

Ellers så er jo livet greit, har mann og 3 store barn, (som ikke hjelper mye til hjemme, enda mor maser og maser), og ei lita jente.

Pluss ei skjønn Pus som bare nyter livet,, hmm, tror jeg vil bli katt i mitt neste liv,, yess.

Klemz fra ho Helena. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kjeder meg sjelden, det er alltid noe å gjøre selv når det "ikke er noe å gjøre", f.eks. surfe litt, spille PC/X-box-spill, leke med katta, bake en kake, tørke støv eller annet rengjøring som vanligvis ikke blir gjort, ringe en venninne, lese en bok, kryssord, se på TV, gå en tur osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Tidligere i uka gikk jeg og la meg klokka kvart over ni, fordi jeg kjedet meg.

Visst har jeg mange ting jeg kunne gjort. leiligehta er såpass rotete at jeg kunne ryddet kontinuerlig i 3 døgn, men det hadde jeg liksom ikke så lyst til...

Også kjeder jeg meg NÅ! Men det har jeg tenkt å gjøre noe med: Musikk med fart på, timer på mobilen (jepp, flybaby jeg (se tråder om flylady om du ikke skjønner)) og et kvarters innsats på kjøkkenet, litt hvile, og hvem vet, kanskje 15 minutter på badet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg begynte å tenke på det så kjeder jeg meg faktisk også akkurat i dette øyeblikket.. Gidder ikke å gjøre noe med det.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Akkurat nå kjeder jeg meg ikke så veldig. Har det ikke travelt eller morsomt, men kjeder meg heller ikke. Men uansett, jeg skal krabbe til sengs snart, og når jeg sover kjeder jeg meg jo ikke ;)

Trur det er viktig å kunne kjede seg litt innimellom, så verdsetter vi de andre periodene mer, samt blir flinkere til å finne på ting vi kan gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trur det er viktig å kunne kjede seg litt innimellom, så verdsetter vi de andre periodene mer, samt blir flinkere til å finne på ting vi kan gjøre :)

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg har det så travelt i hverdagen, at jeg faktisk liker å "kjede" meg litt. Men det er kanskje ikke å kjede seg? Men god bok, og kaffi uten noen tanker i hodet, er utrolig deilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det så travelt i hverdagen' date=' at jeg faktisk liker å "kjede" meg litt. Men det er kanskje ikke å kjede seg? Men god bok, og kaffi uten noen tanker i hodet, er utrolig deilig...[/quote']

Nei, det er ikke å kjede seg. Det er bare DIGG!!! (- bortsett fra kaffen)

Jeg mener mer når man vandrer rundt i leiligheten/huset frustrert over at man ikke finner noe man kan fylle tiden med. Jeg tenker heller ikke på f.eks. at det er kjedelig å gjøre rent - for det må jo bare gjøres selve om selve utførelsen ikke er megakul! Da har man iallefall funnet noe som får tiden til å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...