AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Del Skrevet 19. juli 2012 Hei Eg har fått veldig god kontakt med ei jente på min alder. Vi har bare kjent kvarandre i ca 2 mnd. Vi har snakka masse sammen på meldinger og irl. Eg har begynt å få føleser for ho, men ho seier at ho ikkje har føleser for meg. Eg har vert masse med ho på fritida og eg har sove hoss ho og ho har sove hoss meg. Eg har sagt til ho at eg liker ho, men ho seier tilbake at ho liker meg som venn og det aldri kommer til å bli noke mellom oss Rett før ho møtte meg så hadde ho netopp komt ut av eit langt forhold, så eg må kansje gi ho litt tid ? Når vi henger med kvarandre føler eg at ho flørter ganske masse og eg flørter tilbake. Ho elsker og gjøre meg sjalu og sitter å tekster med dude som har dame, noke som irriterer meg ganske masse. Eg har sagt det til ho og ho seier at det er bare en kødd fordi ho elsker og kødde det gjør han og. Så folkens eg lurer på om eg skal gi ho litt tid og prøve igjen seinare og prøve og gi slipp på følelsane mine sjøl om det er ikkje så lett... eller om eg skal bare i faen og bare vere venn med ho ?? Takker på forhand! Anonym poster: cf92580d8c75f64560c3544e68695b81 Anonym poster: d95379157dbabc018228df06ec6d53c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratsom Skrevet 20. juli 2012 #2 Del Skrevet 20. juli 2012 finn deg en ny jente, ta igjen med samme mynt. Om hun har noen følelser for deg, så vil disse komme frem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #3 Del Skrevet 20. juli 2012 finn deg en ny jente, ta igjen med samme mynt. Om hun har noen følelser for deg, så vil disse komme frem da Så du mener at han skal være drittsekk mot en annen jente for å gjøre denne jenta sjalu? Anonym poster: 7024de7436db624d69d88af16d848ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 20. juli 2012 #4 Del Skrevet 20. juli 2012 Hallo, hun synes det er gøy å flørte med gutter som har dame...bare for kødd!!! Og så flørter hun og prøver å få deg sjalu. Høres ikke ut som noe dame å samle på, virker rett og slett som hun mangler respekt for både deg og andre. Gå videre, ta en gråtekur og finn ei skikkelig dame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pratsom Skrevet 20. juli 2012 #5 Del Skrevet 20. juli 2012 Så du mener at han skal være drittsekk mot en annen jente for å gjøre denne jenta sjalu? Anonym poster: 7024de7436db624d69d88af16d848ea5 Jepp! uten tvil! hun har jo tydelig sakt til TS at det aldri blir de to, og hun flørter med andre, har hun rett til å bli såret i det hele tatt? her er det jo to eventuelle utfall, TS finner seg en ny jente og lever lykkelig resten av sitt liv.... eller TS finner ny jente, hun blir sjalu og vil ha ham alikevel...vinn vinn situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente Skrevet 20. juli 2012 #6 Del Skrevet 20. juli 2012 Hei Eg har fått veldig god kontakt med ei jente på min alder. Vi har bare kjent kvarandre i ca 2 mnd. Vi har snakka masse sammen på meldinger og irl. Eg har begynt å få føleser for ho, men ho seier at ho ikkje har føleser for meg. Eg har vert masse med ho på fritida og eg har sove hoss ho og ho har sove hoss meg. Eg har sagt til ho at eg liker ho, men ho seier tilbake at ho liker meg som venn og det aldri kommer til å bli noke mellom oss Rett før ho møtte meg så hadde ho netopp komt ut av eit langt forhold, så eg må kansje gi ho litt tid ? Når vi henger med kvarandre føler eg at ho flørter ganske masse og eg flørter tilbake. Ho elsker og gjøre meg sjalu og sitter å tekster med dude som har dame, noke som irriterer meg ganske masse. Eg har sagt det til ho og ho seier at det er bare en kødd fordi ho elsker og kødde det gjør han og. Så folkens eg lurer på om eg skal gi ho litt tid og prøve igjen seinare og prøve og gi slipp på følelsane mine sjøl om det er ikkje så lett... eller om eg skal bare i faen og bare vere venn med ho ?? Takker på forhand! Anonym poster: cf92580d8c75f64560c3544e68695b81 Anonym poster: d95379157dbabc018228df06ec6d53c0 Synes du skal holde avstand til henne, for hvis du er venn med henne, vil du få det vondt siden du har sterkere følelser. Du må beskytte deg selv. Hun synes sikkert det er godt med oppmerksomhet fra deg nå, etter et nylig brudd er de fleste skjøre og mulig hun vil kunne like deg etterhvert, men hun er ikke klar nå, og hvis det da skal være et håp for dere evt senere, er det best at du ikke har sånn kontakt. Hun har vært ærlig med deg, du kommer bare til å bli såret. Hvis jeg hadde nylig vært i et forhold , og en ny gutt hadde vist at han hadde likt meg mer enn venn, og jeg hadde sagt at det kun var vennskap fra min side, hadde jeg ikke pluteslig blitt forelska etterpå. Men hvis han da hadde sagt at han klarer ikke ha kontakt med meg fremover fordi han har sterkere følelser for meg, ville jeg tenkt : wow, han er kul, han respekterer følelsene sine. Og kanskje jeg ville tenkt mer på han etterhvert når vi ikke hadde kontakt mer. Jeg vet jo ikke om hun gjør det med deg, men det er større sannsynlighet at hun tenker mer på deg om du tar avstand, enn om du fortsetter å være venn med henne, noe som og innebærer stor sannsynlighet for å bli såra. Ta avstand, beskytt deg selv og dine følelser er mitt råd. De fleste ser og bedre hva de har, når de ikke har det lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 20. juli 2012 #7 Del Skrevet 20. juli 2012 Hun leker med deg og utnytter deg på det groveste. Ignorer dama på alle mulige måter for evig og alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #8 Del Skrevet 20. juli 2012 Jepp! uten tvil! hun har jo tydelig sakt til TS at det aldri blir de to, og hun flørter med andre, har hun rett til å bli såret i det hele tatt? her er det jo to eventuelle utfall, TS finner seg en ny jente og lever lykkelig resten av sitt liv.... eller TS finner ny jente, hun blir sjalu og vil ha ham alikevel...vinn vinn situasjon Problemet er at han sårer en annen jente. Anonym poster: 7024de7436db624d69d88af16d848ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 20. juli 2012 #9 Del Skrevet 20. juli 2012 Avis hun og finn på noe annet i steden for. Hun vet hva du føler, men hun trakker på følelsene dine alikavel. Du vil ikke være sammen med en slik jente. Finnes flere fisk i havet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enceladus Skrevet 20. juli 2012 #10 Del Skrevet 20. juli 2012 Du er in the friend zone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Franzen Skrevet 20. juli 2012 #11 Del Skrevet 20. juli 2012 Problemet er at han sårer en annen jente. Anonym poster: 7024de7436db624d69d88af16d848ea5 Han sårer jo ikke jenta ved å finne seg en annen, ettersom hun ikke er interessert i han. Dersom hun nå skulle bli såret og finne ut at hun liker ts likevel er det jo hennes eget problem, hun sa jo opprinnelig at hun ikke likte han. Han kan jo ikke akkurat vente i evigheter på et bitteliten kanskje ikke eksisterende håp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 20. juli 2012 #12 Del Skrevet 20. juli 2012 Ignorer henne og finn ei som vil ha deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå