Aelwyn Skrevet 13. februar 2004 #1 Del Skrevet 13. februar 2004 :-? Fikk sjokk når jeg snakket med ei venninne av meg... De gifta seg i fjor og for ei kake til 80, så måtte de betale 2100... I og forsåvidt greit med den prisen, men Halvorsen der jeg tenkte å bestille fra så tar de 3800 pluss leie for stativet på 700... (Den andre plassen var det gratis..) Jeg fikk sjokk! Vi skal riktignok ikke ha så stor kake, men uææ... Det er tydelig at jeg skal undersøke prisene ja. (Vet enkelte neppe ville sagt no på hverken den ene eller andre prisen, men 1000,- i forskjell?+ leie for stativet?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 13. februar 2004 #2 Del Skrevet 13. februar 2004 Vi betalte 2800,- for 5 etg på Favorit Konditori + 1000,- i depositum for stativet, som vi da fikk igjen når vi leverte det. Det varierer nok veldig i pris, så det er nok greit å ringe litt rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 13. februar 2004 #3 Del Skrevet 13. februar 2004 Prisene kan variere utrolig mye. De prisene vi sjekket varierte fra 900 kr til nesten 1700 kr. Da var kaken så og si ganske lik og det var like mange stykker. Vi endte opp med den billigste, da disse garanterte at de brukte ekte kremfløte. Det er det visst ikke så mange bakerier som gjør lenger. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå