Gå til innhold

Forlohold med forlovet mann

Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

Noen son har erfaring med dette?

Jeg har alltid vært i mot utroskap og synes det bare er veldig feigt! Men meninger og tanker går i spinn når man selv klarer å innlede ett forhold til en forlovet mann...

Å nå veit jeg ikke hva jeg skal tro, tenke eller gjøre lenger! Det er forferdelig å si deg men jeg vil på en måte fortsette " forholdet" men på samme måte veit jeg at det er helt feil av meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Jeg har ikke personlig erfaring med dette, men ja, det er feil og jeg syns absolutt skal avslutte forholdet. Det finnes mange bra menn der ute som er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

Hvorfor vil du være nummer to? Hvorfor vil du være med en som er forlovet med en annen, en mann du neppe vil ha en fremtid sammen med?

Vil du ikke heller ha en som synes du er god nok til å være noe mer en bare et enkelt knull?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært i mot utroskap og synes det bare er veldig feigt! Men meninger og tanker går i spinn når man selv klarer å innlede ett forhold til en forlovet mann...

Å nå veit jeg ikke hva jeg skal tro, tenke eller gjøre lenger! Det er forferdelig å si deg men jeg vil på en måte fortsette " forholdet" men på samme måte veit jeg at det er helt feil av meg!!

Æsj. Kunne aldri delt på en partner :S

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør avslutte det... Slike forhold fører aldri noe bra med seg. Hverken for deg, mannen eller den stakkars forloveden som sitter der og ikke vet noenting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Hvorfor vil du seg selv så vondt? hvorfor tar du til takke med å være nr 2?Og hvordan klarer du tanken på at han driver å puler på ei anna dame? (For det gjør han garantert,selv om han kanskje påstår at han ikke gjør det!)

Finn fram selvrespekten din og dump han! Finnes nok av flotte,snille og kjekke single menn :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil du seg selv så vondt? hvorfor tar du til takke med å være nr 2?Og hvordan klarer du tanken på at han driver å puler på ei anna dame? (For det gjør han garantert,selv om han kanskje påstår at han ikke gjør det!)

Finn fram selvrespekten din og dump han! Finnes nok av flotte,snille og kjekke single menn :)

Neppe. Hadde de vært så flotte som du sier hadde de ikke vært single. Er det ikke slik mange kvinner tenker, at hvis en mann er singel så er det noe galt med ham siden ingen tydeligvis vil ha ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Neppe. Hadde de vært så flotte som du sier hadde de ikke vært single. Er det ikke slik mange kvinner tenker, at hvis en mann er singel så er det noe galt med ham siden ingen tydeligvis vil ha ham?

De fleste menn(og kvinner) er jo single en eller flere ganger i livet,så det må jo bety det er noe galt med oss alle sammen da? Jeg går hvertfall utelukkende etter menn som ikke er opptatt :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn(og kvinner) er jo single en eller flere ganger i livet,så det må jo bety det er noe galt med oss alle sammen da? Jeg går hvertfall utelukkende etter menn som ikke er opptatt :)

Nei, ikke nødvendigvis, for menn betyr en singel kvinne bare at hun ikke opptatt med en annen, men for en del kvinner er en singel mann en paria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg vekk fortere en f........Har vært der du er så jeg snakker dessverre av erfaring.

For ditt eget beste kom deg vekk før du virkelig vikler deg inn i noe du ikke klarer å komme deg ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Nei, ikke nødvendigvis, for menn betyr en singel kvinne bare at hun ikke opptatt med en annen, men for en del kvinner er en singel mann en paria.

Selvfølgelig er det kvinner som tenker slik,men jeg kan jo bare snakke for meg selv.Og jeg forstår ærlig talt ikke kvinner som nesten konskvent legger seg etter opptatte menn.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal avslutte det.

Hvorfor være nr 2. Helt enig.

Synes han ikke er noen bra mann og det ender jo bare med at noen blir såret.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel .. det riktige er å selvsagt la det hele være..

Likevel .. å gjøre det riktige er nødvendigvis ikke alltid like enkelt. Spenningen og lystene har sin egen sterke stemme gitt.

Uansett.. dette vil på ene eller andre måten få sin naturlige avslutning om man fortsetter. Hvordan det avsluttes og hvor lang tid det vil ta er jo relativt.

Det kan være fordi dere blir oppdaget, du går lei, han går lei .. det kommer følelser inn i bilde, du ønsker noe mer, han ønsker ikke noe mer osv.

Om du føler pr i dag at du ikke klarer å stoppe så fortsetter du til du føler deg klar for å gi deg.. vær obs på egne følelser. Bobler det over, vel da starter naturlig nok problemer også..

Anonym poster: 11cd42758d6cf5a43ed2a38e8b706c02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du tenker som så....hvorfor er han forlovet enda? Han ar jo truffet deg, så hvorfor har han ikke nok?

Er du intr. å dele DIN kjære med en annen?

Tenk på, når han går fra deg, så går han til sin forlovede for å ha sex.....såkommer han til deg i morgen.

Anonym poster: 6aed6f1e3c37392427e4ba622bdf53c3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Han er forlovet, så da planlegger kanskje han og forloveden bryllup? Og dette synes du er helt ok å holde på med? For ikke å snakke om hvor nedrig denne mannen er. Vil du virkelig være med en mann som har så lite integritet og respekt for partneren sin?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan kanskje ha et snev av forståelse for en mann som er utro etter et langt, halvdødt ekteskap, som sliter med å forlate tre barn, hus og en psykisk syk kone uten inntekt. For å ta et eksempel.

Men hvorfor man planlegger å gifte seg og samtidig roter med en annen går litt over forstand, rett og slett. Han er jo fremdeles i en relativt fri posisjon, å bryte en forlovelse er mye enklere enn en skilsmisse. Eventuelt omvendt: hvis han roter med andre allerede FØR bryllupet er inngått, hva sier det da om karen at han fremdeles planlegger bryllup??

Nei, jeg signerer resten av gjengen her: Denne fyren bør du ikke ha lyst på. Finn selvrespekten din og dump ham, eller i det minste: tving ham til å gjøre det klart hva han har tenkt å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...