Gå til innhold

Endelig ferie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt på 4 uker ferie, som jeg har gledet meg LENGE til! Problemet er nå at jeg egentlig ikke har noe å gjøre på utenom jobben. Er vant til å være på kontoret stort sett hele dagen, så livet "utenfor" har vært ganske fjernt.

Om to uker har samboer også ferie, da har vi en del planer men frem til det har jeg ikke så mye å ta meg til...

Noen tips? :)

Anonym poster: 8df769b201c17f0eebf7dbe6886c3df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer litt an på hvor du bor, men et tips er å være "turist i egen by". Dvs. dra på lokale museum og severdigheter. Omvisning på Hadeland Glassverk? Tur i tårnet i Nidarosdomen? Båttur til Munkholmen?

Ellers kan du bruke tid ute i marka. Ta med deg noe ekstra godt å spise og kaffe på termos og ta deg en gåtur alene, med bikkja eller en venn?

Gjøre unna småting man ikke gidder i hverdagen, som er veldig tilfredsstillende å ha gjort. Som å rydde i garasjen, vaske toppen av kjøkkenskapene, organisere fotoalbum, sortere klær og gi bort til fretex...

Bake masse? Invitere folk på ferske boller og putte resten i frysern. Veldig kjekt å ha noe å ta fram hvis du får besøk senere. Ti minutter i ovnen på 50 grader, så har du bakverk som smaker helt ferskt når du trenger det ;)

Se filmer/serier, lese bok, spille dataspill? Har spilt Sim city 4 ganske mye i ferien, veldig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...