Gå til innhold

Tre barn?

Bergenspike

Skal jeg satse på ett barn til?  

1. 1. Skal jeg satse på ett barn til?

• Ja
      11
    • Nei
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

er det ikke fint å være over "småbarnsstadiet"?

snart skal den minste begynne på skolen

dere kan gjøre "voksnere" aktiviteter som en familie

det er enklere å reise med bare to barn og med barn som ikke har for stor avstand (9 års avstand mellom yngste og eldste vil medføre stort sprik i aktivitetsønsker), det er billigere med fly og enklere å holde rede på den når det er kun et barn pr voksen osv.

det er enklere å involverer seg i aktivitetene osv til de barna du har om du ikke får en "attpåklatt"

du kan nå bruke mer tid på karriære og fritidsaktiviteter igjen.. som du vil ønske deg å ha når barna etterhvert "forlater redet"

en gang må du slutte å lage nye små.. hvorfor ikke nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig for andre å svare på!

Jeg har to gutter på fire og seks, og ønsker meg egentlig ett barn til om et år eller to. Så på de nydeligste babyklær i går og fikk helt abstinenser!

Samtidig synes jeg det er deilig at barna nå er blitt så store, slik at de er mer selvstendige.... Vanskelig valg!

Jeg er selv en av tre søsken og synes det er flott å ha mer en en søster/bror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er noe bare dere to kan ta stilling til. :-)

Vi har tre barn, men de er tette. Nå er det deiligt når minsten begynner å bli mer selvhjelpen. Han blir tre i mai. :sjarmor: Nå kunne vi fått en til, da sistemann var en tvilling. Mistet den i uke 10.

Det er ikke lett, for det blir litt aldersforskjell. Har en plass og økonomi, ville jeg hatt to tette tilslutt. :) Vi hadde ikke plass, så vi måtte ha bygget ut, noe vi snart skal gjøre. De to eldste deler rom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Jeg har en gutt på 7 år og en baby på 3 mnd.

Nå ble det dessverre lang avstand mellom nummer en og to.

Vi ønsker oss en til - helst raskt slik at det ikke blir så stor forskjell denne gangen...

Jeg har alltid sagt 3 barn.

Hvor mange dere vil ha - bestemmer jo kun du mannen - og jeg kan kun snakke ut fra eget ståsted. Da blir svaret ja... :wink:

Lykke til med avgjørelsen.

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha 5 jeg, er jeg så heldig å få så mange hehe. neida, men jeg og mannen min er blitt enige om 3 og sannsynligvis 4, vi har nemlig veldig små familier begge to, og vil ha STOOR familie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...