Bergenspike Skrevet 13. februar 2004 #1 Del Skrevet 13. februar 2004 Hvor mange barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #2 Del Skrevet 13. februar 2004 det er det vel ingen andre enn du og din mann som kan vurdere.. men jeg ville stoppet på to.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. februar 2004 #3 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg ønsker meg tre barn, men sambo vil bare ha to så da lever jeg ut mitt ønske gjennon deg. Sats på ett til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #4 Del Skrevet 13. februar 2004 er det ikke fint å være over "småbarnsstadiet"? snart skal den minste begynne på skolen dere kan gjøre "voksnere" aktiviteter som en familie det er enklere å reise med bare to barn og med barn som ikke har for stor avstand (9 års avstand mellom yngste og eldste vil medføre stort sprik i aktivitetsønsker), det er billigere med fly og enklere å holde rede på den når det er kun et barn pr voksen osv. det er enklere å involverer seg i aktivitetene osv til de barna du har om du ikke får en "attpåklatt" du kan nå bruke mer tid på karriære og fritidsaktiviteter igjen.. som du vil ønske deg å ha når barna etterhvert "forlater redet" en gang må du slutte å lage nye små.. hvorfor ikke nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 13. februar 2004 #5 Del Skrevet 13. februar 2004 Umulig for andre å svare på! Jeg har to gutter på fire og seks, og ønsker meg egentlig ett barn til om et år eller to. Så på de nydeligste babyklær i går og fikk helt abstinenser! Samtidig synes jeg det er deilig at barna nå er blitt så store, slik at de er mer selvstendige.... Vanskelig valg! Jeg er selv en av tre søsken og synes det er flott å ha mer en en søster/bror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 13. februar 2004 #6 Del Skrevet 13. februar 2004 Har du lyst på et barn eller en bebiss? For meg ble svaret "bebiss" så derfor har jeg bare to..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 14. februar 2004 #7 Del Skrevet 14. februar 2004 Dette er noe bare dere to kan ta stilling til. :-) Vi har tre barn, men de er tette. Nå er det deiligt når minsten begynner å bli mer selvhjelpen. Han blir tre i mai. Nå kunne vi fått en til, da sistemann var en tvilling. Mistet den i uke 10. Det er ikke lett, for det blir litt aldersforskjell. Har en plass og økonomi, ville jeg hatt to tette tilslutt. Vi hadde ikke plass, så vi måtte ha bygget ut, noe vi snart skal gjøre. De to eldste deler rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. februar 2004 #8 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har en gutt på 7 år og en baby på 3 mnd. Nå ble det dessverre lang avstand mellom nummer en og to. Vi ønsker oss en til - helst raskt slik at det ikke blir så stor forskjell denne gangen... Jeg har alltid sagt 3 barn. Hvor mange dere vil ha - bestemmer jo kun du mannen - og jeg kan kun snakke ut fra eget ståsted. Da blir svaret ja... Lykke til med avgjørelsen. Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 14. februar 2004 #9 Del Skrevet 14. februar 2004 jeg skal ha 5 jeg, er jeg så heldig å få så mange hehe. neida, men jeg og mannen min er blitt enige om 3 og sannsynligvis 4, vi har nemlig veldig små familier begge to, og vil ha STOOR familie:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå