AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #41 Del Skrevet 21. juli 2012 Alt av loppefunn, innkjøp fra Ikea, overmadrass. Anonym poster: d293d76ef8cd8eed1556a8642ad51d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juli 2012 #42 Del Skrevet 21. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #43 Del Skrevet 21. juli 2012 Et hamster i et stort rosa PrinsesseBUR. Aldri fått så mange blikk før haha Anonym poster: 4d7db4a503957453a960022f0dd73e77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. juli 2012 #44 Del Skrevet 21. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2012 #45 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg tar sjelden buss, så jeg har ikke hatt med meg noen rare ting. Men det har til gjengjeld min mor. Hun bor 2-3 timers kjøretur unna stedet der hun vokste opp og er ganske ofte på besøk der. Huset som besteforeldrene mine eide er fortsatt i familien og brukes som feriested. Vel, for et års tid siden skulle hun dit igjen. Hun og ene søsteren skulle stelle på graven til sine foreldre. I samme slengen skulle de få plassert et kors på graven til en gammel dame som bodde hos dem da de var barn. Korset hadde de bestilt hos et begravelsesbyrå der min mor bor, så enden på visa ble at hun måtte ta med seg korset på bussen (pent emballert i en søppelsekk). I etterkant sa hun at hun var rimelig nervøs for at den spisse enden av korset skulle stikke hull i sekken så medpassasjerene fikk se hva hun drasset rundt på. Anonym poster: 12128105f1d24acb36e509cbddad8dc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #46 Del Skrevet 22. juli 2012 Hvorfor heter ikke denne tråden "Rareste du har hatt med deg på kollektivtrafikk?" egentlig? Har nemlig en god historie fra et fly. Det omhandler egentlig min far da, ikke meg. Dette var nemlig før min tid. Jo, Papsen hadde vært på ferie i Spania og kjøpt seg en suvenir som han var smart nok til å ta med seg i kabinen; en katana. Pappa fortalte han aldri hadde følt seg så ned-stirra i hele sitt liv Ts her. Selvfølgelig kunne den omhandlet all kolektivtrafikk. Kom bare ikke på det, da jeg tar mest buss. studerer ofte folk på bussen, og tenker på alle gangene jeg selv har dradd på ting. Den gang jeg var uten bil, og taxi var utelukket. til byen tar jeg buss ennå, siden det er enklest. Sist hadde jeg med en ljå. Anonym poster: 836635e8895397c9e40e75c019ebe62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 22. juli 2012 #47 Del Skrevet 22. juli 2012 Ilder i bur. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 22. juli 2012 #48 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) To store skittentøyskurver i metall som ikke fikk plass oppi hverandre står vel høyt på listen, veldig beleilig midt i rushtiden.. En litt mindre ting som ingen andre la merke til er kuleisen jeg kjøpte meg, fant ut at busen gikk før jeg trodde, og puttet hele isen ned i veska. Edit: Kanskje greit å nevne at det ikke egentlig var for å få med seg isen, men mer en slags refleks, så når det gikk opp for meg at jeg faktisk hadde kuleis i veska så følte jeg meg veldig dum. Endret 22. juli 2012 av Ananas. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. juli 2012 #49 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) --- til byen tar jeg buss ennå, siden det er enklest. Sist hadde jeg med en ljå. Anonym poster: 836635e8895397c9e40e75c019ebe62c Endret 22. juli 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 22. juli 2012 #50 Del Skrevet 22. juli 2012 Har hatt med full oppakning til fjelltur, med ski og telt og det hele, i ført fjellsko, anorakk osv ikke så rart i grunn, men dette var da på t-banen i Oslo kl 0730 en morgen, så følte meg en smule malplassert blandt alle som skulle på jobb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gwen Skrevet 22. juli 2012 #51 Del Skrevet 22. juli 2012 Har måttet bære en svær boomblaster med på bussen noen ganger for å holde dansekurs. Har en morsom historie om noen jeg så, da: Jeg og eks-kjæresten var i Bergen og tok bybanen til der vi skulle sove om natta. Jeg kjedet meg og kikket utav vinduet, og der så jeg 2 thailandske jenter gå utav toget bærende på en madrass, jeg og kjæresten spøkte og lo om at de tok arbeidet med seg hvor enn de gikk og så videre, fikk rare blikk der jeg lo så jeg nesten gråt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2012 #52 Del Skrevet 22. juli 2012 tok bussen engang med søs. så kom det på en ung mann i dress og stresskoffert. En mann i koffert? Liten mann, eller stor koffert? Anonym poster: 415fc70a7aa3d56beb5ec30dfdc9bc8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conuren Skrevet 22. juli 2012 #53 Del Skrevet 22. juli 2012 Det rareste jeg kommer på nå må være en amazonpapegøye. Vi hadde akkurat vært hos veterinæren. Han får helt panikk hver gang vi er der så jeg hadde ikke hjerte til å putte han nedi vesken igjen. Så jeg tok buss bærende på en papegøye, akkurat på samme måte som når man bærer en baby. I tillegg så synes fuglen at det er veldig gøy å få være med på tur så han pratet i et sett. "hallo, går det bra" og litt plystring. Tror aldri jeg har fått så mye oppmerksomhet før. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyd Skrevet 22. juli 2012 #54 Del Skrevet 22. juli 2012 Støvsuger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RamaLama Skrevet 23. juli 2012 #55 Del Skrevet 23. juli 2012 Det rareste jeg kommer på nå må være en amazonpapegøye. Vi hadde akkurat vært hos veterinæren. Han får helt panikk hver gang vi er der så jeg hadde ikke hjerte til å putte han nedi vesken igjen. Så jeg tok buss bærende på en papegøye, akkurat på samme måte som når man bærer en baby. I tillegg så synes fuglen at det er veldig gøy å få være med på tur så han pratet i et sett. "hallo, går det bra" og litt plystring. Tror aldri jeg har fått så mye oppmerksomhet før. Du må begynne å ta mer buss med han, hadde vært tøft å treffe på! Har tatt med meg ei 1.20 seng fra ikea, det er vel det største Møtte på en her en dag som hadde med TO katter i hvert sitt bur, mat til begge, klorestativ, bæsjekasse, og masse bager. Han gikk av og på 4 ganger og tok opp 6 seter. Flaks at det ikke var rushtid:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 23. juli 2012 #56 Del Skrevet 23. juli 2012 Søpla. En morgen jeg gikk hjemmefra tok jeg med meg to poser søppel jeg skulle kaste i dunken på vei til busstoppet. Glemte det. Tok de med på bussen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 23. juli 2012 #57 Del Skrevet 23. juli 2012 Søpla. En morgen jeg gikk hjemmefra tok jeg med meg to poser søppel jeg skulle kaste i dunken på vei til busstoppet. Glemte det. Tok de med på bussen. Hahaha Jeg tar heldigvis ikke buss om morgenen, for jeg har også endt opp med å bære søppelposen langt forbi søppelkassen. Har ikke hatt med noe rart på bussen jeg. En svær palmelignende plante er det eneste jeg kommer på som var litt teit, for jeg måtte sitte med den mellom beina og med alle bladene i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 23. juli 2012 #58 Del Skrevet 23. juli 2012 Hadde knytt posene igjen også, så det var liksom ikke tvil om at dette var søppel. HÅper det ikke stinket. :-D hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banan Skrevet 23. juli 2012 #59 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg hadde for noen år siden med meg et lykkehjul på bussen. Ja, en slik stor runding med forskjellige farger rundt som skal snurres på, og med store tre bein under. Prøvde å bære det inn på bussen for å plassere det ved siden av meg, men da fikk jeg streng beskjed om at det måtte legges i luken under bussen. Fikk mange rare blikk. "Hva skal hun med der der liksom?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 23. juli 2012 #60 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg tar ikke buss med mindre jeg virkeligmå, men noen ganger kniper det. Har i likhet med en over har hatt med papegøyen på buss; men min var særdeles lite fornøyd med turen, og hylte hele veien. Og papegøyer kan hyle høyt! ;-) Har også hatt med pus i bur på buss ( han blir fryktelig bilsyk og magen slår seg da helt vrang. Ble en "livlig" odør som sakte spredte sg i bussen.Måtte flere ganger inn i buret skifte under stakkars pus, som i tillegg var groggy etter bedøvelse. Merkeligste må vel være den gangen jeg flydde hjem fra England med en stor prismelysekrone på fanget. Hverken flyvertinner eller medpassasjerer var veldig begeistret for den. Ikke særlig godt mottatt på en stappfull flybuss hjemme heller ; klirr-klirr-klirr hele veien....hehe.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå