Gå til innhold

Rareste du har hatt med deg på buss?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen min hadde med en diger isoporeske full av poser med akvariefisk og planter på bussen fra Gøteborg. Vi måtte legge den i setene bak oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde med meg et diiigert fuglebur på 12 trikken fra Majorstua i 16tiden... Kom meg såvidt gjennom dørene, måtte tuppe det i rare vinkler for å komme inn :P

Det var flaut, og korttenkt av meg (flaut fordi det var uintelligent av meg og egoistisk, ikke fordi det så dum ut)<br /><br /> Anonym poster: f02f4e46adbd802e8e1d5d4c1b56f890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt mulig dette er en vandrerhistorie, men en kamerat jeg hadde fortalte at han en gang hadde hatt med et glass vann på innerlomma da han gikk på bussen. Noen holdeplasser nedenfor gikk kameraten hans på og de to passet på å ikke fremstå som om de kjente hverandre. Enda et stykke ut i turen gikk kameraten hans bort og spurte:

- Unnskyld, De har ikke et glass vann?

Hvorpå kameraten min tok frem vannglasset fra innerlommen og svarte.

- Joda, selvfølgelig.

De fikk noen merkelige blikk da ja.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Jeg har hatt med både nattbord, tørkestativ og støvsuger på bussen. Sikkert også andre rare ting jeg ikke husker akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg studerte, så brukte jeg buss for å frakte diverse flyttelass. Men det rareste var vel en gigantisk gul bamse med sorte prikker og en lang hale. Den var så stor at lillebroren min brukte den som TV-stol/sacco-sekkish... Vant på tivoli, ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En haug oppkuttede sponplater og planker (dette var i tillegg på vinteren, så vi måtte slepe elendigheten gjennom snøen). Glad for at vi har fått oss bil ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Jeg har aldri ledd så mye av en kg-tråd før :fnise:

Jeg har aldri hatt med meg noe rart på bussen, men fra nå av skal jeg begynne å ta med meg de rareste ting. Trillebår kanskje? Det kunne vært rart. Eller kanskje en kulegrill så kan jeg begynne å grille på bussturen. Hmmm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det rareste jeg har tatt med meg, men jeg var så flau at jeg nesten gråt.

Hadde vært hos kjæresten, og hadde hatt med meg kun undertøysskift. Er ganske vant til at folk stirrer på meg av en eller annen grunn, men denne dagen var det litt for mange blikk. Oppdaget halvveis ut i bussturen at den skitne g-strengen fra dagen før hang ut av buksebenet mitt.

:hakeslepp::daane::flau:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok bussen engang med søs. så kom det på en ung mann i dress og stresskoffert. han hadde et merkelig smil rundt munnen. det tok ikke lang tid før vi begynte å høre høylydt obskøn stønning og andre kleine lyder fra mannens koffert.... han var visst i sitt eget utdritningslag og "vennene" hans hadde tvunget ham til å ta med denne låste kofferten på bussen. huff stakkars.

Anonym poster: 23ba4ecede4b1683617bf519219adad0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke på buss, men på tog.

Skulle flytte halve landet, og måtte selvsagt ha med katten min.

Han var i utgangspunktet vant til å kjøre, men den dagen slo han seg totalt vrang. Jeg brukte å ha han med i åpen bag, han taklet ikke bur så det hadde jeg ikke lengre.

Så måtte til dyrlegen og få bedøvelse til han stakkar. Han fikk temmelig kraftig bedøvlese slik at han sovnet, fikk nummeret til dyrlegen med formaninger om å ringe om noe var galt. Fikk også beskjed om å holde han varm, og passe på at tunga var ute av munnen slik at han ikke skulle kveles. Øyedråper fikk jeg også som skulle fukte øynene under turen.

Så sitter der på toget jeg da, med en katte i en bag innpakket i pledd i 25 grader. Katta tilsynelatene død med tunga ut av kjeften og øynene åpne. Fikk endel rare blikk da ja.

Anonym poster: 50f4aea271ebf62c1795f1e5205327dd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte ett brukt solarium en gang og hentet det på sinsen. tok bussen til sentrum og t banen til lambertseter.. skulle jo bare hjem å sole meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke på buss, men på tog.

Skulle flytte halve landet, og måtte selvsagt ha med katten min.

Han var i utgangspunktet vant til å kjøre, men den dagen slo han seg totalt vrang. Jeg brukte å ha han med i åpen bag, han taklet ikke bur så det hadde jeg ikke lengre.

Så måtte til dyrlegen og få bedøvelse til han stakkar. Han fikk temmelig kraftig bedøvlese slik at han sovnet, fikk nummeret til dyrlegen med formaninger om å ringe om noe var galt. Fikk også beskjed om å holde han varm, og passe på at tunga var ute av munnen slik at han ikke skulle kveles. Øyedråper fikk jeg også som skulle fukte øynene under turen.

Så sitter der på toget jeg da, med en katte i en bag innpakket i pledd i 25 grader. Katta tilsynelatene død med tunga ut av kjeften og øynene åpne. Fikk endel rare blikk da ja.

Anonym poster: 50f4aea271ebf62c1795f1e5205327dd

:overrasket::skratte: Jeg ser det for meg!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er en helt fantastisk tråd. Hvorfor har jeg aldri tatt bussen sammen med dere?

Selv har jeg kun fraktet siste rest av et flyttelas (les: absurde mengder med vaskemidler, mopper osv). Var så vidt jeg rakk å få alt ut av døra før bussen kjørte videre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor heter ikke denne tråden "Rareste du har hatt med deg på kollektivtrafikk?" egentlig?:P Har nemlig en god historie fra et fly. Det omhandler egentlig min far da, ikke meg. Dette var nemlig før min tid.

Jo, Papsen hadde vært på ferie i Spania og kjøpt seg en suvenir som han var smart nok til å ta med seg i kabinen; en katana.

Pappa fortalte han aldri hadde følt seg så ned-stirra i hele sitt liv :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katana? Er ikke det et sverd?

Hvis vi omtaler fly også, og involverer andre mennesker, så kan jeg meddele at min far har tatt med seg en giraff av tre på fly.

Den er to meter høy og relativt tynn. Likevel fikk den sin egen treseter. På business klasse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...