Gjest lille pinnsvin Skrevet 19. juli 2012 #1 Del Skrevet 19. juli 2012 jeg skal i slutten av mnd flytte inn i min nye leilighet. i den forbindelse har jeg en tilhenger med ting som kommer til å bli parkert utenfor i noen timer(uten bil). det er oppmerkede parkeringsplasser og lovlig å stå der mot avgift. det jeg lurer på er om det er samme reglene som for bil når det kommer til betaling? altså at så lenge jeg betaler avgiften kan tilhengeren stå der? (jeg regner ikke med at den får stå der gratis altså, er bare redd for å få bot i tillegg til at jeg har betalt.) noen som har gjort noe lignende evt har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 19. juli 2012 #2 Del Skrevet 19. juli 2012 Ring de som har med parkeringen å gjøre (kommunen i mange tilfeller) og spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. juli 2012 #3 Del Skrevet 19. juli 2012 Reglene gjelder som oftest kjøretøy. Siden også en tilhenger er et kjøretøy må du forvente å måtte betale avgift for denne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #4 Del Skrevet 19. juli 2012 Tipper du må betale avgift for du opptar jo en parkeringsplass. Er mer spent på hvor du har tenkt å feste billetten Anonym poster: a3232205f5a1de188c5f2bad93b20ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille pinnsvin Skrevet 19. juli 2012 #5 Del Skrevet 19. juli 2012 ja som jeg skrev i den første posten også regner jeg ikke akkoratt med å slippe unna å betale avgift. spm mitt er om avgiften er den samme og fungerer på samme måte som med en bil? iom at dette er en tilhenger og ikke en bil. jeg har ikke lappen selv så har ingen anelse om hvordan regler som gjelder... det er en egen plass på tilhengeren der det går ann å feste det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #6 Del Skrevet 23. juli 2012 Samme regel som om du skulle parkert en bil Prisen er pr plass, uavhengig av hva som står parkert på den Anonym poster: 64b2852e095c4874e5c17b9159b5ea30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lille pinnsvin Skrevet 24. juli 2012 #7 Del Skrevet 24. juli 2012 Samme regel som om du skulle parkert en bil Prisen er pr plass, uavhengig av hva som står parkert på den Anonym poster: 64b2852e095c4874e5c17b9159b5ea30 okei takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå