Gjest mona Skrevet 19. juli 2012 #1 Del Skrevet 19. juli 2012 Spørsmål til dere gutter som har ei pulevennine eller bare ei du har herlig sex med. Ville ikke følelsene hæ blusset opp etter å ha holdt på i 6 å? Truffet hverandre flere ganger i uka for sex og litt sosiale etterpå eller før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erter Skrevet 19. juli 2012 #2 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg tror det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecce Skrevet 19. juli 2012 #3 Del Skrevet 19. juli 2012 Gutter kan innlede et seksuelt forhold basert på bare det, og holde på i mange år. For om han hadde hvert interessert tror du ikke da han hadde tatt et steg allerede?? Vil han ikke innlede et forhold?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 19. juli 2012 #4 Del Skrevet 19. juli 2012 Sorry mack, hadde et slikt forhold med en fyr i 17 år (han var det første gutten jeg hadde sex med) uten at han ble mer forelsket i meg av den grunn. Han likte meg og var tydeligvis tiltrukket av meg, men ble aldri forelsket. Jeg turte aldri spørre hvorfor, men det var vel det lille ekstra som manglet. Vi hadde lange pauser når jeg var i forhold (han var like like nøye på det), men var jeg singel skjedde det ting. Til slutt brøt jeg kontakten, det hadde uansett aldri funket med oss to, hadde dumpet ham innen 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå