AnonymBruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Del Skrevet 19. juli 2012 Har egenhendig klart å rote til i ekteskapet med min kone gjennom 10 år ved at jeg har chattet med en annen kvinne uten at jeg har fortalt om det. Selv om det ikke har vært noe fysisk, eller intensjoner om noe fysisk, så har jeg gått bak ryggen hennes og med det sveket henne. Jeg elsker henne og ønsker å gjøre det jeg kan for å forsøke å lappe forholdet sammen igjen. Er det noen som kjenner til gode ekteskapsrådgivere i Oslo-området? Anonym poster: fdec58b2e7e9f63125d9e713d9d4f577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 19. juli 2012 #2 Del Skrevet 19. juli 2012 Har egenhendig klart å rote til i ekteskapet med min kone gjennom 10 år ved at jeg har chattet med en annen kvinne uten at jeg har fortalt om det. Selv om det ikke har vært noe fysisk, eller intensjoner om noe fysisk, så har jeg gått bak ryggen hennes og med det sveket henne. Jeg elsker henne og ønsker å gjøre det jeg kan for å forsøke å lappe forholdet sammen igjen. Er det noen som kjenner til gode ekteskapsrådgivere i Oslo-området? Anonym poster: fdec58b2e7e9f63125d9e713d9d4f577 Flott at du vil fikse opp, men vet kona om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2012 #3 Del Skrevet 19. juli 2012 Gjorde det samme som deg. Chattet med litt med en mannlig kollega. Min mann fant det.. eller jeg sa det etter en stund. Jeg klarer ikke å lyge. Har ikke gjort noe fysisk bak mannen min sin rygg. Jeg elsker mannen min og vil ikke ødelegge vårt forhold. Vi har vært gift i ni år. Det handler om tillit. Han er redd det skal skje igjen. Han er redd for at jeg syns han er kjedelig og er ute etter mer spenning. En del vennepar rundt oss nå skiller seg. Vi ønsker ikke å gå i den samme fellen. Vi prøver å få mer barnefri og gjør mer ting i sammen. Vi skal snart på ferie. Og de feriene vi har hatt i de siste årene har vært kjempe flotte. Vi er flinke til å finne tilbake til hverandre da. Både jeg og han, og tid til barna. Jeg prøver ellers å fokusere på at gresset er ikke grønnere på den andre siden. Jeg har verdens herligeste mann. Men vi må jobbe for det. Men må innrømme det kribler litt når jeg titter på andre menn. Men kunne ikke tenkt meg å leve med dem for det. Håper dere klarer å ordne opp. Viktig å være ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 19. juli 2012 #4 Del Skrevet 19. juli 2012 Vanlig chatting, altså prating? Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvordan det er å svike henne :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå