Gå til innhold

til dere menn med sexy venninner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..hva tenker dere om dem når dere er i et forhold? Skulle ønske du kunne pult hun, om gjerne bare en gang, uten at kjæresten din fikk vite om det? Når du er i samme rom som venninnen, med eller uten kjæresten din, sitter du å "kler av" venninnen din da? Har du ofte seksuelle fantasier om venninnen din? Er det frustrerende å ha død-sexy venninner, gjerne mer sexy enn kjæresten din?

Anonym poster: cd04b5d2f48886a22ebb4e7e1a780b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ikke i det hele tatt. Seksuelle fantasier er normalt og vanlig, men slik du fremstiller det virker det som en besettelse hos en person som ikke har et godt forhold hverken til seg selv eller kjæresten sin.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint synes naboen har en fin bil uten at jeg føler for å stjele eller kjøre den for å si det sånn. Jeg har aldri hatt noen illusjon om at mine x'er ikke kunne nyte synet av noe pent hannkjønn i ny og ne - noe man forsåvidt legger godt merke til under diverse tv'serier og filmer også når jenter prater sammen :P

Om karen derimot går rundt og konstant sikler og kræsjer inn i lyktestolper fordi øynene er på rumpa hos noen andre enn dama - vel da er det vel et godt tegn på at personen ikke er noe velegnet materiale til å satse videre på.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt usikker på hva du mener med "sexy venninner", men jeg regner med at du mener venninner som får mye oppmerksomhet ol.. Og nå er jeg singel, men jeg svarer som om jeg hadde hatt dame:

- hva tenker dere om dem når dere er i et forhold? Jeg tenker som jeg gjør om alle vennene mine. Vennskapelig.

- Skulle ønske du kunne pult hun, om gjerne bare en gang, uten at kjæresten din fikk vite om det? Nei, sex uten følelser gir meg ingenting.

- Når du er i samme rom som venninnen, med eller uten kjæresten din, sitter du å "kler av" venninnen din da? Nei

- Har du ofte seksuelle fantasier om venninnen din? Nei

- Er det frustrerende å ha død-sexy venninner, gjerne mer sexy enn kjæresten din?Nei, for ingen kan være mer sexy enn kjæresten :)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martin

Jepp, slik tenker jeg - skulle mer enn gjerne knullet dem. Har også noen på jobb som jeg kler av i tankene. Ofte.

Men det blir med tankene - deilig det og.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Nå er jeg litt usikker på hva du mener med "sexy venninner", men jeg regner med at du mener venninner som får mye oppmerksomhet ol.. Og nå er jeg singel, men jeg svarer som om jeg hadde hatt dame:

- hva tenker dere om dem når dere er i et forhold? Jeg tenker som jeg gjør om alle vennene mine. Vennskapelig.

- Skulle ønske du kunne pult hun, om gjerne bare en gang, uten at kjæresten din fikk vite om det? Nei, sex uten følelser gir meg ingenting.

- Når du er i samme rom som venninnen, med eller uten kjæresten din, sitter du å "kler av" venninnen din da? Nei

- Har du ofte seksuelle fantasier om venninnen din? Nei

- Er det frustrerende å ha død-sexy venninner, gjerne mer sexy enn kjæresten din?Nei, for ingen kan være mer sexy enn kjæresten :)

Her er en ekte mann, folkens. wub.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker nok slikt. Uansett om jeg er i et forhold eller ikke. Ser jeg en kvinne jeg synes jeg lekker (bra rumpe, fine pupper) så drømmer jeg om å knulle henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker nok slikt. Uansett om jeg er i et forhold eller ikke. Ser jeg en kvinne jeg synes jeg lekker (bra rumpe, fine pupper) så drømmer jeg om å knulle henne.

Men du klarer såvidt å beherske deg og er oppriktig glad i kjæresten din og synes hun også er deilig uimotståelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du klarer såvidt å beherske deg og er oppriktig glad i kjæresten din og synes hun også er deilig uimotståelig?

Klart jeg synes kjæresten er uimotståelig. Ellers hadde hun ikke vært kjæreste. Når det gjelder behersking er det en kamp. Møter jeg ei lekker dame som tar aktivt initiativ så er det vanskelig å si nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får meg bare til å tenke på vitsen fra Chris Rock "a man is as faithful as his options" :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Får meg bare til å tenke på vitsen fra Chris Rock "a man is as faithful as his options" :P

Dette stemmer nok dessverre for altfor mange. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg synes kjæresten er uimotståelig. Ellers hadde hun ikke vært kjæreste. Når det gjelder behersking er det en kamp. Møter jeg ei lekker dame som tar aktivt initiativ så er det vanskelig å si nei.

Hva mener du? Hvis du har en smellvakker sexy søster, eller når du evt får barn og din datter viser seg å være vakker og lekker når hun blir eldre... vil du da tenke på å ha sex med disse?

Jeg har mange pene mannlige venner, som også er ok og jeg tenker ikke på å køye med dem. Jo, om jeg hadde vært singel, men jeg har vært singel og tenkte ikke tanken da heller.

Men hvis en god venn tar aktivt intiativ, er det jo det samme som å forføre deg, og venner bruker ikke å forføre hverandre hvis den andre er i et parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milo minderbinde

Det ER faktisk mulig for menn å forholde seg til kvinner - selv sexy kvinner, uten at det nødvendigvis foreligger noe ønske om sex fra hans side. Det finnes faktisk noe som heter vennskap. Jeg HAR kvinnelige venner som ser godt ut. Jeg har ikke vært til sengs med dem, og har heller ikke ønske om dette

Jeg kan ikke noe for det...her får jeg de samme vibbene som jeg fikk i fjor, da jeg møtte en pike, som etter møte nummer 3 begynte å legge ned forbud mot kvinnelige venner. Det var streng tone, med krav om å ikke snakke med dem, osv.

Det gikk som det gikk; jeg ble etterhvert forbannet, og lei inn i 5te vegg. Jeg trakk meg ettertrykkelig ut, etter å møtt totalt døve ører fra henne. Og dette gjorde jeg faktisk ikke for mine kvinnelige venners skyld; jeg gjorde det helt og holdent for min egen - da jeg blånekter å la meg kommandere så urimelig, og ville ha endt opp som en "får jeg lov til å ha på meg blå sokker i dag?"-mann, om jeg hadde holdt meg med denne damen. Jeg sier ikke at jeg ikke tar krav. det er de urimelige jeg blir sur på. Satt på spissen: "Kvinnen treffer en mann som hun liker, og gir seg deretter i kast med å forandre ALT på ham."

Kan hende mitt svar her er noe til siden av hva som blir lagt opp til...men, som jeg sier...jeg fikk bare vibbene, og benyttet, muligens feilaktig, anledningen til å lufte min irritasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du har en kjæreste som er like sneversynt som deg selv.

At hun fantaserer og kler av alle sine sexy venner og dine sexy venner, i stedenfor deg. Da er dere iallefall på bølgelengde.

Hvis ikke får du forbli singel. Ingen naturlig tankegang å "slite med sexy venninner" når man har funnet seg en å være kjæreste med. Da er det noe feil i forholdet ditt!

Anonym poster: 9917136be5e63b0eeee2cd7eb6205627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo ikke svare . Men en kompis av samboern min har dame og han er ikke redd for å vise hva han mener når han ser en "deilig " dame. Hver eneste lett kledde jente vi kjørte forbi sikla han ut vinduet etter. Han så seriøst ut som en kåt hund. Må si jeg sliter med å ikke klappe til sånne gutter når jeg opplever dem selv. Jeg ble bare kvalm av han, usj!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest

Jeg er jo sammen med hun jeg liker best.. Hvorfor skal jeg tenke på andre da?

Kanskje fordi det vvar den sexy venninnen du egentlig ville ha, men ikke fikk og så beholdt du hun som venn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Kanskje fordi det vvar den sexy venninnen du egentlig ville ha, men ikke fikk og så beholdt du hun som venn?

Da ville han vel ikke sagt at han er sammen med hun han liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..hva tenker dere om dem når dere er i et forhold? Skulle ønske du kunne pult hun, om gjerne bare en gang, uten at kjæresten din fikk vite om det? Når du er i samme rom som venninnen, med eller uten kjæresten din, sitter du å "kler av" venninnen din da? Har du ofte seksuelle fantasier om venninnen din? Er det frustrerende å ha død-sexy venninner, gjerne mer sexy enn kjæresten din?

Jeg har egenlig ingen ønsker om å knulle noen av de mest sexy venninnene. Det er uinteressant, men det skjer at fingrene i høyrehånda mi strekker seg helt ut når jeg ser ei deilig rumpe. Øynene mine kan være våkne, men det stopper der. Saken er at dama mi har såpass sterk tiltrekningskraft at det hindrer lekkasjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Vel, når jeg er betatt/forelsket i en dame, tenker jeg som regel ikke på andre. Sikkert andre som har havnet i situasjonen though.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...