Gå til innhold

Seksuelt overgrep?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.. For rundt et år siden skjedde det noe med meg som jeg tror forandret meg. Den perioden av livet var jeg veldig trist og lei meg, og ensom.. En kveld var jeg med noen jeg var stupfull visste ikke hva jeg gjorde men minner dukker stadig opp.. (full fordi jeg villle glemme alt..) Den kvelden var det en fyr som prøvde seg på ting.

Det var en gutt (3) som ba fyren (1) pule meg, og sa at jeg var keen. 3 tvang meg til ligge ved siden av 1, sitte med han og han tvang meg til å la han ta på meg.

Jeg husker de kommenterte puppene mine, og 3 tok på de, jeg ba han slutte, han hørte ikke og ba 1 kjenne på de. 3 ba 1 ta på meg nedentil.. Jeg hadde på meg tights mens han tok på meg da.. siden jeg hadde klær er det kanskje ikke fingring eller ulovlig? 3 ba han fortsette fordi han sa jeg likte det. 3 gikk ut av rommet og 1 la seg over meg.

.han kysset meg overalt tok på puppene mine..prøvde å kle av seg.. Han holdt meg fast ..tok på meg nedentil (tror jeg hadde klærpå Jeg hylte Han holdt meg hardere fast, og kalte meg søt..

jeg husker jeg løp nedpådo senere for var sjikkelig kvalm ..vet ikke om dvar av alkoholen eller hendelsene.. jeg fikk ikke tilå kaste opp men når jeg fikk bildet av han i hodet som tok på meg,, på innsiden av bena mine osv.. ja daspøy jeg... timer senere da jeg endelig hadde kommet meg hjem fortsatt full..dusjet jeg.. kan ikke huske om jeg hadde blødd for var helt fjern.. Jeg sovner og sa jeg våknet så hadde jeg visst blødd .. men jeg vet ikke om han tok jomfrudommen min.. for da hadde jeg vel husket det? Og dat ror jeg de andre hadde sagt det.

Vær gang jeg hører på nyheter eller et eller annet omvoldtekt osv så blir jeg helt rar , begynner å skjelve å får tårer i øynene.. Finnr jeg nyheter om slike ting MÅ jeg lese det... Alt jeg finner.. Jeg får helt panikk når noen tar på meg, omdet bare ermin mor som kommer bakfra forå gi meg en klem såfår jeg pusteanfall osv..

.Bør jeg ikke komme meg over det, det er jo sålenge siden? .. Jeg har fortalt min eneste veninne alt, og spurt hvordan hun hadde reagert hun svarer bare"nei jeg hadde ikke reagert positivt". Har jeg overreagert? Var det overgrep?

Værsåsnill ikke noe frekke kommentarer.. orker ikke det =) ..

Ha en fin kveld videre.

Anonym poster: 2ecf7ee0bb928a2346a122d202f50a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var definitivt et overgrep. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med fastlege for å få en henvisning til psykiatrien, for dette trenger du hjelp med når du har reagert slik du forteller her. Du trenger ikke fortelle fastlegen historien om hva som skjedde, dersom du er redd for det.

Dersom man ikke får hjelp til å bearbeide traumer er det sannsynligheter for å ende opp med PTSD, noe som slettes ikke er ønskelig.

Lykke til.

Anonym poster: 214de1906742026478c0f4de5a665550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du i det hele tatt lure på om dette var et overgrep? :-O

Så klart det var! Det var seksuelt motivert og mot din vilje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...